توضيح مهم !

577 38 30
                                    

ازيكوا يا جماعة ♥

معلش بس انا عاوزة اوضح حاجة ف شخصية "مرام" ، عشان الناس اللي بتكرهها وتقريباً هيكرهوني أنا كمان معاها عشان هي على اسمي 😂💔 ،، انا بس حبيت أوضح الشخصية عشان تفهموا اكتر !!

بنت عادية محمد صلاح قابلها في الطيارة ، اعجب بيها وبالصدفة طلعت هي كابتن بنته مكة ، ماكانتش راضية ترتبط بيه أصلاً عشان هي عارفة هي هتأثر إزاي في حياة بنته ومراته ! ،، لكن ماقدرتش ماتقعش في حبه ، وبرغم انها حبته هي ماكانتش راضية تتجوزه بردو وكانوا خلاص سابوا بعض ، لكن الصدفة بردو خليتها تشوفه لما كان مع مراته برة البيت ! ،، رضيت على نفسها اللي اي بنت ما ترضاهوش واتجوزته في السر ، بردو عشان ما تبوظش حياة مراته ! ، لكن هو اللي عرض عليها انه يتجوزها رسمي وقدام الناس كلها ، وبردو ماكانش في نيتها انها تبوظ حياة مراته ! ، ولحد دلوقتي هي مش عاوزة تإذي مراته وهتشوفوا هي هتعمل ايه !! ، وعمرها ما كانت خرابة بيوت ولا بتسرق جوز حد تاني .

انتوا لو هتكرهوا حد فالمفروض تكرهوا صلاح ، هو السبب في أي حاجة مرام عملتها وانتوا كرهتوها عشناها!! ، هو اللي اعجب بيها وهو اللي عرض عليها الجواز وهو وهو وهو .... ،، لكن طبعاً انتوا عمركوا ما هتكرهوا الاجبشن كنج يعني 😂😂😂💔 !!

مرام ما تستاهلش منكوا كل الكره اللي انتوا بتكرهوه ليها دة !!

واحب اخص بالذكر الاتنين دول بالذات !! 😂💔

MallakSalah
NadiaMohamed041700

اتمنى انكوا تكونوا فهمتوا 💙

شكراً ♥♥💦

لأني أحبك حيث تعيش القصص. اكتشف الآن