SİKTİR!

37 4 0
                                    

Mertin ağızından:

Kızın kolundan tuttuğun gibi arabaya bindirdim. Ne kadar bana direnmeye çalışsada başaramiyordu. Ama ne yalan söyleyeyim normal bir kıza göre hatta bir erkeye göre baya güçlüydü. Ama ben normal biri olmadığım için bana karşı gelemiyordu.

Ilk erkek zannetmiştim. Ama bir erkeyin bu kada zayıf ve çelim siz olmasına imkan vetmediğim için o şapkayı çardım. Genede kız olması beni şaşırttı.

Ön kapıyı açmaya çalıştığinda sinirle arka kapıyi açıp herzaman orada bulundurduğum ipi ve uzun bezi alarak kapıyı kapatıp ön kapıyi açtığda kacmaya çalışan kızın kollarini tutup çaprazlayarak bağladim.

"Bırak lan beni!... ya....biraksana... sana bırak beni de-"diye bağirmaya devam edecekken hızla açik olan ağızina bezi ağzının içine gelecek şekilde bağladiktan sonra derin bir nefes aldım.

Oh be... sessizliğin gözünu seveyim..

Hızla kapısını kapatıp kendi tararfıma geçtim.

Arabanin kapısıni açacağım sırada telefonumun çalmasıyla hızla telefonun kimden geldiğine bile bakmadan cevapladım "söyle"

"Abi... mekana suikast düzlenleyeceklermiş"dediğinde sinirle soludum.

"Adamları oraya gönder bende yanına gleyorum sen bardan ayrılma"dedim.

"Abi arka kapıdan gir. Adamlar içeriye sızmış olabilir."dedi.

"SIZ NE SIKIME YARIYONUZ LAN ORADA!!! HA.! "dedim bağırarak sesim arabanın içine kadar girmiş olmalı ki kız bağırmamamla irkildi. Sakin bir şekilde "ben geliyorum oraya bir yere ayrılma"dedim.

Arabaya binip hızla sürmeye başladı. Sinirlenmiştim. Yer altinda adamlarımdan başka hickimse benim yüzümu görmemiştir. Planladığım herşey tıkır tıkır işlerken bir anda ne olduğunu bilmiyorum.

Sinirle dişlerimi ve aynızamanda dierksiyondaki elimi sıkarken bir anda direksiyona yumruk attığımda tiz bir çığlık yankilandı arabada.

Siktir!

Kız daha yeni aklıma gelirken vakit olmadığı için onuda götürmem gerekiyordu.

Arabayı mekanın altinda açılan geçidin olduģu yere park edip aşağıya indim.

Çevreyi şöyle bir kolaçan edip hiç kimsenin olmadığına kanaat getirdikten sonra hız diyer tarafa geçip kapıyı açtım. Kız irkilerek diğer taafa kaçarken sadece gozlerindeki bez parçası kalanan kadar çözdüğumde ellerini gözlerine götürüyordu ki ellerini tutup "o orada kalacak" dedim ve kızi dısriya çıkarttım.

Bu nasil kızdı onuda bilmiyorum ya siyah bol pantolonun üstüne siyah bol bir tişört giğmiş ve saçlarınıda saklamak için şapka takmıştı. Şapkayı çıkarmasaydım onun bir kızi olduğunu anlamamzdım.

Bunları düşundüğum için kendime sinirlendim. Düşünecek o kadar şey varken ben daha yüzünü bile doğru düzgün görmediğim erkek fatma dedikleri bir kızı dúşünüyorum.

Daha fazla düşünmeyip hızla kapıyı açtım...

BUZ KIRAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin