Zapoznanie

5.4K 168 84
                                    

Kiedy dotarłam do wytwórni przywitałam się z ochroniarzem i resztą ekipy i udałam się na sale. Postanowiłam się rozgrzać, więc włączyłam moją ulubioną piosenkę CLC Hobgoblin i zaczęłam tańczyć i rozciągać się. Gdy skończyła się piosenka zauważyłam 6 twarzy które siedziały na podłodze i nieskończenie się we mnie wpatrywali, poczułam się speszona ,a na moje policzki wkradły się rumieńce.

- Hejka jestem Sorn mam 18 lat i będę waszą nową choreografką, miło mi was poznać. - ukłoniłam się do nich i pokazałam rządek moich białych ząbków. Na reakcje nie musiałam długo czekać nagle poczuła że ktoś mocno mnie do siebie przytula, był to nie kto inny jak V.

-Hejka, przepraszam że tak nagle cię przytuliłem, ale uwielbiam się tak witać.- podrapał się lekko po tyle głowy przez co mogłam zauważyć że jest lekko zakłopotany.

-Nie szkodzi, ja też uwielbiam się przytulać- szeroko się do niego uśmiechnęłam.

-Ok ,to czas na nas jestem Rap Monster lider bandy tych debili miło mi- uśmiechnął się do mnie i podał mi dłoń, aby ją uścisneła co oczywiście bezzwłocznie uczyniłam.

-Jestem J-Hope twoja nadzieja.

- Jestem Suga.

-Ja Jin miło mi.

-Ja Jimin maleńka.

Każda osoba która mi się przedstawiała podawała mi rękę, bądź przytulała i obdarowywała mnie bardzo szczerym i radosnym uśmiechem. Jednak moją uwagę przykuła brak jednej osoby Jungkooka.

-Wydaje mi się że miało być was siedmiu gdzie podziała się jedna buźka?

Po moich słowach wszyscy popatrzyli po sobie, ale nagle usłyszeliśmy trzask drzwi i do sali wleciał bardzo zmęczony członek BTS

-Przepraszam za spóźnienie coś mnie zatrzymało- powiedział Jungkook nie spuszczając ze mnie wzroku.

- Nie szkodzi jak już mówiłam jestem Sorn, wasza nowa choreografka- uśmiechnęłam się i wyciągnęłam rękę co chłopak odwzajemnił.

Trening minął nam bardzo szybko poćwiczyliśmy ich układy i nastał  czas, aby rozejść się do domu.

- To do jutra chłopak!- powiedziałam po czym kierowałam się do wyjścia, lecz mój plan zaburzył głos J-hopa.

-Sorn ,a może wpadniesz do nas pogadamy i poznamy się lepiej? Możesz jechać z nami nie chłopak?

Wszyscy energicznie pokiwali głowami, przystałam na ich propozycje bo i tak nie miałam co robić w domu. Gdy wyszliśmy z wytwórni cały czas czułam na sobie czyjś wzrok, podczas tańczenia także towarzyszyło mi to uczucie, właścicielem okazał się być.....

_________________________________________________________________________

No hej! Chwila napięcia jak myślicie kim jest właściciel? :D

Jedna pasja, jedna miłość- JungkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz