Prolog

8.2K 209 134
                                    



Mam na imię Sorn i mam 18 lat jestem dość niska- 1.68 ,o zgrabnej figurze, ale mam swoje kształty,moje oczy są ciemne jak na Koreankę przystało, moje włosy są w  kolorze fioletowym nie jest on naturalny bo często je farbuje, niedawno skończyłam szkołę, ale nie mogłam nacieszyć się wolności ponieważ moi rodzice są właścicielami dużej, dobrze prosperującej firmy muzycznej Big Hit. Mój ojciec, a także matka są właścicielami. Moja rodzicielka naucza także tańcu i tworzy choreografie. Już od dziecka byłam bardzo żywiołowa i kochałam tańczyć i układać choreografie, wiele razy przychodziłam z mamą do pracy i z nią tańczyła. Byłam przyzwyczajona to spotykania sławnych osób dlatego minięcie się na korytarzy z Hyuną czy G-Dragonem nie było dla mnie niczym nowym, przywykłam do tego.

Niedawno zaczęłam prace w Big hit, ale już dostałam wiele grup do nauczania i do tworzenia im układów, w większości były to układy dla damskich zespołów, ale do męskich także, szczerze mówiąc prace z męskimi zespołami, ponieważ łatwiej było się dogadać i nad nimi zapanować.

********************************************************************************************


6.00 obudziły mnie promienie słońca które wdzierały się przez firanki w moim pokoju i już wtedy wiedziałam że ten dzień będzie inny niż wszystkie. Szybko wstała z łóżka i poszłam do łazienki aby wziąć prysznic, ubrać się i pomalować. Standardowo nałożyłam podkład, zrobiłam kreski i wytuszowałam rzęsy, włosy rozpuściłam, ponieważ nie lubiłam ich wiązać. Ponieważ dzisiaj ma być bardzo gorąco założyłam czarne krótkie spodenki i biała większa bluzkę,do tego trampki za kostkę. Po wyjściu z mojego królestwa (czytaj łazienki) poszłam do kuchni, a tam czekałam moja kochana mama z śniadaniem.

- Córciu potrzebujemy nowego choreografa dla grupy chłopców, ponieważ ich odszedł .Są bardzo mili i nie uciążliwi i zastanawiałam się czy nie chcesz ich przejąć?

- Oczywiście mamo,a mogę wiedzieć kim są?

- Jest to znana grupa BTS

Na słowa rodzicielki zakrztusiłam się sokiem który przełykałam. Od zawsze bardzo ich podziwiałam i kocham ich muzykę, nie byłam oczywiście jakąś psychofanką.

-O-ooczywiście mamo....a kiedy ich poznam?

-Właściwie to teraz będą o 8 w wytwórni.

Spojrzałam na zeagrek była 7.30 do wytwórni miałam pół godziny pieszo, a że była ładna pogoda postanowiłam się przejść. Pożegnałam się z mamą i wyszłam.

__________________________________________________________________

Hejka to moje pierwsze opowiadanie, powyżej znajduje się zdjęcie Sorn :)

Mam nadzieje że się spodoba :)

Jedna pasja, jedna miłość- JungkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz