Następny dzień wiązał się z tym czego nienawidziłam, czyli..... Wstawanie rano. Chciałam jakoś to urozmaicić, więc postanowiłam wyjść pobiegać po 4 kółkach wokół parku wróciłam do domu. Miałam dzisiaj tylko jedne zajęcia, ale nie z BTS a z Big Bang. Po umalowaniu się i założeniu białej koszulki na ramiączkach i czarnych leginsów ubrałam trampki i większą bluzę z kapturem, ponieważ bardzo się chmurzyło.
-Hej młoda słyszałem że pracujesz z BTS są grzeczni?- TOP powiedział to po czym buchnął śmiechem
-Grzeczniejsi od ciebie to pewne- Uwielbiałam mu dogryzać i każda okazja do tego była dobra
TOP tylko ma mnie spojrzał i zaczął się śmiać. Po 3 godzinach męczarni nad ich choreografią miałam przerwę, po wyjściu z sali zostałam brutalnie poturbowana przez wysoką postać.
-O Sorn ja..ja przepraszam nie chcący, nic ci się nie stało?- Jungkook powiedział to z widoczną troską
-Spokojnie nic mi nie jest- poklepałam go po ramieniu i szeroko się uśmiechnełam, a chłopakowi dzięki temu poprawił się humor. Nagle Jungkook spojrzał na drzwi w których wychodziłam i zaczął czytać tabliczkę, która była do nich przyklejona.
-Dlaczego byłaś u chłopaków z Big Bang?
-Nie tworze choreografii tylko dla was, ale także dla innych między innymi właśnie dla nich.- mówiąc to cały czas patrzałam w oczy chłopaka, w których widziałam tyle zrozumienia i zaciekawienia tym co mówię.
-No tak jesteś tak utalentowana że można było się tego spodziewać słonko- gdy to mówił pogłaskał mój policzek i już miał się oddalać, ale złapałam jego nadgarstek.
-Jungkook dlaczego mówisz mi takie komplementy i mówisz do mnie słonko i inne?-nie wytrzymałam musiałam go o to zapytać, ale takiej reakcji się nie spodziewałam. Nagle przyciągnął mnie do ściany i położył ręce po obu stronach mojej głowy.
-Eh Sorn już mówiłem okropnie mi się podobasz, a nie chce być nachalny, ale nie potrafię tak na mnie działasz. Zwariuję zaraz.. gdy tylko na ciebie patrzę mam ochotę podejść i całować twoje usta.- chłopak mówił to w taki sposób że nie wytrzymałam i musiałam go pocałować. Czułam do niego coś czego nie czułam do nikogo innego. Niestety tą piękną chwilę przerwał....
_____________________________________________________________________
Hejka! Kolejna część, ile chcecie żeby wyszło? :)
Jak by ktoś nie wiedział to Big Bang to ci panowie u góry
:)
CZYTASZ
Jedna pasja, jedna miłość- Jungkook
Teen FictionMłoda dziewczyna zaczyna prace w firmie rodziców. Zostaje choreografką boysband Bts, lecz nie tylko jeden z członków nie widzi w niej tylko choreografki, a także miłość swojego życia. Co z tego będzie? Okaże się.... Przeczytaj a dowiesz się reszty :D