18+
İtici bir cinsellik içerebilir..
.
.
.
Yifan'ın peşine takılan Baekhyun bu gece olan partiye gidiyordu. Beraber siyah Mercedes'lerindeydiler ve Yifan Baekhyun'a tek bir uyarı sunmuştu çünkü ortamı gördükten sonra naif kardeşinin kaçacağını biliyordu. O parti Baekhyun'a bir iki beden büyüktü. Ne bir iki bedeni? En az dört fark vardı arada. Ya da onu hâlâ minik kardeşi sanıyordu.
"Kusmak istersen sakın mekânı pisletme."
Duran arabadan inerken son kez ufaklığına baktı. Baekhyun arabadan her zamanki dikkat çekici cazibesiyle inerken, bacaklarını utanmadan sıkı sıkıya sarmış siyah deri pantolonu iddialıydı.
Üzerindeki kırmızı dökümlü gömleğin ilk iki düğmesi açıktı ve zaten dikkat çeken göğsü tüm beyazlığıyla ortadaydı.
Boynunda ise siyah deri bir tasma vardı. Kesinlikle tasma denecek şekildeydi ve tasma Baekhyun'da olmasına rağmen karşısındakini havlatma potansiyeline sahipti.
Boynundaki siyah derinin ucundan sarkan melek kanadı, kesinlikle birilerine ithafendi. Park Chanyeol'ü en son görmesinden bu yana 5 gün geçmişti ve Baekhyun iyileşmişti.
Bu gece Chanyeol'le olmak istiyordu. Onunla farklı birkaç şey denemek, hiç olmadı bir kuytuda bedenini kıstırıp öpmesini istiyordu. Şimdilik uslanmaya niyeti yoktu.
Yeraltına bir giriş gibi duran kapıdan tam geçecekken Yifan onu son kez kolundan tutarak uyarmıştı.
"Bu mekân serttir Baekhyun, rahatsız olduğunda çık."
Baekhyun ona karşı direnmeden başını salladı ama ne olursa olsun oradan kaçmayacağını biliyordu. Bu sert mekâna abisini Chanyeol davet etmişti, ve burada ne bok dönüyorsa Baekhyun'da uyum sağlayabilirdi.
Aklına gelen bir iki fikirle huzursuz hisseden oğlan elini boynuna atarak hafifçe okşadı. Sonrasında abisinin peşinden içeri girmişti.
Karanlık mekânda ilerledikçe artan renkli ışıklar Baekhyun'un hafifçe sürülmüş parıltılı farlarına ve dudak parlatıcısına değiyordu. Dikkat çeken yüzünün yanı sıra, kıvrımlı bedeni de asaletle yürüyordu.
Daha Yifan'ların ortamına varamadan dikkat çekmeyi başarmıştı. Dudağına sadece bu gecelik taktığı piercingine bir dil atarak çekiciliğinin ardına içindeki ufak çocuğu gizledi.
Chanyeol içindi tüm bu hazırlığı. İstemişti ki, buradaki herkesten daha güzel olsun ve Chanyeol tenine zevkle dokunsun.
Abisinin peşine düşmüş veletler gibi görünmek istemediği için önündeki bedenle arasına mesafe koydu.
Yine de izini kaybetmeden yürüyorken, yanından geçtiği kadınlara kısa bir an baktı. Vahşi bir öpüşmeye çekilmiş hatunlar epey memnun hallere giriyor ve gelen geçeni de zevke getiriyorlardı.
Baekhyun kayıtsızca yoluna devam etti. Bu tarz mekânlara inmezdi ama Yifan böyleleri için mi uyarmıştı onu?
Hadi ama o kadar da masum değildi Baekhyun. İki kadın öpüşebilirdi, tıpkı iki erkeğin öpüşebileceği gibi.
Alt dudağını istemsizce dişleyerek sonunda Yifan'ın ortadan kaybolduğu kapıdan içeri girdi.
Bir anda artan müzik sesi duvarların yalıtımlı olduğunu gösteriyordu. Ve suratına çarpan kırmızı mor ışıklar her yerdeydi. Baekhyun abisini ararken göz ucuyla onun dans eden insanların arasından geçip birini bulduğunu gördü. Sonra nefesini tutup hızla ilerledi. Sonunda abisinin konuştuğu beden ve yanındaki kadın göründüğünde duraksamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Secrets ♤Chanbaek
Fanfiction"Bu günahlar kanatlarımı kırdı." 18+ *Rahatsızlık verebilecek cinsellik, uygunsuz ortamlar, insan ve kadın haklarını ihmal eden sahneler, şiddet ve ağır küfürler içerebilmektedir.*