~12♤

4.4K 312 21
                                    

Chanyeol'le tatlı atışmalar yaşadıktan sonra yine kucağına düşmesi zor olmamıştı. Ne yazık ki mekâna abisinin yakın bir zamanda damlayacağı düşüncesiyle, sadece onun dudaklarıyla yetinmişti.

Sonrasında bir taksiyle eve gelmişti ve suratından silinmek bilmeyen gülümsemesiyle yatağına oturuşu, sanki her şey çözülmüş gibi hissetmesinin bir sonucuydu. Oysa sadece Chanyeol'ü kabullenmişti. Ne olursa olsun onun yanında olacaktı ve tehlikesini dahi arzuluyor oluşu, Baekhyun'a başka seçenek de sunmuyordu zaten.

İlerleyen saatler Baekhyun için epey zor geçmişti. Mekândaki partiye gitme düşüncesi beynini kemirmiş, uzaktan da olsa Chanyeol'ü izleyebileceğini düşünmüştü.

Sonra aşırı doz Chanyeol'ün kendisinde oluşturduğu yan etkiyle dudaklarını dişleyerek yatağında kıvrandı. Onu uzaktan izlemeyi düşünüyordu. Neyini bu kadar sahipleniyordu tam olarak?

Yifan'ın gece ikilerden sonra sarhoş eve düşüşü, Baekhyun'da tek soru oluşturuyordu. Evi nasıl buldu acaba?

Onun topluma ve kendisine vereceği rahatsızlığı duymamak adına kulaklığını takarak müzik dinlemeye başladı. Kısa süre sonra sadece müzik sesini(!) dinleyerek uykuya dalmıştı.

Ertesi günün aynı rutinlerle başlaması, hatta zihninde dönüp duran Chanyeol'e kadar her şeyin aynı oluşu can sıkıcıydı.

O şu anda uzun olanı uyurken izlemek istiyordu mesela. Göğsünün altındaki küçük benlere dokunmak ve belki onu dövmesinden öpmek.

Güzel oğlan karnındaki heyecanlı kasılmalarla bir şeyler yemiş, duş almış ve gününü bitirmeye yönelik çalışmıştı.

Sanki bugününü yaşamıyor da, iki üç gün sonra yanına uğrayacağı Chanyeol'e daha çabuk ulaşmak için vakit öldürmeye çalışıyor gibiydi.

Ve Byun Baekhyun bir günün daha canına okuduğunda, artık diğerinden 48 saatten fazladır uzak kaldığının bilincindeydi. Üç güne tamamlamaya gerek de yoktu. Onun nasıl olduğunu kontrol etmek, özlemini dindirmek maksatlı bugün yanına uğrayacaktı.

En azından planları o şekildeydi. Fakat ilerleyen saatlerde Yifan'ı aradığında mekânda olduğunu öğrenmişti. Oradan ayrılmayan abisi, gece bir parti olduğunu ve ona katılacağını belirtmişti.

Mekândan da partiden de bir anda soğuyan oğlan akşama kadar evin içinde boş boş dolaşıp düşünmüş, sonunda parti saati gelip çattığında, gidebileceği kanısına varmıştı.

Yifan'a yakalanırsa ona yanına geldiğini ama onu bulamadığını söylerdi. Yakalanmazsa eğer Chanyeol'le kalır ve abisine bir arkadaşında olduğunu söylerdi.

Kulağında parlak pırlanta taşıyan güzel Byun oğlanı, yine baş döndürecek güzelliğini tamamlar nitelikte giyindi ve gecenin en güzel vakitlerinde bulduğu ilk taksiyle mekâna damladı.

İçeri girmesinden sonra, abisinin ve dolayısıyla Chanyeol'ün hep oturduğu masayı bulması beş dakikasını almıştı. Ve kesinlikle masanın yanına gitmemişti.

Eğlencesine dalmış olan abisini epey uzaktan izliyorken, karşısında oturanın Chanyeol olduğunun da bilincindeydi. Park Chanyeol oturmayı sevmezdi. Elbette ya içki için ya da başka bir niyetle o masadan kalkacaktı.

Neredeyse bir saatini sadece onları izleyerek geçiren Baekhyun, Chanyeol'de bir tuhaflık olduğunu daha ilk dakikalardan anlamıştı.

Bu yüzden mekânın daha az ışıkla aydınlatılmış, tek kişilik masaları ve koltukları olan kısmına ilerleyip sadece onu izlemeye koyulmuştu. Kendini bir sapık ya da bir dedektif gibi hissediyor oluşu, az önce Chanyeol'ün kusma belirtisi göstermesinden daha az ilginçti.

Dirty Secrets ♤ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin