Terli avuçlarını pantolonuna bastırırken onların her saniye daha da terlediğini, hatta aynı terin ensesinden sırtına doğru yavaş ve durumun ciddiyetini belli eden bir halde süzüldüğünü biliyordu.
Byun Baekhyun kulağına şiddetle baskı yapan müzikten yeterince rahatsız olmuşken, önünde dikildiği kapıdan içeriye giremiyordu. Az önce barda yolunu kaybetmiş bir sarhoş bu koridorlara düşmüştü ve genelde adım sesi duyulmayan, hatta barın içinden gelen müzikten başka bir şey duyulmayan bu koridorlardan onu atmak epey zahmetli olmuştu.
Kadın sarhoştu ve konuşuyordu, hem de dünyanın en saçma cümlelerini.
Peki neydi Baekhyun'u endişelendiren?
Neden o kadını telaşla kaybedilen yoluna geri sokmuştu?
Kapısının önünde dikildiği Chanyeol'ün kendisini fark etmesi mi?
Kapısını açıp, Yifan'ın küçük kardeşini kapısının önünde görmesi mi?
Hayır hayır. Tek soru ardından Baekhyun tarafından verilemeyecek cevap.
'Burada ne yapıyorsun?'
Sahi Baekhyun burada ne yapıyordu?
Nefesleri, sanki görevlerini unutmuş gibi göğsüne rahatlık değil de yoğun bir daralma sunuyorken, önüne düşmüş saçından bir tutamı nazikçe geriye bıraktı.
Burada ne yaptığını çok iyi biliyordu. Ama biraz daha burada dikilirse, ne yapamayacağını da çok iyi biliyordu.
Bu yüzden Baekhyun zihnini ve algılarını bir anlığına susturarak elini önündeki kapının kulpuna attı.
Odanın içerisinde çoktan kapının az sonra açılacağını belirten bir ses duyulmuştu. Artık kimse için geri dönüş yoktu.
Güzel beden kulpu aşağı indirdi ve sahip olduğu tüm asaleti takınarak kapıyı açtı.
Hayallerinde canlandırdığı gibi olmamıştı, açılan kapının ardından Chanyeol'ün bedeni görünmemişti. Chanyeol masasında bile değildi.
Boş duran odayla içine çektiğini unuttuğu nefesi dışarı verdi. Düşünmeden odanın içerisine adımladı ve kalbinin hızına hayrete falan düşmedi.
Park Chanyeol'ün onun kalbindeki etkisi hep aynı olmuştu. Bu yüzden buraya gelmişti zaten, artık sol yanındaki sancılara dayanamıyordu. Her gece rüyalarına giren herife tüm bunları anlatacak ve,
Ve?
Baekhyun kendine engel olamadan buralara düşmüştü. Ve'den sonrası çok karışıktı. Ve hani gelin görün ki, Park Chanyeol odasında dahi değildi.
Sahi ne zaman odasında olmuştu ki zaten? Ya işleri oluyordu. -Bu işler Baekhyun'un asla öğrenemeyeceği, illegal sınıfında vip olanlardandı.- Ya da kucağına birini almış oluyordu. Bilirsiniz, Chanyeol tanrı gibi bir adamdı ve hayatının en verimli yaşlarını yaşıyordu. Yani Baekhyun onun kucağına oturan herkesin ne kadar şanslı olduğunu düşünüyordu.
"Sanırım burada saatlerce dikileceksin."
Odanın ortasına varamadan duraksamış bedenin arkasından, nefesini bile isteye önündeki hassas tenin boynuna değdiren Chanyeol en baş döndürücü ses tonunu kullanmıştı. Ya da bu sadece Baekhyun'un düşüncesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Secrets ♤Chanbaek
Hayran Kurgu"Bu günahlar kanatlarımı kırdı." 18+ *Rahatsızlık verebilecek cinsellik, uygunsuz ortamlar, insan ve kadın haklarını ihmal eden sahneler, şiddet ve ağır küfürler içerebilmektedir.*