Chanyeol'ün boşalması için çabaladığı beden sonunda onun ismini inleyerek boşaldığında nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu. Ondan daha erken aklı başına gelen Chanyeol, yanındaki bedenin yüzünü izliyordu. İkisinin de nefesleri dengesizdi fakat Baekhyun daha çok muhtaçmış gibi aralık dudakları arasından da soluyordu. Yüzünde tam da sevişmiş gibi bir hal vardı ve yanaklarını hormonlardan dolayı kaplamış pembeler, kısmen terlemiş alnına dökülmüş saçları ve öpüşmekten şişmiş dudakları Chanyeol'e görsel şölen sunuyordu.
Gözlerini açan Baekhyun'un yüzü yan tarafına dönerken bakışları kendini izleyen adamla buluştu. İkisi de sevişmiş gibiydi, güzel dakikaların tatlı yorgunluğunu taşıyorlardı.
"Benden başka kimseyle yatmıyor musun?"
Chanyeol bir anda diğerinin hâlâ seksi ifadesini izlerken sormuştu. Baekhyun cevabını düşünmedi bile. "Hayır."
"Şu tek insan olayına inananlardan mısın?"
Çıplaklığını yeni hatırlamış gibi Baekhyun kıpırdandı ve üzerinde uzandığı örtünün altına girdi. Göğüslerine kadar bedenini gizlemişti. Onu gözleriyle takip eden Chanyeol, çıplak olmaktan gram tuhaf hissetmese de diğerinin rahat hissetmesi adına örtünün altına girdi.
Baekhyun yastığındaki yüzünü ileri, Chanyeol'e doğru taşımıştı. Mutlu bir hali vardı, ortamın enerjisinden memnun olan Chanyeol'ün de ruh hali iyiydi.
"Seninle ilgileniyorum Chanyeol, bu hislerin neye benzediğini biliyorsundur zaten."
"Elbette biliyorum sadece bir anda senden böyle ani itiraflar duymak şaşırttı. Yani kendini bana adamana gerek yok, çok güzelsin; gez, eğlen, istediğini yap."
Baekhyun onun gerçekten bu hislere yabancı olduğunu biliyordu. Bir yandan seviniyordu çünkü Chanyeol'ün bu yabaniliği onun hiç aşık olmadığının kanıtıydı. Hiç kıskanmadığının, hiç sahiplenmediğinin.
"Ama ben senden başkasıyla bir şeyler yapmak istemiyorum." Baekhyun zirveye vurmuş hormonlarının da etkisiyle dürüstçe söylediğinde Chanyeol ne dese bilemiyordu. Bu biraz da hoş hissettiriyordu ona. Sonuçta Baekhyun kendisine her şeyini sunuyordu. Sadece kendisine.
"Sıkılırsın, ben uslanmaz bir herifim biliyorsun." En dürüst halini Chanyeol de ortaya koyduğunda Baekhyun gülümsemişti. "Sıkılmamı bekleyebiliriz."
Ellerinden biri Chanyeol'ün yüzüne yükseldiğinde uzun olan içten içe afallamış hissediyordu. Orgazm sonrası Baekhyun sakinleşmiş ve cesurlaşmıştı. Çok dürüst tavırlara rahatça bürünüyordu.
"Üç yıl oluyor hiç sıkılmadım." Parmakları diğerinin yanağını okşadığında Chanyeol'ün ifadesini şaşkınlık süslemişti. Bir anda sesini yükseltti. "Üç yıldır benimle mi ilgileniyorsun?"
Baekhyun başını olumlu anlamla sallayarak elini onun siyah tutamlarına attığında gülümsüyordu. Chanyeol ise bu zamana kadar Baekhyun'u yatağa atmak için boşa uğraştığını düşünüyordu.
"Bilsem seni üç yıl önce yatağa atmıştım."
Güzel olan onu dinliyordu fakat acemi olduğu bu hislerden dolayı yargılamıyordu. Aksine evine geldiği, burada kaldığı ve az önce kendisini öperek sevdiği için çok mutluydu. Chanyeol kendisine alışıyordu, ve eğer Baekhyun'un biraz şansı varsa ona bazı duyguları öğretebilirdi.
"Bundan sonra atarsın artık."
Chanyeol'ün kaşları çatıldı ve yüzünü yastıktan kaldırarak Baekhyun'un yüzüne eğildi. "Sen niye orgazm sonrası böyle tuhaflaştın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Secrets ♤Chanbaek
Fanfiction"Bu günahlar kanatlarımı kırdı." 18+ *Rahatsızlık verebilecek cinsellik, uygunsuz ortamlar, insan ve kadın haklarını ihmal eden sahneler, şiddet ve ağır küfürler içerebilmektedir.*