~6♤

5.2K 376 233
                                    

18+
Cinsellik ve kısmen itlik içerebilir.

.

.

.

Masadan bir anda yükselen "Soyun!" nidaları, Baekhyun'un dikkatini çekmişti ve soyun diye bağırılan kişinin abisi olması, gözlerini kocaman açıp ona bakmasına neden olmuştu.

Kardeşinin halini gören oğlan gülerek reddetti. "Baekhyun buradayken olmaz."

Kardeşine olan düşkünlüğü bilinen bedene ısrar edilmedi. Onun yerine gözler masadaki dört erkekten bir diğerini, Brandon'ı buldu.

Çıplak oturmaktan epey zevk alan kadın ona neredeyse emir vermişti. "O zaman sen soyunuyorsun bebeğim."

"Penis görmek istiyorsan en büyüğünün Chanyeol'de olduğunu hatırlıyorum."

Bir anda Chanyeol'ün yanındaki kadın arkadaşına gülerek söylediğinde, ortamda da benzer bir gülüşme duyulmuştu.

Chanyeol sanki kendisini ilgilendirmeyen bir şeyden bahsediliyormuş gibi sadece sırıtmış ve içkisini yudumlarken etrafta göz gezdirmişti.

"O zaman bugün Chanyeol soyunuyor ve biz beraber masaya kalkıyoruz."

Baekhyun az sonra şahit olacağı bu masaya kalkma geleneğinden bihaber, konuşan kadına bir anda dönen Chanyeol'ü şaşkınlık ve hayretle izliyordu.

Chanyeol gözlerini onun çıplak göğüslerinde gezdirdikten sonra yanındaki kadına dönerek üzerini süzdü.

"Soyunmam ama size Yu Jin'i soyarak bir farklılık yapabilirim."

Baekhyun dışında hepsi gülüştüğünde, bunun bir kabul ediş olduğunu fark eden Chanyeol yerinde kıpırdanmıştı. Yanındaki kadın ne yapacağını bilen bir halde masaya çıktığında, Baekhyun onun mini eteğinin de iki üç santimden oluştuğu fark etti.

Baekhyun'un ne yaptığını anlamadığı kadın masaya uzandı, aynı anlarda Chanyeol de içkisinden son bir yudum aldı ve oturduğu yerden kalkarak masaya çıktı. Dizleri üzerinde hareket ederek, az önce masaya boylu boyunca uzanmış kadının üzerinde yerini almıştı.

Baekhyun hemen önündeki bedenin altındaki kadına gülümserken göz kırptığını gördü. İçinde beliren hislerin tümünü sadece yutkunarak geçiştirdi ve olacakları gizlemeye çalıştığı öfkeyle izlemeye koyuldu.

Chanyeol kadının sadece göğüslerinin yarısını kapatmayı görev bilmiş askılısına eğilerek, sol omuzunun üzerinden askıyı dişlerinin arasına aldı. Başını geri çektiğinde elastik askı dişleriyle beraber yükselmişti.

Masadan bir iki ıslık ve kadın tezahüratı yükselirken dişlerinin arasındaki askıyı serbest bıraktı.

Lastikli yapı yeniden tenine çarpan kadın inlemişti. Kadınsı inleme masadaki tüm erkekler tarafından algılanıp, sadece onların güldüğü bir an yaratırken Chanyeol sırıtıyordu. Altındaki kadın kendisine küfretmişti.

Aynı noktaya eğilerek askıyı yeniden dişledi. Bu sefer geri çekilişi daha ağırdı ve Yu Jin gibi masadaki herkes de yine aynı şeyin olmasından şüpheleniyordu. Ama Chanyeol bir incelik yapıp kadının kolunu kibarca kavradı ve askıyı teninden kurtardı. Sonrasında az önce askı çarptığı için kızarmış tene dilini sürtmüştü.

Dirty Secrets ♤ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin