"Yavaş olmanı istiyorum." Baekhyun gözlerini ona sabitlemeye çalışırken çok çaba sarf ediyordu. "Ve yumuşak olmanı."
Chanyeol açık seçik olmasa da, sınırları çizilmiş isteklere memnuniyetle gülümseyip onun yüzüne yaklaştı. Dudaklarını öpüp geri çekildi. "Benim tarzımdan epey uzaklaşmak istiyorsun ama sen."
Baekhyun onun dudaklarına çok küçük ve istekli bir çocuğun heyecanında öpücük kondurmuştu. "İstersen yaparsın, lütfen."
"Baekhyun." Chanyeol ellerinden birini onun tişörtünün içine soktu ve karnına ürpertecek kadar hassas temaslar bıraktı. Baekhyun'un bedeni o tatlı ürpertiyle kısmen kasılmıştı.
"Bu özel isteğini reddetmeyeceğim." Elini kucağındaki oğlanın yumuşak karnından yukarı taşıyarak göğüslerine geldiğinde istekle okşadı. Sıcak ten ellerini karıncalandırıyor gibiydi ama o hissettiğinin aslında dokunma arzusu ve tensel tatmin olduğunu biliyordu.
Baekhyun memnun bir mırıldanma sunarak bedenini ona bıraktığında Chanyeol onu kavradı ve yatağın üzerine yatırdı. Sırtı yavaş bir şekilde kendi yatağına değen Baekhyun heyecanından göğsünü nefesle dolduruyor ve aynı derin nefesleri geri veriyordu. Uzun olan onun teslim edilmişçesine duran bedenini izlerken gözünün önüne düşen siyah tutamlarını çekmiş ardından bacaklarını haddince aralayıp yavaşça aralarında yer edinmişti. Kollarını altındaki bedenin iki yanına koyarak ona yukarıdan bakmaya başladı. Bakışların çarpıştığı esnada Baekhyun diğerine yumuşatıcı bakışlar atıyordu, Chanyeol ise tüm vahşiliğiyle onun yumuşak hamlelerini kabulleniyordu.
Uzun olan, elinin birini onun yüzüne taşıyarak, elinin tersiyle yanağını okşadı. Gözlerini bal rengi gözlere, küçük yuvarlak hatlı buruna ve pembe dudaklara değdiriyordu. Onda ruhunu dinginleştiren huzurlu bir şeyler buluyordu. Ve dudağının üzerinde yer etmiş minik ben kadar da ateşli bir enerji.
"Çok güzelsin." Yüzüne eğilerek diğerinin alt dudağını dudakları arasına alıp öptü ve geri çekildi. "Sana dokunurken hissettiğim şeyler çok farklı."
Onu bir kere daha öpmek için eğildiğinde dudakları karşılık bulmuş ve o diğerinin alt dudağını dudakları arasına sahiplenip öpmüşken, Baekhyun da onun üst dudağı için aynısını yapmıştı. Chanyeol geriye çekildiğinden Baekhyun da kapattığı gözlerini açtı. "Sanki dans ediyormuşum gibi ve-.."
Baekhyun ellerini onun gövdesine dayayarak kaslı göğsün altında atan kalbi hissetti. Zarif parmakları diğerinin teninde kaldığında, Chanyeol onun sıcak dokunuşundan memnuniyet duyarak cümlesini tamamladı. "Sen dans ettiğim ritim, müziksin."
Uzun olan elini diğerinin sarı tişörtünün eteklerine atıp birkaç hamleyle göğsüne kadar sıyırdı. Devamını Baekhyun tamamlayarak üzerinden çıkarmıştı.
Chanyeol sanki tatlıya geçmeden önce yemeğini yemesi gereken çocuk gibi hissediyordu. Baekhyun'un beyaz gövdesine bakmadan onun yüzüne eğildi ve çenesine kelebek öpücükler kondurmaya başladı. Yüzünü hafifçe geriye atan Baekhyun, çoktan memnun bir şekilde bedenini gevşetmiş ve itaatkâr pozisyona geçmişti.
Chanyeol'ü bacaklarının arasına almışken, ellerini de onun daha yeni giymiş olduğu siyah tişörtü çıkarmak ve tapılası vücudunu görmek adına üzerine attı. Chanyeol'ün sıcak ve tenine sahiplenici şekilde yumuşak baskılar uygulayan öpücüklerini çene hattında hissederken, diğerinden kendine yardım gelmeseydi pes ederdi. Chanyeol onun yapmak istediği şeyi fark edip bedeninden kısa bir an ayrılarak tişörtünü çıkarıp kendini sadece siyah eşofmanla bırakırken dağılan saçlarını önemsemeden yeniden üzerine eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Secrets ♤Chanbaek
Fanfiction"Bu günahlar kanatlarımı kırdı." 18+ *Rahatsızlık verebilecek cinsellik, uygunsuz ortamlar, insan ve kadın haklarını ihmal eden sahneler, şiddet ve ağır küfürler içerebilmektedir.*