~19♤

4K 330 45
                                    

"Neden hep sen Kyungsoo'da kalıyorsun, biraz da o bizde kalsın."

Baekhyun umutsuzca, konuşan Yifan'ı izliyordu. Bu gece için izin alması kolaydı fakat aklındaki ikinci planı uygulamakta epey zorlanacaktı. Belki de ortaya şimdiden laf atmalıydı?

"Yifan ben ayrı eve çıkmak istiyorum."

Bir anda abisinin bakışları telefondan odanın ortasında dikilen Baekhyun'a yükselmişti. İfadesinde tam olarak ret vardı.

"Ne istiyorsun?"

Baekhyun ayakta durmak yerine Yifan'ın karşısında kalan koltuğa oturdu ve olgun bir tavır takındı. "Kocaman oldum, kendi evim olsun istiyorum."

"Bir sevgilin mi var?" Yifan şaşkınlık duyuyordu. Baekhyun hayatı boyunca kendisinden ayrı kalmayı hiç istememişti.

"Hayır ama bir gün olacak. Onunla senin evinde kalacak değilim ya."

Yifan konuyu kapatmak için telefonunu cebine soktu ve ayaklanarak odadan çıkmak adına ilerledi. "Tamam bir sevgilin olunca ayrı eve çıkarsın."

"ABİ." Baekhyun ayaklanarak onun kolunu tuttu ve önünde bitti. Abi demişti. Abi...

"Gerçekten istiyorum. Kendime ev bakacağım."

Yifan biraz kırgın hissediyordu. Normalde bir kardeşi olsa 'ne yaparsa yapsın' kafasında olacak biriydi ama Baekhyun'u anne ve babasının işinden dolayı hep o büyütmüş, hizmetçilerin ve bakıcıların aksine severek uyutmuştu. Şimdi küçük olan böyle nankörlük mü edecekti?

"Ne istiyorsan onu yap." Diretmedi ve Baekhyun'un dokunuşundan sıyrılıp odadan çıktı. Baekhyun onun bu duruma üzüleceğini biliyordu fakat ayrı bir eve muhtaçtı. Neden?

Baekhyun şimdilik abisine duyduğu vicdan azabından dolayı o nedeni düşünmeyecekti.

Ayakta kalmış bedeni kısa bir an ne yöne gideceğini kestiremezken gözleri odada fıldır fıldır dönüyor ve bir yandan da dudağını ısırıyordu. Sonra birden saati görmek adına arkasını döndü. Duvardaki dijital saat artık onun evden çıkabileceği vaktin geldiğini gösteriyordu. Hava kararalı epey oluyordu. Gece başlıyordu, dün Chanyeol'le sözleştikleri gece.

Odasına giden güzel oğlan hızla geniş dolabını açtı ve kendine giyecek bir şeyler bakmaya başladı. Kararsız kaldığı anlarda aklına Chanyeol'ün spor ceketleri gelmişti. O hep farklı işlemeleri olan ceketler giyiyor ve cazibesinin de etkisiyle gizemli bir karanlığa bürünüyordu.

Baekhyun gülümseyerek siyah ceketlerinden sırtında güzel bir kaplan işlemesi olanı çıkardı. Altına giymek adına dizleri hafif yırtık siyah pantolonunu aldı ve tişört olarak da bordo sade bir tane seçti.

Kısa sürede üzerini giymiş ve daha dün Chanyeol'ün içini boşalttığı makyaj çantasını açmıştı. Farklılık yapmak istediğinden gözlerine eyeliner sürdü ve dudaklarını hafif bir kırmızı tonuyla renklendirdi.

Kendine daha bir şey katma ihtiyacı duymuyordu. Hoş onun da güzelliği zaten gözler önünde bir gerçekti. Ne gerek vardı abartmaya?

Cüzdanını ve telefonunu ceketinin cebine koyarak çoktan odasına çekilmiş abisine gözükmeden kapıya adımladı ve üzerine uyan siyah bir ayakkabı giyerek dışarı çıktı. Yifan onun Kyungsoo'ya gittiğini sanıyordu, Baekhyun şu sıralar epey vicdan azabı duyuyordu.

Heyecanlı adımlarla binadan çıkarken bir yandan da taksi çağırmıştı. Yüzünden silip atamadığı tebessümünün nedeni Chanyeol'ün yanına gidiyor oluşundanken, taksici onu istediği yerde indirmişti bile.

Dirty Secrets ♤ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin