~7♤

6.3K 360 79
                                    

Baekhyun ilk anlarda Chanyeol'ün neden barmenin eline yüklü bir miktarda para tutuşturduğunu anlamamıştı. Sonraki anlarda da anlayamazken, barmen önündeki bedene bir anahtar verdi ve hemen ardından Chanyeol Baekhyun'u taburesinden inmesi adına çekiştirdi.

Güzel oğlan ona uyum sağladığında kolundan tutularak yürütülmeye başlamıştı.

"Nereye gidiyoruz?"

Chanyeol gözleriyle etrafı tararken onu yanıtlamadı ve yabancı bir koridora girdi. Uzun koridorda biraz yol aldıktan sonra, bir kapının önünde durmuşlardı. Büyük olan, elindeki anahtarla kapıyı açıp Baekhyun'u içeri soktu.

Neredeyse yaka paça fırlatıldığı odada göz gezdiren Baekhyun, buranın dışarıya hiç benzemediğini fark etmişti. Beyaz duvarları, beyaz temiz bir yatağı ve kaliteli mobilyaları vardı. O odayı süzerken kapıyı içeriden kilitlemiş olan Chanyeol, güzel bedene döndü.

Baekhyun ona sert bir bakışla karşılık verirken ellerini göğsünde birleştirmişti. Kırgındı bir kere.

Chanyeol onun bu savunmasını eğlenircesine süzdü. "Sen bir hafta önce seni istiyorum ayakları çekmiyor muydun bana?"

Doğruydu. Ama bu şekilde değildi.

"Duvara çarpsaydın daha kibar olurdu sanırım."

Chanyeol onun kendisini odaya sokuş şekline gönderme yaptığını anladığında gülümsemişti. Kesinlikle akıl bırakmaz tatlı bir gülümsemeydi. "Seni bir gün böyle odalara kibar sokarsam benimle yatmamalısın Byun. Bu seni arzulamıyorum demektir."

Baekhyun onun beyaz ışık altında ayan beyan ortada duran gamzesine baktı. Sonra gözleri yavaşça yüzünün her yerine değdi. Bu herifin yakışıklılığı karşı konulamayacak cinstendi ve o gülümsediğinde Baekhyun ağlayacak kadar hassas hissediyordu.

"Hem ayrıca benim kibarlığımı bedenine olan dokunuşlarımla ölçemezsin." Chanyeol ona yaklaşmıştı. Ellerini ince beline ağır hareketlerle doladı ve onu kendisine bastırırken gözleri boynundaki deri takıyı buldu.

"Dokunuşlarım kişisel fantezilerimle ilgili. Kibarlık arıyorsan içinde bulunduğun odaya bak mesela. Burası vip müşteriler için hijyenik bir oda. Yatak örtüleri tek kullanımlık ve odadaki her eşya düzenli olarak temizleniyor."

Baekhyun onun neden barmene o kadar para verdiğini şimdi anlamıştı. Chanyeol kendisini dikkatle dinleyen oğlanın kulağına eğilerek dudaklarını sürterken fısıldadı. "Ben seni her yerde altıma alabilirim, ama senin mahremiyet ve titizlik düşkünlüğüne saygı duyuyorum bak."

Baekhyun çekingen bir tavırla Chanyeol'ün kolları arasında kıpırdandı ve kasıklarını Chanyeol'e sürterken gözlerini kaçırdı.

Uzun olan onun çekingen ama utanmaz temasına kalçasını okşayarak karşılık vermişti. Aynı anlarda gözü diğerinin boynundaki siyah takıdaydı. Ucundaki melek kanadı ona çok şey hissettiriyordu ve kendi boynundaki dövmeyi Baekhyun'un böyle seksi bir şekilde taşıyışı epey dikkatini çekmişti. Öyle ki ellerinden birini onun belinden çekti ve boynuna yükseltti.

Kemikli parmakları metal kanadı bulduğunda, Baekhyun da onun dikkatini neyin çektiğini anlamış bir halde ifadesini izliyordu. Chanyeol çok ciddi bir iş üzerindeymiş gibi bakışlarını bir an olsun bozmadan onun boynuna kaydırdı. Beyaz zarif boynu ince bir alanda saran siyah doku, ona yakışmıştı.

Metal kanadı tutan elini onun boynuna yerleştirdi ve pürüzsüz dokuyu hissetmek adına okşadı. Dokunuşları Baekhyun'un garip bir şekilde çok hoşuna gittiğinden, yoğun bakışlarıyla Chanyeol'ü eziyordu. Durumu fark eden Chanyeol onun her zamanki yumuşak bakışlarının yerine, derin ve çekici bakışlarını izledi.

Dirty Secrets ♤ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin