+nine

735 71 9
                                    

SONG: A LOT LIKE LOVE - BAEK A YEON (SCARLET HEART RYEO OST)

Na pár sekund se vše, co se dělo kolem mě dělo zastavilo a já vnímal jen a pouze Felixovi rty na těch mých

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na pár sekund se vše, co se dělo kolem mě dělo zastavilo a já vnímal jen a pouze Felixovi rty na těch mých. Byl jsem v šoku a moje břicho bylo plné motýlků. Felix prohloubil náš polibek když si všiml jak mu polibky nevracím a já mu je konečně začal oplácet.

Nemohl jsem uvěřit co se to teď děje. Felix mě líbá Felix mě líbá Felix mě líbá, opakovalo se neustále v mé mysli. Cítil jsem mezi námi jiskry a příjemné teplo a díky tomu jsem si ho přitáhl ještě blíže k sobě. Byl jsem na tom pocitu už teď závislý. Bylo to jako by jsme konečně ven vypouštěli zadržované city a emoce. Nemohli jsme přestat.

Oba jsme se ale museli po chvíli odtáhnout díky nedostatku kyslíku. S zrychleným dýcháním jsme se na toho druhého koukali, červené tváře s nateklými rty.

Felix párkrát zamrkal a poté mi věnoval malinký úsměv. Chytil mě za ruku a potom nám propletl prsty. Bylo to tak příjemné a tak hřející, že jsem myslel že se každou sekundou zblázním. "Nevíš..nevíš jak dlouho jsem čekal, než jsem tohle mohl udělat." Řekl zadýchaně.

Bylo to jako kdyby jeho slova byla kyblík se studenou vodou a on mě tím celého polil. Došlo mi co se stalo. Moje srdce začalo bít jako zblázněné a jeho ruce jsem pustil, jelikož se až moc třásly.

Felix vypadal zmateně a překvapeně z mých činů ale já ho ignoroval. Felix mě políbil, Felix mě políbil opakovalo se v mé mysli znova. Teď už to ale nepřineslo ten krásně hřející a příjemný pocit, ba naopak. Začal jsem se ještě více třást kvůli strachu.

"Proč.." Řekl jsem. "Proč si mě políbil?" Nepřemýšlel jsem nad tím co říkám. Jediný nad čím jsem mohl přemýšlet byly Felixovy rty na těch mých, neustále se mi to před obličejem opakovalo jako rozbitá kazeta.

Felix se zastavil a otevřel jeho pusu aby něco řekl. Ale rozmyslel si to a místo toho mě jen znova chytil za ruku. "Hyung.."

Znova jsem opustil jeho ruku. Koukal jsem se na zem jelikož jsem nemohl vystát tu bolest, kterou jsem viděl v jeho očích. "Ne--neměl si mě políbit."

"Hyung--"

"Neměl si to udělat." Řekl jsem a zhluboka se nadechl. "Sakra Felixi, proč si mě políbil?!" Můj hlas byl hlasitější, než jsem plánoval ale v tu chvíli jsem nedokázal normálně přemýšlet.

Felix se ke mě o něco přiblížil. Co to děláš? Ptal jsem se ho v mé hlavě. "Protože tě mám rád Changbine. M-Mám tě tak moc rád a neumím to sakra vysvětlit. Chtěl jsem všechno to, co cítím když jsem v tvé přítomnosti ignorovat ale nešlo to. Nikdy. Neumím se kontrolovat když jsem s tebou a potom udělám něco jako je políbení tě. Moc se omlouvám Changbine, prosím koukni se na mě."

Stále jsem se koukal na zem. Měl jsem v sobě tolik emocí. Nevěděl jsem jak se cítit, ale bylo mi znova zle. Rozhlídl jsem se kolem sebe a oddechl si, když jsem viděl prázdnou chodbu. "Felixi, nemůžeš mě mít rád."

amor mali + changlixKde žijí příběhy. Začni objevovat