+four

869 86 6
                                    

a/n: dlouhá kapitola, mrkmrk

song: HEARTBREAKER - NCT 127

Jestli je nějaká hodina, kterou nenávidím, ze všeho úplně nejvíc, byl by to páteční odpolední tělocvik, když jediný co si přeješ je jít domů a užít si víkend

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jestli je nějaká hodina, kterou nenávidím, ze všeho úplně nejvíc, byl by to páteční odpolední tělocvik, když jediný co si přeješ je jít domů a užít si víkend.

Nenáviděl jsem, když mě někdo nutil cvičit. Jsem ten typ člověka, co si radši zacvičí sám doma a z vlastní vůle, ne takhle. A pokud nejste dobrý ve cvikách, co vám pan Lim dá, stanete se cílem posměchu nejen učitele, ale i celé třídy. A nemůžu zapomenou na klučičí šatnu.

Klučičí šatna bylo jedno z míst, kterým jsem se snažil co nejvíce vyhýbat. Moje tělo se mi nelíbilo, takže jsem ho nechtěl ukazovat ostatním. A také jsem nechtěl být obklopen polo nahatými kluky, aby se nestala nějaká trapná situace.

"Vítej na těláku, aka v PEKLE." Řekl Jisung když jsme společně s Hyunjinem, Seungminem a Felixem vstoupili do tělocvičny.

"Teď ale přeháníš." Jeho hlas byl neobvykle energetický. "Tělák není tak strašný, nemáš se čeho být Felixi."

"Jo..ničeho." Seungmin sarkasticky odpověděl, díky čemuž ho Hyunjin bouchl do ramene. "Co to sakra?..Idiote."

"Pozor na jazyk." Zamumlal jsem a podíval se na můj úbor, neboli bílé tričko s modrými šortkami. Z té příšerné kombinace barev mě už začínaly bolet oči. Bylo to na mě až moc velký a volný i po těch několika letech, co jsem to musel nosit. Povzdechl jsem si.

"Co se děje?" Zeptal se mě Felix. I přes to že měl stejně strašný úbor jako já, nehorázně mu to slušelo.

"Nic, jen už chci konec školy." Řekl jsem nervozně, když jsem spatřil učitele.

"Sport mi vlastně ani nevadí." Řekl Felix a Jisung si povzdechl. Pak se "zasmál" a poplácal Felixe po rameni.

"Jen počkej až začne hodina s učitelem Limem." Můj nejlepší kamarád řekl.

"Budeš si přát být radši mrtvý, než být v téhle hodině."  Řekl Seungmin a svými prsty naznačil pistol, kterými se jakoby "zastřelil". Aby to udělal více dramatické, spadl na zem. 

Hyunjin do něj kopl, a to způsobilo vyjeknutí mladšího a začátek války.

Jisung si znova povzdechl a rukou se bouchl do čela.

"Notak, nemůže to být tak špatný."

____________

"Kurva, je to tak špatný." Vydechl Felix když hodina konečně skončila. Někteří studenti už tělocvičnu opustili, ale Felix se svalil na zem a ležel tam jak mrtvý. "Ten učitel se nás prakticky snažil zabít! To je týrání dětí!"

amor mali + changlixKde žijí příběhy. Začni objevovat