" oii " terasa lengan dicubit, aku toleh kanan. nak marah pun ada bila jantan ni tiba-tiba cubit.
" apa? " ingat nak buat donno, tapi si Seungcheol pergi tandas pulak. aku pun tengah bosan, so aku layan sekejap lah galah ni.
" kelas 4K1 ada kutip duit " Mingyu sengih bak kerang hensem. tak boleh dinafikan benda ni, aku pun pernah tersuka dengan galah dulu.
dulu k bukan sekarang.
waktu tu aku blur dan dia berkawan dengan aku bersebab.
sebab apa?
mesti lah sebab dia nak curi duit aku. duit yang aku simpan selama 2 bulan 3 hari. memanglah tak banyak tapi bayangkan usaha aku yang tak makan langsung waktu rehat sebab nak kumpul duit. jangan soal banyak aku buat apa dengan duit tu melainkan aku nak beli album.
" pastu? kau nak ajak aku? " aku soal Mingyu.
btw, ingat tak chapter lepas dia ada ajak aku mencuri kan?
haa sekarang ni dia nak ajak lagi sebab masa dia ajak tu aku kata lain kali. bukan aku nak join ehh tapi aku rasa dengan cakap macam tu je salah satu cara untuk buat Mingyu lepas aku untuk sementara.
lepas aku soal tadi, angguk laju sebelum kelip mata berulang kali.
" tak nak lah. tak baik tahu tak curi duit orang. lagipun aku tak nak terjebak dengan benda-benda macam ni "
" terjebak sekali ni je "
" tak nak " aku geleng.
" aku bagitahu Seungcheol kau pernah follow kitaorang mencuri "
" kau ingat Seungcheol nak percaya? "
" aku suruh Dino bagitahu sekali "
ini galah memang perangai seperti dog.
aku baling pen yang aku tengah pegang dekat Mingyu. aku benci gila kalau kena ugut macam ni. bukan apa, dia tahu Seungcheol akan marah tahap gila kalau tahu aku pernah join even tho aku tak pernah join pun.
" ok fine! aku join tapi ni first and last "
" yesh! sayang Chunhei "
=
YOU ARE READING
𝗅𝗎𝖼𝖺𝗌 + 𝗄𝖺𝖼𝗁𝗂 𝖻𝗈𝗈𝗆 [2018]
Truyện Ngắnᴋɪsᴀʜ ᴄɪɴᴛᴀ ʏᴀɴɢ sᴇᴍᴇᴍᴀɴɢɴʏᴀ ᴍɪɴᴛᴀ ᴅɪᴛᴀᴍᴘᴀʀ - ɢɪғ ᴀᴠᴀɪʟᴀʙʟᴇ ᴘ/s : ᴅɪʟᴀʀᴀɴɢ ᴋᴇᴛᴀᴡᴀ ᴍᴀʜᴜᴘᴜɴ ᴛᴇʀɢᴏᴅᴀ sᴛᴀʀᴛ : 𝟶𝟷𝟶𝟺18 ᴇɴᴅ : 140620