Seunggwan pov
aku telan liur masa pandang muka Lucas. bukan sebab bernafsu cuma tahan geram. atas bawah aku usya. bawah tu takat pinggang je lah, tak bawah mana pun.
" guys, please jangan gaduh "
lepas aku cakap macan tu, terus adik aku pandang aku dengan pandangan -siapa-yang-gaduh-sia-
" disebabkan aku abang yang paling ganteng dan gorgeous disini, aku pun tak de lah macam budak-budak yang selalu besarkan hal kecil kan. so aku nak kau minta maaf dekat aku " tangan kanan aku kipas-kipas kat muka sambil tengok Lucas.
" cepatlah minta maaf! " lagi aku suruh.
baru nak besarkan mata, Lucas dah halakan tapak tangan dia betul-betul depan muka aku.
" sekejap, biar Lucas fikir dulu nak minta maaf ke tak "
this...is...
so kimbapeu!!!
kau nampak tak?
macam mana aku tak panggil dia gila kalau aku suruh buat benda senang pun dia tak boleh buat.
" I'm done with this budak terencat!! " lepas je flip rambut gojes, terus aku bangun and blah. bukan sebab aku mengalah tapi sebab kau tahu tak maksud aku yang aku macam.. bukan mengalah tapi ergh k aku mengalah sebenarnya.
pintu bilik aku tutup rapat. sekali dengan package hempas lagi. lantas aku melompat terus atas katil.
ehh wait-wait a secondhand!
mana lagu aku?
sepatutnya bila aku nak landing ni kena ada lagu macam scene hindustan bila hero kena kahwin lain dan heroine nak tak nak kena masuk bilik dan beracah menangis.
haish apa-apa lah.
yang pasti aku perlu masa untuk menangis sekarang kerana maruah Boo tercalar untuk hari ni.
end of Seunggwan pov
=
YOU ARE READING
𝗅𝗎𝖼𝖺𝗌 + 𝗄𝖺𝖼𝗁𝗂 𝖻𝗈𝗈𝗆 [2018]
Historia Cortaᴋɪsᴀʜ ᴄɪɴᴛᴀ ʏᴀɴɢ sᴇᴍᴇᴍᴀɴɢɴʏᴀ ᴍɪɴᴛᴀ ᴅɪᴛᴀᴍᴘᴀʀ - ɢɪғ ᴀᴠᴀɪʟᴀʙʟᴇ ᴘ/s : ᴅɪʟᴀʀᴀɴɢ ᴋᴇᴛᴀᴡᴀ ᴍᴀʜᴜᴘᴜɴ ᴛᴇʀɢᴏᴅᴀ sᴛᴀʀᴛ : 𝟶𝟷𝟶𝟺18 ᴇɴᴅ : 140620