lepas je aku paksa dia mengaku, akhirnya si Lucas ni pun mengaku yang dia kenal dengan Seunggwan.
apa benda lah yang susah sangat nak mengaku dari tadi?
lepas labuhkan punggung, aku hulur air kosong dekat Lucas.
" sorry sebab air kosong je mampu buat " dia tak menjawab tapi sambut huluran aku. jangan cakap apa, bukan aku tak jamu air lain ehh tapi aku tak larat nak masak air. kitaorang mana ada coway, mampu dalam cerek je. lagipun salah budak ni lah, siapa suruh datang rumah orang tiba-tiba.
" okay, sekarang kau... " kini aku pandang tajam Seunggwan disebelah.
" cerita dekat aku dari A sampai Z "
" cerita apa? "
heyy dia ni lah. cukup lah kau gemuk je, tolong jangan lembab.
" cerita lah macam mana kau kenal budak ni "
" erk dia... macam ka..kau "
" cerita lah betul-betul " kecik besar, kecik besar je aku usya gemuk ni.
" ma..masa.. eh bukan .. aku macam .. semalam "
" elok-elok lah gila! " kuat aku jerit.
" dia pernah tumbuk aku! " terus Seunggwan bagitahu lepas je aku jerit. ada lah sikit bangga sebab dia takut aku even aku adik. btw, jangan lah korang contohi perangai aku disini.
kembali ke scene tadi...
Lucas pernah tumbuk Seunggwan?
like what the...
budak form 3 tumbuk lelaki kimbap yang umur 20 tahun.
ketahian apa yang aku baru dengar ni?
dengan perangai Lucas yang boleh dikatakan tak matang ni, kau rasa dia boleh buat macam tu ke dekat Seunggwan?
aku alihkan perhatian pada Lucas pulak.
" betul ke apa yang Seunggwan baru ca- "
terhenti sekejap ayat aku.
tak tahu nak bagi respon apa sebab sumpah aku tak percaya apa yang aku tengah tengok sekarang. and dalam 3 hari ni, aku baru sedar yang budak Lucas ni bukan sekadar pelik tapi menji-
haih tak sampai hati pulak nak cakap.
nasib baik lah aku tak pernah cakap yang budak mi handsome.
" eeeiiii pengotor la taikk!!!! "=
YOU ARE READING
𝗅𝗎𝖼𝖺𝗌 + 𝗄𝖺𝖼𝗁𝗂 𝖻𝗈𝗈𝗆 [2018]
Cerita Pendekᴋɪsᴀʜ ᴄɪɴᴛᴀ ʏᴀɴɢ sᴇᴍᴇᴍᴀɴɢɴʏᴀ ᴍɪɴᴛᴀ ᴅɪᴛᴀᴍᴘᴀʀ - ɢɪғ ᴀᴠᴀɪʟᴀʙʟᴇ ᴘ/s : ᴅɪʟᴀʀᴀɴɢ ᴋᴇᴛᴀᴡᴀ ᴍᴀʜᴜᴘᴜɴ ᴛᴇʀɢᴏᴅᴀ sᴛᴀʀᴛ : 𝟶𝟷𝟶𝟺18 ᴇɴᴅ : 140620