19./Kraliçe olmak mı yoksa ben mi, sevgilim?

3.6K 529 233
                                    



At arabası Kang Sarayının önünde durduğunda sarayı koruyan muhafızlar Chaeyoung'u içeri almadan önce baş nedimeye haber yollamışlardı.

Chaeyoung, bu saraya geldiğinden beri hiç baş nedime ile karşılaşmamıştı. Bunu sebebi bu saraya geldiğinden beri doğru düzgün nedimelik yapmaması olabilirdi. Saraya geldiğinden beri tek gördüğü şey kaos ortamıydı.

Muhafızlar onu içeri aldığında sarayın büyük demir kapısı gürültüyle açıldı. Baş nedime olduğunu düşündüğü orta boylu, koyu kahverengi saçlı kadınla göz göze geldiklerinde Chaeyoung saygıyla eğilip onu selamladı.

"Park Chaeyoung? İsmin tanıdık geldiği için saraya girmene izin verdim. Seninle nerede tanıştık?"

"Manoban Sarayından gelmiştim. Yeni kraliçe ile birlikte."

Baş nedime kaşlarını kaldırıp Chaeyoung'u süzdü. "Adım Sua. Sana nasıl yardımcı olacağım?"

"Kraliçe ile görüşmem gerekiyor."

"Buna iznin yok. Kraliçe ile her canın istediğinde konuşamazsın."

Chaeyoung stresle birlikte alt dudağına eziyet etmeye başlamıştı. "Onunla çok yakın—" sözlerini Sua'nın ukala sesi kesmişti, "Ah, isminin nereden tanıdık geldiğini hatırladım! Sen Kontes Jennie'nin kontluğuna sürgün edilen nedimesin."

Chaeyoung'un yüzü hiç olmadığı kadar asıldı. "Sürgün? Ben mi sürgün edilmişim?"

"Kraliçe Lalisa seni sürgün etmiş. Öyle duymuştum."

"Kimden duydunuz?"

Sua omuz silkti. "Yüzünü hatırlamıyorum. Birkaç kişi konuşurken duydum. Şu tombul yanaklı sana benzeyen kızıl saçlı bir kız var. Ondan sanırım."

Chaeyoung'un sinirleri bozulduğu için farkında olmadan gülmeye başladı. Bahsettiği kişi onun kafasında bir yüzün oluşmasına sebep olmuştu.

Elly'nin yüzü.

"Bahsettiğiniz kişiden direkt duymamışsınızdır umarım..."

Sua gözlerini devirdi. "Dediğim gibi; konuşurlarken duydum. Kimse bana direkt söylemedi. Ayrıca şuan burada olduğuna göre dedikodular asılsız gibi görünüyor."

"Pekala, en azından arkadaşımı görmek için gidebilirim değil mi?"

Sua gülümsedi, tuhaf bir gülümsemeydi. "Elbette, yine de sizi saraya aldığımdan kraliçenin haberi olmasın."

Chaeyoung'un aklı karışmıştı. Kraliçe gerçekten de bu kadar mı istemiyordu onun sarayda olmasını...

***

Eski odasına doğru ilerlediğinde dokuz gün boyunca görmediği arkadaşını odada bulmayı umuyordu.

Kapıyı nezaketen birkaç kez tıkladığında ses gelmemişti. Dayanamayıp içeri girdiğinde ise kimseyi göremedi.

Çalışıyor olmalı, diye düşünüp eski yatağına oturdu. Kafasını geriye atıp derin bir nefes aldı. Eğer kraliçe ile görülmemiyorsa Kang Seulgi ile görüşecekti. Kararlıydı. Bugün bu mühür bozulacaktı.

Baş nedimenin Elly hakkında anlattıklarını fazla düşünmemeye çalışarak kapıdan çıktı. Sonuçta Elly ona yardım etmiş bir arkadaşıydı. Yeni tanıştığı bir nedime yüzünden onun hakkında kötü düşünecek değildi.

Kapıdan çıktığında aklına saraya doğru yola çıkmadan önce Jennie'nin ona yazdığı not geldi. Onu göğsüne sıkıştırmıştı. Etrafı kontrol edip iki parmağını elbisenin göğüs kısmına attı ve sıkıştırılmış notu çıkarttı.

My All | Chaelisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin