8.BÖLÜM

176 12 5
                                    

-Kareokeye geldik.

*********

Çok sevinmiştim eskiden arkadaşlarla hep giderdik.Uzunca bir zamandır gelmemiştim aslında şarkı söylemeyi çok seviyorum bu yüzden anneme kareoke aldırmıştım.

-Hadi girelim o zaman dedim şeker alınmış çocuk misali.

-Girelim.

İçeriye girdiğimizde rüzgar bir kaç kişiyle tokalaştı.Mekanın sahibinin oğluyla arkadaşlarmış ve genelde beraber takılırlarmış.

-Selam dedi kumral ve yeşil gözlü çocuk.

-Selam dedim gülümseyerek 

-Antalyadan geldiğini duydum hoşgeldin.

-Ha şey evet teşekkür ederim ama nerden duydun?

-Rüzgarın doğum günü partisinde gördüm seni kızlar dedikodunu yapıyolardı?

-Ahh şey evet kızlar dedim sırıtarak ama resmen tanışmadık ben mira dedim ve sağ elimi çocuga doğru uzandım.

-Güzel isim bende metehan ama kısaca mete diyebilirsin dedi ve uzattığım elimi tuttu.Ellerimizi çektiğimizde rüzgarın bizden biraz ötede kızlı erkekli grubun içinde diğerleriyle konuştuğunu farkettim.Meteyle tek kalmıştım rüzgarın ya gelip alması yada metenin beni oraya götürmesi gerekiyordu ama hiç bir seçenek tutmayınca kendimi garip hissedip konuşmam gerektiğini düşündüm söylecek bişi bulamayınca geldiğimizden beri dikkatimi çeken soruyu meteye sordum.

-Gözlerin lensmi ? aha saçmalayan ben kendimden iğrendim yaa

-Hayır kendi gözlerim

-Çok güzel gözlerin var yani rengi güzel.

-Teşekkür ederim  seninkilerde fena değil mavisi buz mavisi gibi bu renk lens takmak istemiştim ama yeşilin üzerine kahverengi gibi oluyor dedi küçük çaplı bi gülme krizine girmiştik bu sırada rüzgarın o gruptan çıkıp bu tarafa doğru geldiğini görünce sesimi kestim ve ona döndüm.

-Hayret aklına gelebildim.

-Mira şey ya özür dilerim arkadaş 2 yıl önce amerikaya gitmişti geri dönmüş onu görünce şey oldu

-Unuttunmu ? neyse boşver ee napıyoruz

-Seni onlarla tanıştırıyım ? dedi sorar gözlerle

-Tamam dedim dedim o tarafa doğru attığım ilk adımdan sonra ayağımı burktum düşmemem için rüzgar kolumdan tutmuştu bu sırada allahtan herkes şarkı şeçme davasındaydı da farkedilmemiştik.

-İyimisin buz falan lazımmı dedi telaşla rüzgar

-Hah yok gerek yok bileğimi burktum geçti zaten yok bişiyim dedim kolunu bırakırken

-Kızım maşallah apartman topuk giyiyosun ya bi gün düz ayakkabi  giydiğini görmedim boyun falanmı kısa yoksa senin

-Saçmalama rüzgar boyum 1.70

-E niye giyiyon o zaman bunları ?

-Hoşuma gidiyo ayrıca saçımı kazıtırım ayakkabılarımı bırakmam allahtan bi ayağımı burktum ya 8 yaşında küçük çocuk değilim rüzgar 17 yaşındayım.

-Tamam ya bişi demedik niye kızıyosun

-Ya kusurabakma ama benim için ayakkabılarım çok değerli aslında bu her kız içindir.

-Önemli değil hadi gidelim

-Tamam abi

-Iykk abimi sus mira ya

İLK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin