Sabah yatağımda debelenerek uyandım.Kalkıp leptopumdan bi şarkı açtım ve banyoya girdim tabiki leptopuda banyoya soktum sorunluyum biliyorum umarım çarpılmam.Dün denizde çok yorulmuştum ve geldiğimde yorgunluktan kendimi yatağa atmıştım.Tuzlu tuzlu hiç rahat edemeyip çok rahatsız bi gece geçirmiştim.Soğuk suyun altına girince rahatlamıştım banyodan çıkıp iç çamaşırlarımı giydim daha sonra günlük bi kapri ve tişort bugün evde takılmalıydım uzun zamandır dilarayla takılamıyorduk tabi bide rüzgar konusu aklımı yiyip bitiriyor sanırım bi süre ondan uzak durmalıyım sonuçta kendimden emin olmasamda ondan hoşlandığımı düşünüyorum ama ben onun sevgilim değil bi arkadaşım olmasını istiyorum başından beri.Evet kararlıyım şu 2 gün boyunca evde takılıp olanları ölçüp biçmeliyim en yakın arkadaşımla.
-Miraaa kahvaltı hazır kızım seni bekliyoruz
-Tamam annee geliyorum ayağıma terliklerimi de geçirip sürüne sürüne aşağı indim.
-Mira mira
-Efendim babacım.
-İyimisin kızım
-İyiyim biraz başım ağrıyo sadece
-Doktora gitmek istermisin
-Yokk gerek yok bugün evdeyim saten yatarım biraz geçer
-Sen bilirsin kızım ben çıkıyorum kızlar görüşürüz deyip bizi öpüp çıktı bende kahvaltımı yapıp odama yine aynen sürünerek tırmandım.Yatağa kendimi attım ve dün olanları düşünmeye başladım.Cidden komik bi geceydi.
*******DÜN*******
Denizi ayağımla soğuk olup olmadığını kontrol ediyordum o sırada rüzgar yaklaşıp ;
-Soğukmu ?
-Hayır çok güzel
-Bumu güzel mira buz gibi dedi ayağını suya sokup
-Bence çok güzel dedim ve girmeye devam ettim.
-Sen kaşındın prenses diyip arkamdan beni itti ve beni soğuk suyun eline bıraktı dediğim gibi soğuk kanlı bi canlı olduğum için pek yüzeye çıkasım gelmedi kendimi soğuk suyun eline nefesim yetene kadar bırakmıştım ki belimden bi çift kol beni yüzeye çekti
-Mira iyimisin
-İyiyim rüzgar sen nasılsın
-Su yuttunmu kafan gitti gibi dedi
-Ben iyiyim ya boğulmadım kendine gel soğuk suyu severim
-Off mira seninle işimiz var
****1-2SAAT SONRA********
-Çıkalımmı dudakların mosmos oldu bu sözcüğün ardından jetonum hemen düşmedi allahtan farkettirmeden
-Hah ne tamam
-İyi hadi düş önüme
-Hah tamam dedim ve dışarı çıktım havluma sarıldıktan sonra çantamı karıştırmaya başladım.
-Ne arıyosun
-Sandiviçleri
-Sandiviç hah süper çıkardım ve eline uzattım üzerindeki jiletini çıkarıp yedi tabi bende ona eşlik ettim yeme işini geçtikten sonra ıslak saçlarımı dandik bi topuz yaptıktan sonra bağlamaya çalıştım kızlar bilir denizden çıktıktan sonra o saçı toplamak ne kadar zor oluyor.Saçımı toparladıktan sonra elime geçen şortumu üzerime giydim ama durun tişortum yok.
-Tişortüm yok rüzgar
-Nasıl yok oralardadır
-Kör değilim yok işte