Rüzgarın Ağzından
Gözlerimi ıslandıkları için açmakta zorluk çekiyordum.Açıkçası ilk defa böyle uyanıyorum.Nerde olduğum konusunda hic bir fikrim yok.Gözlerim iyice yanmaya başlayınca kalkmayı akıl edebilmiştim.Etrafta bikinili kızlar vardı.Denizde olduğumu o sırada anladım.Mal gibi burdamı uyumuşuz amina koyim dediğim sırada Mira nın yanımda olmadığını farkettim.
-Miraaa diye seslenerek iyice toparlandım.Ama yok kızı bulamıyorum.O sırada gözlerim Batuyu ıssırmıstı.Mirayla el ele göz göze yanıma geldiler.Miranın elinde tek boynuzlu at vardı.Neler dönüyo acaba diye düşünürken uyanmısım...
-Rüzgar lan öldünmü uyansana amina koyim lan.
-Mira dedim sorar gibi bi sesle.Ardından kocaman bi kahkaha patlattim.Lan oğlum noluyo bana ya tek boynuzlu at gördüm.Sanırım bi insan bu kadar saçmalayabilirdi.
-Rüzgar ne gülüyon acaba ? Anlat da ben de güliyim rica ediyorum.
-Rüya görmüşüm ya ona gülüyorum dedim ve gülüslerime devam ettim.
-Ne gördün bu kadar gülücek merak ettim.
-Fazla merak iyi değil Mira dedim ve devam ettim gülmeye anında suratını astı ve ayağa kalktı. Üzerindeki kumları temizlemeye başlayayınca gitmeye hazırlandıgını anladım.
-Tek boynuzlu at dedim bu sefer çok ciddi şekilde bakarak.
-Ne gördün ne dedi mira ciddiyetini korumaya çalışarak.
-Duydun işte Tek boynuzlu at gördüm dedim .
-Pufff diye bi ses çıkartarak gülmeye başladı Mira bende ona eşlik edince belki bi yarım saat güldük.
Miranin Ağzından
Bu rüzgar bazen beni o kadar sinir ediyo ki anlatamam.Ağzından laf alabilmek için küsmek zorunda kalıyorum.
-Eve gitsek iyi olur dedim dedim gülüşlerim arasından.
-Haklısın Aylin teyze merak etmiştir.dedi ve o da ayağa kalktı.Siteye doğru yürümeye başladık.Site ve denizin arası çok olmadığı için 5 dakika içinde eve varmıştım.
-O zaman görüşürüz Mira.
-Ben tekrar özür dilerim Rüzgar.Görüşürüz dedim ve arkamı dönüp ilerlemeye başladım.Saniyesinde elimi tuttu.
-Artık özür dileme benden sinirlenmeye başlıyorum bak.Hiçbirşey olmadı olmıcak.Kendini suçlu hissetme olurmu ? Dedi kendimi nasıl suçlu hissetmem herşey benim yüzümden olmuşken hem de.
-Peki tamam.
-Aylin teyzeye selamlar dedi ve sırıttı o sırıtması saten beni benden alıyo.
-Bağışüstüne.
Sürgülü kapiyi iteleyip eve girdim.Gayet sessiz sakin olması beni şaşırtmıştı.Hemen odama çıktım.Dilara bavulunu hazırlıyodu.Onun bugün gittiği tamamen aklımdan çıkmıs.
-Ben geldim dedim kısık sesle.
-Hoşgeldin canım gece noldu lan ortada yoktunuz dedi en muzhip sırıtısıyla.
-Hmm sahile gittik ve güneşin doğuşunu izledik.Uyumuşuz allahım çok güzeldi yaaa.
-Ciddimisin sen Miraaa !
-Gayet ciddiyim dedim yatagima otururken.
-Saat 21.00 da uçagım var Mira ne yapalım zamanımızı iyi değerlendirelim.
-Haklısın denize gidelim ne dersin ?
-İkimiz demi mira kız kıza yani ?
-Aaa şey tabii yani kız kıza dedim ya zaten.
-Demedin.
-Bak istersen denizi boşverelim kulak burun boğaza gidelim ne dersin kuşum ?
-Ya alla alla demedin ki kanka dedin mi lan yoksa.
-Dedim tabii aklın nerelerde aşıkmısın sen dedim ve banyoya girdim sakin olun ama napiyim üste çıkmam lazımdı demesemde düşünmüştüm saten.Elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim.Çıktgımda Dilara tamamen toparlanmıştı.
-Hadi bi kahvaltı yapalım.Annemlerle vedalaş sonra çıkarız eve uğrayıp zaman kaybetmeyelim.
-Uğramayız ya Aylin annemle vedalaşalım çıkalım.
-Off ya gitmeni istemiyorum ben ama.
-Bende istemiyorum ama kamp hakkında yalan söyledim.Gitmek zorundayım artık sen gelirsin.
-Off bok vardı yalan atıyon ya kamp sana gelsin kevaşe.
-Mira seni varya yolarım ha.!
-Ama ayıp öyle denmez kardeşe dedim ve merdivenlerden hızla indim.
-Lan oğlum bu millet nerde daha yatıyolarmı ?
-Baban cıktı.Emiri bilmiyom.Aylin annem uyuyo sanırım.
-Kahvaltıyı hazırlayıp biz uyandıralım o zaman.
-Tamam da ne hazırlıcaz ki biz.
-Sen yaparsın birşeyler hadi bekliyorum.
-Mira annemm kafanmı güzel senin askim ya.
-Niye öyle diyon kanka ya.
-Kalk sen hazırla be ben bugün gidiyorum insan misafirine böylemi yapar.
-Sen misafir degilsin kuşum ya.
-Tamam hadi Aylin anneyi Uyandıralım.
-İyi be beceriksiz evde kalırsın sen.
-Hı hı Mira ondan.
-Terbiyesiz ya.
Annemin odasına doğru yol alırken hala söyleniyordum.Odanin kapısını yavaşça çaldım.Ses gelmeyince odaya girme kararı aldım.
-Anneeeğ.?Lan Dilara annem yok amk.
-Nasıl yok iyi bak ordadır.
-Kızım sen safmısın ev terliğimi bu iyi bakıyım yok işte kadın.
-Hmm haklısın arasana lan bi
-Mantıklı kanka arıyorum dedim ve telefonumu cebimden cıkardım.Zaten cevapsızları ve mesajları o sırada gördüm.
Sultanımm:
-Kızım ben Esma teyzenlerdeyim uyaninca gelin...
Gıcıgımm:
Prenses annen bizdeymiş.Kahvaltıya gelin...
-Aramaya gerek yok kanka
-Noldu la nerdeymiş?
-Rüzgarlarda kahvaltıya bekliyorlar.
-Açım mira ben gidiyom.
Sanki ben gelmiyom amk bi bekler insan babasının evine gidiyor sanki kızdaki rahatlığa bak amk.Kapıdan çıkar çıkmaz.Evin önünde bitmemiz 20 saniyemizi almıştı.Zili alacaklı gibi çalan Dilaranın elini kolunu tutarken kapıyı Rüzgar açtı.
-Açım aç diye içeri Dilara atılınca Rüzgarla kapı da kalan embesil ben oldum tabikisi.
-Naber prenses.
-Kötü.Dilara gidiyor bu gün gitmesini istemiyorum.
-Bugünmü ne kadar hızlı geçti lan bi hafta.
-Yaaa.
-Napıcaksınız kaçta uçak ?
-Denize gidicez.Dokuz buçuktaymış.
-Hmm güzel takılın.
-Sen napıcan gelsene bizimle dediğim sırada Kız kıza... Kız kızaa cümleleri beynimi doldurdu.Kabul etmesin diye dua ederken.
-Benim bi kaç işim var.Ama Hava alanına gelirim girsene içeri dediği sırada uzunca bi oh demiştim.
Baktım herkez tıkınıyo bi köşede biraz yemiş olabilirim (!)
Kahvaltıdan sonra Dilara ve annemin vedalasmalari midemi bulandirmaya baslamisti bile...
Sahil yolunu tuttuk e tabi başımıza günes geçti valla.Kendimizi hemen denize attık.
Rüzgarın ağzından...
Kızları yollar yollamaz evden çıktım. Batu sabah Mirayla ayrıldıktan sonra arayıp mekanda olduğunu ve beni beklediğini söylemişti.Biraz beklesin pezevenk diyerek kahvaltıda da oyalanmıştım.Arabaya biner binmez Ege aradı.
-Nerdesin
-Evdeyim Ege.Ne oldu?
-Batu aradımı ?
-Aramadı Ege ben biraz uyuycam sonra konuşuruz diyip kapattım.Yalan söyleyemiyorum diye iç geçirip gaza biraz daha bastım.Dar sokağa girdigimde etraf gayet sakindi.Bende öyle tabii.Mekana girer girmez gözlerim Batuyu aradı.Bulana kadar biraz uğraşsamda elindeki silahla dikkat çekmemesi mümkün değildi.Sırıtarak yanına gittim ve masasına oturdum.Salon yavaş yavaş bosalıyordu.Önünde duran viski bardağını alıp kafama diktim.Bardağı gayet sert bi şekilde masaya koyunca ister istemez bi sessizlik çökmüştü.
-Ne istiyorsun sen ?
-Ne istediğim ortada değilmiş gibi konuşma.
-Derdin Miraysa o işi unutucan.İbnelik yapmadan önce düsünücektin.
-Araya girmeseydin barışabilirdik.
-Bence senin kafan güzel.Ayıl ondan sonra konuşalım canın yanmasın ? Silahı masaya bırakıp ayağa kalktı.Benim oturmam saçma olur diye düşünerek bende ayağa kalktım ve sinirlerime hakim olamadim.Yumrugumu suratına geçirince masaya dayanmak zorunda kaldı.Üzerine gidip yumruklarımı nereye gelirse salladım.Yüzü kandan görünmezken hala sırıtabiliryordu.Onu masaya doğru iteleyince az önce kıçını koyduğu yeri öptü.
-Miranın adını bi kez daha duyarsam senin o iğrenç agzindan bu sefer alırım canını Batu kendine gel artık.Arkamı dönmüş ilerlerken sırtımda bi sızı duydum.Arkamı yavaşça döndügümde Batu zor bela ayakta duruyordu ve elindeki silahı bi kez daha ateşledi bu sefer karnımdaki sızı sırtımdakini bastirmisti.Etraf kararmaya başladığında bi iki çığlık duymuştum sadece...