Uzun süre yogadan sonra akşam yemeği için yerden kalktım ve bir iki esneme hareketi yapıp camdan sürgülü olan kapıya yöneldim kafamı yukarı kaldırıp gökyüzüne baktım milyonlarca yıldız ilk defa bu kadarını gördüm kafamı iki yana yatırdım ve meteorların efendisini görmüş bulundum camın yanındaydı odasında elini kaldırdı birini bana sallarken diğer eliylede telefonunu kulağına dayıyordu elimi kaldırdım ve ağzımı iyi geceler diye oynattım.Camdan çekildi ve kendini yatağına attı nerden görüyosun diyeceksiniz perdenin ardından gölgesini görebiliyordum...
-Annne yemekte ne var ? dedim masaya otururken.
-ıspanak ve brokoli yanında yeşil salata ve maydanoz suyu
-Anne sen naptın ya böyle şeymi olur midem patlar yeminle ben aç değilim saten dedim ve mutfaga yöneldim ramenlerimin olduğu dolabı açtım ve büyük bir hayal kırıklığı yaşadım tam ağlamaya yeltenmiş olan ben annemin sesiyle havalara uçacak kadar sevindim.
-Ramenlerinin sonuncusunu emire kaptırdın arkadaşıyla aç geldiler ve ramen yediler ama markete gidip alabilirsin tatlım ve buna alışma sarımsağa alerjin olduğu için izin veriyorum babandan para al.
-Tamamdır anne ben stoğumu yaparım dedim ve babamın yanında gittim verdiği yüzlüğü hemen çantama attım telefonumuda cebime tıkıştırıp kendimi dışarı attım kulaklığımı taktım ve bingbang dinlemeye başladım sitenin çıkış kapısına geldiğimde mete ve rüzgarla karşılaştım aslında görmezden gelicektim ama seslenince ayıp olmasın diye kulaklıklaımı çıkardım.
-Rüzgar Mete dedim sorur sorarcasına
-Bu saatte dışarda ne işin var senin hani yoga yapıyodun
-Artık stok yapıyorum dedim sinsi sinsi gülerek
-Ne stoğu dedi mete
-Ramen dedim acılı ramen stoğu yapmaya gidiyorum
-Ramenmi bayılırım dedi mete
-Ciddimisin adını bile bildiğinden süphem vardı harika sevdiğin bi marka varmı dedim metenin koluna girerken
-Ramenmi o ne lan
-Al işte dedim ve mete ve ben gülmeye başladık
-RAMEN; Japon mutfağına özgü çorba içinde servis edilen erişte yemeğidir rüzgarcım
-Çorbanın içinde erişte ne arıyo allah aşkına siz nasıl şeyler yiyosunuz ya domuz yağı vardır onun içinde hem japonlar köpek yiyo köpek eti vardır onda boşverin ya öyle şeymi olur.
-Geri kafalısın rüzgar aynı babamın verdiği tepki ayrıca siz nereye gidiyosunuz gelin beraber ramen yiyelim.
-Pelinlere gidiyoduk ama açız ordan çıktıktan sonrada gidebiliriz ne dersin rüzgar
-Hah ne tamam olur yiyinde ben yemem o şeyden spagetti yesek onun yerine olmazmı
-Hayır rüzgar sen özellikle ramen yiyiceksin hadi gidelim dedim ve metenin kolundan çıktım ne olur olmaz yalnış anlaşılmasın demi ama deim ve yürümeye başladım.Önce markete girmeliyiz dedim ve içeriye girip yaklaşık 50 tane ramen kutusu aldım poşetleri rüzgarla meteye kakaladıktan sonra marketin yan tarafındaki cafeye girdim tane acılı ramen çıkardıktan sonra garsondam bardak sıcak su istedim sular geldiğinde önce meteninkinden başlayıp kapağı acıp içine suyu koydum ve üç dakika beklemesi için köşeye koydum bunu benim ve rüzgarın ramenlerinede yaptıktan sonra herkesinki hazır oldu elime çubuklarımı aldım ve yemeğe başladım yememi engelleyen şey rüzgarın çubuklara uzaydan gelmişler gibi bakmasıydı çubuklarını ve lini elime aldım ve nasıl kullanıldıklarını anlatmaya çalıştım tabii bizim kalın kafalı rüzgar "ya bununla yemekmi yenir ya saçmalık bunlar bununla pilavı nasıl yiyolar annannemin örgü şişlerine benziyo tam adamın böğrüne sokmalık" gibi saçma yorumlarından sonra garsondan çatal istedim ben ve mete rameni yedik ve bitirdik baktım rüzgar hala ramenle oynuyor aldım elinden kutuyu onuda yedim bana sanki öküz yemişim gibi bakan mete ve rüzgara baktım.