Duyduklarımız karşısında sesimizi kesip daha da yaklaşmaya karar verdik.Ses tanıdıktı.
-Yaşamayı hak etmiyor o Piç yarın adalet yerini bulucak.
-Abi saçma saçma konuşma rüzgar sana ne yapti ki ?
-Ne mi yaptı? Mirayı bıraktığım an yapıştı kıza.Hep böyle yaptı elimdekini aldı ege.Rüzgar hak ediyor.
-Kafan mı güzel senin Batu ?
-Bi seçim yap benimlemisin yoksa o ibneylemi Ege ?
-Şuan saçmalıyosun Batu ama bi seçim yapılıcaksa ben kardeşimi secerim kafan güzel olmasaydı böyle bi soruyla bana gelemezdin.Kendine gel sonra konuşuruz.
-Seninlede görüsücez Ege unutma bugünü..!
Batu arkasını dönüp giderken Ege öylece baktı kaldı arkasından Ege villanın korkuluk devirlerine yumruğunu geçirince ister istemez yanına gitme gereği duydum.
-Ege ?
-Mira ? Of allahım ya sizin ne işiniz var burda ne zamandır burdasınız ?
-Konuştuklarınızı duyucak kadar uzun süredir burdayız Ege neler oluyo anlaticakmısın ?
-Kızlar unutun duyduklarınızı tamam mı ? Batunun kafası güzeldi zaten sabaha bişey hatırlamaz bile.
-Batu bişey hatırlamıcaksa ne bu sinir ?
-Mira üzerime gelme lütfen bak Rüzgar bişey bilmesin bu kimse için iyi olmaz.Özelliklede Batu için tamam mı? Rüzgar öyle sizin düşündüğünüz gibi iyi aile çocuğu sevimli biri ya da her boku alttan alan sünepe ailenin sünepe oğlu değil.Karışmayın ben yanindayim bisey olursa da kendini savunur.Siz bişey duymadınız anlaşıldımı ?
-Ege bak konuşalım Rüzgarla da lütfen haberi olsun benim yüzümden suçlu hissediyorum.Ya birşey olursa ona dedim ufaktan sulanan gözlerimi belli etmeden.
-Mira bak hiç bisey yok ortada inan bana Rüzgar bilirse herşey iyice boka sarar tamam mı ?
-Boka saran ne Ege ? Rüzgarın sesini duyduğum an oturup aglamama ramak kalmıştı.
-Rüzgar ? dedi Ege titreyen sesini saklamaya çalışarak.
-Miraya ne oldu ? O niye ağlıyo ? Birileri ne olduğunu açıklamayı düşünuyomu acaba ? Dedi ve bana doğru yürümeye başlarken elleriyle başımı tutup gözlerime baktı o an sarıldım ona kocaman utanmadan sıkılmadan içimden geldiği gibi sarıldım.
-Ben artık gidiyim diyen Egeydi Rüzgar bi an sarılmayı biraktı ve Ege döndü.
-Sen bi yere gitmiyosun.Bugün bizdesin Ege.
-Abi ben gitsey--
-Ege dedim.. Bekle beni dedi ve dilaraya döndü.Sen onu eve götür olurmu ?
-Tabii götürürüm dedi Dilara.
-Gitmek istemiyorum diye çıkıstım ama Dilara beni çekiştirmeye başlamıştı bile.
Rüzgarın ağzından...
-Kızlarda gittiğine göre biraz sahile inelim bence sende bana neler oluyo anlat kardeşim ne dersin ? Diye sordum Egenin kolunu sıvazlayarak.
-İnelim abi inelim dedi derin bi nefes vererek.
-Neler oluyo bilmiyorum ama içimde kötü bi his var Ege.dedim sahile doğru yürürken ağzını bıçak açmıyordu.Açıkçası Egenin bu hali beni korkutuyordu.Sonuçta o kadar saçmalık yaptık beraber ne mevzulara girip kimleri hastanelik ettik ne dayaklar yedikte yine de güldük be biz şimdi böyle sus pus olması korkutuyo işte nedense.Denizin sesini duymaya başlayınca boş gördüğüm bi banka oturduk.
-Anlat artık Ege sevmedim bu halini.
-Ya abi nerden nasıl başlıyım bilemedim ki ya.Sana anlatmıcaktım ama kızlar duyunca işler sarpa sardı işte.Sizden çıktım eve giderken Batuyla karşılaştım.Kapına dayanmaya gelmiş normalde bırakırdım ama Esma teyze korkar diye salmadım.Seni öldürmekten bahsediyordu.Mirayı elinden aldığını dusunuyo.Kafası güzeldi saten ciddiye almadım pek sonuçta Batu bu ne yapabilir ki.
-Mirayı elinden aldıgımı düsünüyo demek dedim ve büyük çaplı bi kahkaha attım.Keşke be abi keşke elinden alabilseydim.Kızın iflahını çözdü o şerefsiz ama bak ben ona neler yapiyorum.Hala Mira diyo ya amının yolunu siktimin şerefsizi.Yarın gelir yanıma o bakalım neler olucak.
-Birşey olmıcak demi Rüzgar sana bu yüzden söylemedim Batuyu ne kadar ciddiye alabiliriz ki ?
-Ya ne olabilir biraz agzini yüzünü düzler salarım maksat aklı başına gelsin de mirayi bıraksın.Canımı sıkmaya başlamıştı saten.
-Mira ? O kızdan hoşlanıyosun demi sen ?
-Hoşlanmıyorum.Ben aşık oldum amina koyim ilk defa bi kızda bu kadar uzun kaldım.Değer verdim.Yoksa hiç bi kızın bu kadar tribini çekip derdini dinlemezdim.Görür görmez mal oldum.Düşünsene beni 30 saniye önce gördüğüm kızın karşısında kekeledim özür dinledim ben lan.
-Sen mi kekeledin lan ? Dedi ve ardından gülmeye başladı.
-Gülme lan ibne dedim bende sırıtarak.
-Abi kekeledim dedin ya insanmısın sen ?
-Miradan sonra insan oldum kardesim.
-O da hoşlanıyor senden lan.
-Biliyorum.Çok güzel lan acayip saçmalıyorum kızın yanında mal oluyorum.
-Fark ettim ya.İyi kız ama lan samimi yani yapmacık hareketleri yok demin var ya az kalsın oturup aglıcaktı.
-Ağlamış saten lan o duymıcaktı onları hala ağlıyodur.Nasıl becerdiniz kızlara duyurmayı ?
-Ne biliyim amk ya bi an karşıma çıktılar.Allahtan Batu gitmişti.
-Onlar bi daha karşılaşmıcaklar Ege tamam mı ? O piçi görmesin artık.
-Tamam abi...
Miranın ağzından..
-Kanka ya benim yüzümden bişey olursa Rüzgara naparım ben valla vicdan azabından ölürüm bak o kadar beddua nereye gidiyo diyoduk amk bumerang gibi bana geri dönüyolar işte ya off diyerek yine hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.-Saçmalama Mira ya ne bedduası yapma böyle hem saten kafası iyiymiş sen kafan iyiyken bana evlenme teklifi etmiştin ama bak kimse siklemedi seni yapma böyle.
-Ya etmedim ya etmedim işte senin kafan iyiydi götünden götünden uyduruyon amk.
-Bak sende hatırlamıyosun etmedim diyosun yarın o da ben oraya gelmedim ki diyicek tatlim yapma böyleee.
-Ya off kalk siktir git şurdan ya bana Nutella getir kalkk diye anırınca Dilara aşağı indi.Bende telefonu alıp Rüzgara mesaj atmaya yeltendim.
-Nasılsın? Yazip ekrana boş bos baktim.
-Ölmedim :) Mira batuyu siktir et o anca boş konuşur tamam mı ? Ağlama artık lütfen.
-Ağlamıyorum aptal o nerden çıktı ?
-Seni görebiliyorum prenses cama çıksana.
-Bu saatte annelerin odasında ne işin var rüzgar ? Dedim cama doğru ilerlerken.
-Seni görmek için prenses uyuyolar aşağı gelebilir misin ?
-İniyorum...
-Bekliyorum...
Aşağı doğru ufak çaplı bi depar attim merdivenlerde Dilarayla karşılaştım saat sabah 4.00 ve ben daha uyumadim.Sürgülü kapıyı yavaşça açtım.Rüzgar havuzun kenarina oturmuştu.
-Naber ?
-İyilik prenses senden ?
- İyi değilim. Ben özür dilerim.Batunun yaptıkları beni korkutuyor benim yüzümden sana bisey olsun istemem.
-Bana senin yüzünden herşey olsun. Yeter ki senin yüzünden olsun ben herşeye razıyım Mira kendini suçlama Batu bu boş yapar sadece.
-Ya bu sefer dolu konuşuyosa ? İstemsizce akan göz yaşlarımı sildim.
-Ben varım dedim ya.Senin için herşeye varım ben.Ağlama artık lütfen.Güneşin doğuşunu izlemek istermisin yarım saat var zaten.Sahile gidelim hadi.
-Gidelim. Dedim kısaca hep yaninda olmak istiyorum yanliz kalmasini istemiyorum.Sahile doğru yürürken yine istemsiz olarak agliyorum.Rüzgar görmesin diye de sağa sola bakiyorum.
-Buraya oturmak istermisin dedi kısık bi sesle. Sadece başimi salladim ve denizle aramda 1 metre olan yere çöktüm.Rezil bi halde olduğum doğru rüzgar yanıma oturunca başımı omzuna dayadim.Güneşin kızılligı denize vuruyordu bu güzel manzara karşısında gözlerimi daha fazla tutamadım ve uykunun huzurlu kollarına bıraktım kendımı.