OBS SEXUELLT INNEHÅLL I DETTA KAPITEL SÅ KÄNSLIGA VARNAS.
Om ni inte vill läsa detta kapitel, skriv då att ni inte läst det i kommentarerna så vet jag om jag ska sammanfatta vad som hänt lite kort i nästa kapitel!ETHAN
Jag vet inte vad som flög i mig.
Jag kände bara behovet av att jag måste ha henne.Vi låg i underkläder, vi två.
Lily och jag. Den lilla bitchen."SLÄPP!!" Skrek hon när jag försökte ta loss hennes behå. Hennes kinder var alldeles blöta av hennes tårar.
Vad höll jag på med? Jag andades tungt och ville sluta men jag kunde inte.
Jag knäppte upp behån och hennes bröst blev blottade framför mig.Dom var helt perfekta, runda och så fina.
"Lägg av din jävla idiots bitch fucking-" Bla bla bla tänkte jag bara medan Lily fortsatte skrika.
Jag orkade inte med något förspel så jag drog av mina kalsonger och hennes trosor lätt eftersom hon blivit svagare nu.
LILY
Jag skrev och sprattlade och grät men Ethan var som i en trans. Han verkade verkligen inte fatta vinkel av att jag inte ville.
Han drog av sig sina kalsonger med ena handen medan den andra fortfarande tryckte ner mig.
Jag blev nästan förvånad över hur stor han penis var. Minst 10/15 centimer.
Åh det är kört. Jag ville att min första gång skulle vara speciell, men antar att min oskuld blir tagen av ett asshole för det fanns inget mer jag kunde göra.
Jag har inte villat inse det, men jag är inte stark nog.
Jag är svag.
Jag är ynklig.
Rädd.
Liten.Ethan särade på mina ben så han låg nu redo för intrång. Jag orkade verkligen inte kämpa emot.
Detta kommer göra för jävligt ont. Helvete asså varför händer allt sånt här mig?
Bara för att jag "gav upp" slutade jag inte skrika och gråta. Jag hade så mycket tårar och så mycket röst att de tog nästan aldrig slut.
Ethan gled sin penis mot mitt kön och jag kände hur den började tränga sig in i mig.
"Aahh!!" Skrek jag och tog tag i lakanet under mig.
Ethan stönade dovt och fortsatte trycka in sin stora kuk.
När den var helt inne trodde jag att jag skulle dö. Den smärtan var som inget annat. Inte ens hjärntumören gör så ont.
Jag fick knappt någon luft när Ethan började röra sig inuti mig.
Han körde långsamt i början men efter tag hade mitt kön vant sig med hans storhet så det gick lättare att glida in och ut.
"Aajjj! Ethan!" Skrek jag.
Då för första gången(typ) tittade han in i mina ögon och log, fast lite creepy.
Han stönade högt.
Jag måste erkänna, även fast jag verkligen inte vill, så kändes det faktiskt skönt. Alltså det gjorde ont i början men det blev skönare och mer behagligt senare.Ethan ökade farten och då, drogs mina muskler ihop och jag fick världens skönaste känsla. Det var så skönt att jag stönade högt.
"E-Ethan!" Fick jag ut.
Han log och fortsatte i ungefär samma takt.
Efter typ en halv minut kände jag hur något varmt fyllde mitt kön.
Ethan stönade och började sakta ner.Tillslut drog han sig ur mig och klev av sängen.
Han bara stod där helt mållös och stirrade på mig. Vafan var hans problem nu då?
Jag tog täcket och försökte skymma min nakna kropp.
Ethan var rätt så vit i ansiktet och det såg ut som om han sett ett spöke.
"V-vad är det?" Frågar jag lite halft skrämt.
"Vi.. vi glömde kondom..."
——————
GLÖM INTE SKRIVA OM NI INTE VILLE LÄSA DETTA KAPITEL SÅ JAG VET INNAN JAG SKA SKRIVA NÄSTA!
YOU ARE READING
Kidnapped by a gangleader
Teen FictionLily Stuart, 17, bor i USA med sina föreldrar. En dag blir hon kidnappad av en av världens mest fruktade och farligast kriminella gäng. Hur ska hon ta sig ur detta och vad ska hon göra när hon plötsligt blir gravid med den kriminella gängledaren E...