Hej! Okej innan delen startar vill jag bara säga att jag skulle lagt upp en ny del igår men jag hade skrivit en igår, som togs bort. Fan. Så nu måste jag skriva om den, orkar inte men jaja, vi kör igång!
——————
Killen som hade en pistol tidigare drog upp mig. Han var väldigt stark så jag for upp som ett spjut. Sedan drog han mig ut ur WIC. Plötsligt ringde hans mobil. Han tog upp den och svarade.
"Ja hej. Ja. Nej. Javisst chefen, tar med henne nu." Han stoppar tillbaka mobilen i fickan.
"Chefen vill träffa dig." Säger han kort utan att titta på mig och drar med mig sedan ut ur sovrummet, genom korridoren och ner för trappan.Medans han gör det hinner jag tänka lite. Vem var chefen? Finns det någon större och läskigare än dom två jag redan träffat? Varför ville han ha mig?
Vi kommer ner för trapporna och går genom det stora vardagsrummet. Vi möts av två dörrar. Ena är stängd och den andra halvt öppen. Jag hinner inte titta in genom den öppna dörren innan killen öppnar den stängda och vi kliver in.
Det första jag ser är ett långt bord. Runt bordet sitter fem/sex killar. Rummet ser ut som ett konferens rum blandat med matsal.
"Här är hon." Säger killen och alla slutar prata och det blir knäpp tyst eftersom ingen ens märkt att vi kommit in."Oj, varför tog vi henne?" Frågar en kille som sitter i mitten av bordet och han granskar mig.
"Vadå varför? Varför inte säger jag bara." Det kom från killen bredvid. Vad är det som händer?
"Ser du inte hur hon ser ut? Alldeles spinkig, vad ska vi göra med henne!?" Nästan skriker killen från mitten. De två killarna börjar bråka om något som inte jag hör för jag vill bara skrika och gråta och ta mig härifrån. Jag saknar min familj. Jag undrar om dom märkt att jag är borta..?De två killarnas bråk har börjat bli slagsmål och de slår varann.
"Ge er för i helvete!" Skriker plötsligt en ny kille och han ställer sig upp.
"Jag är bossen över er alla och om jag valde henne, VALDE JAG HENNE!!"
Det blir helt tyst och de två killarna sätter sig ner igen. Killen som nyss skrek kollar på mig med en arg blick."Ta henne härifrån. Gör henne redo, vad som helst, jag vill inte se henne." Säger han och viftar med handen innan har går ut genom en annan dörr parallellt med dörren jag kom in i.
Killarna reser sig och killen som hade en pistol tar tag i min arm igen. Han börjar dra mig ut ur rummet men nu har jag fått nog. Jag förtjänar inte detta. Jag tar ett djupt andetag och skriker allt vad jag har.
Alla täcker sina öron. Oj jag visste inte att jag kunde skrika så högt. Jaja Lily fokusera. Jag slutar skrika och springer fort som fan. Jag springer genom vardagsrummet. Genom en dörr, och kutar fram till en ny dörr. Jävlar va många dörrar.
"Vart fan går den här?" Vad säger jag, vem bryr sig?! Jag sliter upp den och fryser till.Rummet är rätt så stort och det är fullt av pistoler, gevär, bomber, granater, du nämner det. Lily vad i helvete har du gett dig in på din idiot!!
Jag ska just vända mig om när jag hör någon ropa:
"Vart du än är kommer vi hitta dig!" Det är en främmande röst.
Shit vad ska jag göra?I denna sekund kunde jag inte tänka så klart så jag gör det man ABSOLUT INTE ska göra när man blivit tagen av ett gäng psykopater.
Jag går fram till pistolerna och tar en av dom. Men, jag vet inte om den är laddad så om jag bara kunde-
"PAANG."
Jag släpper pistolen och håller för mina öron.
"Fuck va högt det lät!" Mumlar jag innan jag inser mitt misstag. Fuck, fuck, fuck Lily!! Helvete dom hörde det där. Dom kommer tro att jag sköt mig själv. Eller värre, dom kommer hitta mig!!——————
Dagens citat: "fly with the wind my dear, or you may never leave the earth again"
Hoppas ni verkligen gillar denna del för det var drygt att behöva skriva om den igen! Men om ni inte tycker det eller om ni tycker de senaste delarna vart tråkiga så tro mig. Det blir bättre nu:))
/lonleeygirl
STAI LEGGENDO
Kidnapped by a gangleader
Teen FictionLily Stuart, 17, bor i USA med sina föreldrar. En dag blir hon kidnappad av en av världens mest fruktade och farligast kriminella gäng. Hur ska hon ta sig ur detta och vad ska hon göra när hon plötsligt blir gravid med den kriminella gängledaren E...