14.

11.3K 70 26
                                    

Okej, ingen har skrivit att dom inte ville läsa i förra kapitlet men jag tänker att det kanske finns någon i framtiden som inte vill läsa det som hände i förra så jag sammanfattar det kort, hoppa över detta om ni vill:

Killarna har lämnat huset pga ett uppdrag, så det är bara Lily och Ethan kvar. Ethan går upp till Lily, våldtar henne. Sedan när dom är klar säger han:
"Vi... vi glömde kondom."

NU BÖRAR DET RIKTIGA:

LILY

VI??

Snälla berätta för mig, med en lugn röst, att han inte just sa vi!!

Jag bara stirrar tillbaka på honom. Vafan allt detta var ju hans jävla fel.

Vi glömde kondom.
Ordet ekar i mitt huvud.

"Nej du ditt jävla psykopat barn! DU glömde för jag ville inte ens bitch!!!"

Shit, nej jag skrek inte precis det där.
Jo, det gjorde jag..

Ethans blick blir så mörk att jag nästan blir mörkrädd.

Jag får syn på ett paraply ställ, tror jag i alla fall att det är, och tänker att om jag slår till honom tillräckligt hårt kanske han tuppar av.

Jag kastar mig upp men stoppas halvvägs i mitt försök av att Ethan kastar sig på mig och jag flyger rakt in i väggen med ryggen först.

"AJJ! BITCH" skriker jag men mitt huvud gör så fucking ont just nu att jag inte får ut något mer.

"Lyssna jääävligt noga nu Lily Stuart."
Han viskar i mitt öra creepy och han låter väldigt väldigt arg.

"Jag vet mycket om dig. För mycket. Jag vet vart du bor, eller bodde."
Han pausar och skrattar lite dovt för sig själv.

"Jag vet allt om dina föräldrar, namn, ålder, jobb och allt sånt crap.
Så du, du ska vara fucking tacksam att vi inte gjort något mot dom."

Gjort något mot dom? Wtf??
Det är något seriöst fel med denna kille.

Oj wow Lily kom du på det nu EFTER han våldtagit dig??

Han fortsätter:
"Från och med nu, ska du göra allt som jag säger. ALLT. Om inte så är dina föräldrar..."

Han gör en gest med sitt pekfinger mot sin hals och drar det.

Jag ryser till.
Skulle han verkligen gå så långt att han skadar, eller DÖDAR, mina föräldrar bara för att jag inte lyssnar på honom?

Ja, det skulle han nog.

———4 TIMMAR SENARE———

Killarna kom tillbaka för nån timme sen typ och Adam och Sam har kommit upp och gett mig mat.

Jag är på riktigt som deras jävla fånge.

Killarna hade ju även gett mig nya kläder så jag hade just nu gråa typ tajts byxor, ett svart linne och mitt hår var utsläppt.

Jag satt på sängen, som vanligt, och tänkte på vad som hänt.

Ethan våldtog mig, men jag njöt ju typ också, är det verkligen våldtäkt om personen som blir utsatt gillar det?

Eller asså jag gillade det ju inte. För jag gillar inte han och jag gillar inte att han bara gjorde så.

ETHAN

Hur mycket jag än försökte trycka bort det så var jag tvungen att tänka på det.

Kondomen.

Hur kan man vara så fucking dum?

Jaja jag var kåt och killarna var borta. Plus det fanns en galet snygg tjej som man kunde ligga med när som helst.

Lily tycke nog det var skönt med tanken på hur högljudd hon var.

Asså ge dig Ethan.

Men hon var ju så jäääävla trång och perfekt för mig.

Men ändå kom tanken då och då.
För jag kom ju i henne.
Jag borde kanske inte gjort det.

Tänk om killarna får reda på detta och missförstår allting.

Tänk om hon blir...

Nej. Det får hon inte.

——————

INTE LÄST IGENOM

Dagens citat: "What if are two words that can be put in a meaning, but are also two words that mean nothing alike."

Såg ni att jag ändrade beskrivningen för historien? För nu när jag tänker efter så stämmer den inte alls med det jag har tänkt skriva haha.

Hoppas ni inte blir sura eller stör er på det.
Ha en bra kväll!

Kidnapped by a gangleaderWhere stories live. Discover now