20.

9.5K 88 16
                                    

CHARLOTTE

20:36
Jag sitter i det stora biblioteket i en av siden fåtöljerna och tänker att jag måste ta med mig Lily hit. Hon tycker säkert om böcker. Det finns alla slag av dom. Från grodornas utveckling till hur man tar ut en sticka ur ett finger.
Jag har en bok i handen, "Om jag var du", den är väldigt spännande och spänningsfaktorn var nästan högt upp när jag plötsligt blir avbruten i mitt läsande av Adam. 

"Vad gör du?" Frågar han och han står lutad mot dörr ramen. Jag nickar ner mot min bok som för att visa att "jag läser".

Adam och jag har typ en on/off relation. Första gången när jag kom hit så hände något när vi sågs. Det var typ kärlek vid första ögonkastet fast vi blev aldrig riktigt kära. I alla fall inte han.
Sedan har vi hånglat några gånger i nåt hörn när ingen ser men inget mer, och sen hände ju det där med Ethan.

Jag rivs ur mina tankar när jag märker att Adam står framför mig nu. Han lutar sig framåt över min bok och våra läppar möts utan att jag hunnit reagera. Adam särar sedan lite på hans läppar och biter sedan lite svagt i mina.
Jag känner att hans tunga vill ha inträde i min mun så jag låter honom.
Han sätter sig sakta ner på golvet på knä och tar sedan tag i mina höfter och föser mig ner från fåtöljen så jag hamnar grensle över honom.

Vi sitter så ett tag och grov hånglar, jag med mina händer i hans hår och nacke och hans på mina höfter och rumpa.
Adam drar sig hastigt och flåsande bort från min mun och tittar in i mina ögon. Hans ögon är så perfekt formade och den grå/bruna färgen i dom är så fint.
Hans svarta hår är krulligt och lite svettigt efter allt men fortfarande helt perfekt.

"Nu då?" Frågar jag eftersom Adam inte säger nånting. Han ler halvt. Jag börjar tänka att han kanske inte tänker samma sak som jag och ska precis ställa mig upp när han tar ett hårdare grepp om mina höfter och lyfter upp mig. Jag virar benen runt hans midja.
Nu ler Adam ännu större.
"Ditt rum eller mitt.." halvt viskar han jätte sexigt. Åh jag dör snart. Jag ger honom en lätt kyss på munnen innan jag viskar tillbaka.

Ditt rum sa jag eftersom Charles lätt kan ta sig in i mitt även fast man låser. Föresten skulle nog ingen leta efter Adam i hans rum lika mycket som dom skulle leta efter mig i mitt.

Vi, eller mest Adam för det är han som går, börjar bege oss mot hans rum. Fast vi var tvungna att se till så att ingen såg oss. Jag vill inte att Charles, eller någon annan faktiskt, ska veta att jag och Adam har något på gång.

Den kvällen låg jag med Adam. Tyvärr förlorade jag inte oskulden med honom utan svinet Ethan hann före. Men det behöver ingen veta.

LILY

Sam har installerat en klocka i mitt rum så nu kan jag äntligen veta vad den är. Just nu är den 11:41 och för mindre än 5 sekunder sen kom Charlotte inhoppande och sa att hon hade något viktigt att berätta.

Hon hade inte bara med sig nyheter utan även två koppar sommar-ros te och scones som inte verkade vara nybakade. Vi slog oss ner på sängen och Charlotte tog ett djupt andetag som om hon försökte lugna ner sig själv innan hon började:

"Okej, jag vet inte hur jag ska säga detta, men igår..." hon tog en klunk av sitt te innan hon fortsatte.
"Igår så satt jag i biblioteket och då kom Adam in och så hände det lite saker, du vet, eller kanske inte men vi började i alla fall..."

Char(Lilys smeknamn för Charlotte) pratade så snabbt att jag knappt hann med att lyssna. Jag tog en stor tugga av min scones som jag märkte nu hade blåbärs marmelad, mums.

"Och sedan så gjorde vi det Lily!" Charlotte kastade sig plötsligt upp ur sängen.
"Vi hade sex! Åh det var en sån upplevelse lil, du skulle vart där!"

Jag blev så överrumplad av det hon nyss sa så jag satte sconesen i halsen och halv skrek av både glädje och en annan "Wtf" känsla.
Char började och skrika och hoppa upp och ner på golvet. Wow den här tjejen är galet kär.

Jag märkte inte ens hur högt vi håll på tills...

Kidnapped by a gangleaderWhere stories live. Discover now