Lil xan - The man.
Z pohledu Scarlett: (pondělí)
Dnes jsem doma o něco dříve, protože jsme měli jenom přednášky. Zítra se mají vracet rodiče. Alex je nejspíše na fotbalovém zápase a za chvíli mi přijde Devon. Domluvila jsem se s rodiči, že tu Devon může přespat.
Do pár minut Devon už zvonila u dveří. Rozeběhla jsem se jí otevřít a okamžitě jí vtáhla do svého pevného objetí.
*
,,Je vážně divné, že tě někdo sleduje." Zasmála se Devon. Protočila jsem své oči a opatrně jí bouchla do ramene.*Bum* bouchli hlavní dveře. Vylekaně jsem pohlédla na Devon, která mi také vrátila vylekaný pohled.
Zvedla jsem se z postele a namířila si to na schodiště a rovnou dolů.
,,Co tu blbneš?!" Křikla jsem po Alexovi, když jsem ho zahlédla. ,,Já-Já." Nemohla ani pořádně promluvit. Pouze zdvyhl ruku a mně se naskytl pohled na jeho zakrvácenou dlaň. ,,Kdo ti to udělal?" Přikryla jsem si rukama svá ústa. Mezitím přišla i Devon. ,,Musíme do nemocnice." Vypadlo ze mně intenzivně. Mimochodem Alex mi stále neodpověděl na otázku kdo to byl.
Nasedli jsme všichni tři do auta a jeli směr nemocnice. Já řídila, Devon byla na sedadle spolujezdce a Alex vzdát skuhral.
*
,,Dobrý večer, můj bratr je pořezaný na dlani." Vychrlila jsem okamžitě na tu recepční. Tvářila se zatrpkle. Poslala nás na pohotovost, kam jsme po chvilce došli. Doktorce jsem namluvila, že Alex krájel chléb. Nevíme příčinu.
Došla jsem na dámské toalety a ujistila se, že zde nikdo není. Rozklepaně jsem vytáhla z kapsy svůj iphone a vytočila číslo na svého taťku. Po pár pípnutí mi to zvedl.
,,Zlatíčko, zítra se vracíme, mám nějaké papírování ještě, copak potřebuješ?" Řekl nazeprázdněně. ,,Tati." Rozbrečela jsem se. ,,Alexe někdo dnes fyzicky napadl, jsme v nemocnici a zašívají mu dlaň, bojím se." Stále jsem vzlykala. ,,To snad né, on si nedá pokoj." Nepochopila jsem to. ,,Kdo si nedá pokoj?" Otřela jsem své slzy. ,,Bieber." Vydechl. ,,Kdo je To?" Uchechtl se. ,,Mafián stejného postavení jako jsem já, ale jeho syn je na vyšší úrovni." Povzdechl si. ,,Hned jak se o Alexe postarají, jeďte domů." Přikázal mi. Odsouhlasila jsem to a vydala se zpět do čekárny.
V čekárně už seděl Alex s Devon. Chůdák měl sádru. Pomohla jsem mu nasadit bundu a společně se vydali k autu.
*
,,Tady máš nějaké prášky proti bolesti, zkus to zaspat." Rozevřela jsem svou dlaň ve které se ukrývali dvě bílé tabletky. Alex vše poslušně udělal a zalehl.
Potichu jsem zavřela jeho dveře od pokoje a šla zpět do svého pokoje. Devon zázrakem spala.
Jelikož jsem byla už vysprchovaná a spát se mi nechtělo, tak jsem si zapla Macbook a do vyhledávače zadala příjmení, které mi dosud leželo v hlavě: Bieber.
Jako první mi vyjel Jeremy Bieber. Rozklikla jsem kolonku s jeho jménem a pozorně četla řádeček po řádečku. Zhruba ve věku mého otce, hledaný v Itálii a v Mexicu. Má tři děti.
Justin Bieber devatenáct.
Jaxon Bieber sedumnáct.
Jazmyn Bieber deset let.Zajímavé, že všichni začínají na na písmenko J.
Co když to udělal jeden z těchto čtyř Bieberů i když ta slečna asi těžko. Nevím o nich naprosto nic. Internet mi také moc nenapomáhá, žádná fotka tu nebyla, pouze toho Jeremyho.
V kolonce manželka je to neuvedené co když právě Patricia Malette je Jeremyho manželka? Ale kde teď je? A proč není uvedená v kolonce?Moc otázek, ale já je vyřeším.
Nikdo nebude ubližovat mé rodině. Zaklapla jsem mac a nespokojeně ulehla do postele.Zítra si musím promluvit s otcem. Chtěla jsem se mafie stranit, což také budu, ale musím vědět víc.