Ariana Grande - Problem.
Scarlett:
Ráno mě probudilo odemykání dveří. Posadila jsem se a rukama si promnula oči: ,,Oh, omlouvám se slečno Beer, nechtěla Jsem vás vzbudit." Odložila komínek jakého si oblečení na pracovní stolek. Usmála jsem se a vstala: ,,To je v pořádku, a prosím jsem Scarlett." Natáhla jsem k ní svou ruku a potřásla si sní: ,,Já Marge." Vřele se usmála a už byla na odchodu, ovšem to bych nebyla já, abych jí nezastavila.
,,Marge? Hrozně se nudím, nemohla bych ti pomoc? S čím koliv?" Zamyšleně se na mě podívala. ,,Scarlett umíte vařit?" Přikývla jsem a začala na sebe natahovat legíny a následně i tričko. Marge mezitím odešla do kuchyně a já si spletla vlasy do provyzorního copu. ,,Musím ještě vyprat a vyžehlit panu Bieberovi oblek, odjíždí na služební cestu." Odmlčela se: ,,Prosím, zde máte suroviny a hlavně zástěru." Pomohla mi okolo pasu obvázat bílou látku podobající se zástěře. Teď přišla má chvíle, Justin někam odjede a já tu budu sama, lépe uteču.
Nakrájela jsem papriku a vhodila jí do menšího kastrůlku, párkrát jsem promýchala.
*
Na oběd jsem neměla vůbec chuť, k obědu přišel nějaký hlídač a hlavně jsem přemluvila Marge, Justin hlavně nikde.
,,Slečno Scarlett, běžte se připravit, odjíždíte s panem Bieberem." Přišel za mnou ten hlídač, který byl u oběda, takže jestli tomu dobře rozumím, tak se odsud jen tak nedostanu. Zklopila jsem zrak, už to je všechno marné.
*
Marge mi do menšího černého kufru zabalila hygienu, šminky a společenské šaty s botama, nevím kde se to tu vzalo.,,Nebojte se Scarlett, vše bude v pořádku." Usmála se a zapla černý kufr. Sundala ho z postele a odešla. Do dveří mezitím vešla Zoe. ,,Máš docela štěstí, že si tě Justin bere s sebou, to ještě u nikoho neudělal." Usmála se. Pokynula mi rukou na židličku před zrcadlem, byla jsem už vykoupaná a obléklá v tmavě modrých džínech a černém tričku. Sedla jsem si a Zoe mi něco napatlala na obličej, prý nějaký dehydratační krém. Následně použila make-up na zakrytí mých modřin. Následně nanesla řasenku a tmavě rudou rťenku. Vlasy mi u konečků mírně navlnila a přelakovala lakem. ,,Tak a je To, vypadáš nádherně." Podívala jsem se do zrcadla a usmála se sama nad sebou, veškeré modřiny nebyly vidět.
,,Dobrý den, pan Bieber posílá tyto šaty, aby si slečna oblékla." Strhla jsem pohled k nějakému muži, kterého jsem ještě neviděla. Zoe Přikývla s úsměvem na rtech a převzala si šaty.
Navlékla mě to šatů, které byli bez ramínek, upnuté přes prsa a pas a od boků dolu byli rozevlátější, ještě odněkud Zoe vyštrachala bílé lodičky. Přišla jsem si jako žena největšího bose mafie, moje matka takto často chodívala, když byla nějaká sešlost.
Za doprovodu Zoe a toho hlídače co mi poskytl informace jsem došla před barák k černé limuzíně. ,,Nedělej blbosti prosím." Objala mě Zoe a odešla směrem do baráku. ,,Prosím nastupte si." Otevřel mi zadní dveře limuzíny a já se začínala divit, že se ke mně chovají hezky. Neprotestovala jsem a nasedla si, ovšem hlídač si přisedl ke mně: ,,Prosím vás, před lidma se k panu Bieberovi chovejte pokorně a zamilovaně, jak mile vás někdo prokoukne, tak je po vás." Zápálil si doutník a už si mě nevšímal.
Jeli jsme neznámo kam, musela jsem se zeptat: ,,Kam to jedeme." Ušklíbl se: ,,Za panem Bieberem." Stáhl se mi žaludek a v krku mi vyschlo.