Justin Bieber - Beauty And a Beat.
Scarlett:
Dorazily jsme ke klubu u kterého bylo až moc lidí. Devon se na mně pousmála a poté vystoupila z auta. Na sucho jsem polkla a vystoupila taktéž. Devon a Sarah se šly přivítat s Ninou a Taylor a já se dohadovala s Pholem: ,,Nemusíš tam chodit, nepotřebuji tě tu." Řekla jsem nervózně, moc dobře ví, že se ještě trochu bojím a tak si stojí za svým: ,,Mám od tvého otce jasné rozkazy." Zkřížil své svalnaté ruce na hrudi a zády se opřel o dveře auta. ,,Zvládnu to, potom pro nás prijedeš." Snažila jsem se o vřelý úsměv: ,,Hm, přijedu, ale ani neodjedu." Zavrtěl hlavou na nesouhlas. ,,Noták, můj otec se to nedozví a vidíš kolik tam je lidí? Nic se mi nestane, slibuju." Udělala jsem psí očka: ,,Tak dobrá, ale kdyby něco, tak budu tady v autě a už se o tom nebudeme dále bavit." S těmito slovy nasedl do auta a zajel na parkoviště. Prohrábla jsem své vlasy a s hlubokým nádechem jsem se vidala za holkama: ,,Um, omlouvám se." Nervózně jsem se uchechtla a všechny objala: ,,V pohodě." Prohlásila Taylor a holky Přikývly. ,,No, tak jdeme ne?" Zakřičela Devon až se na nás pár opilích mladíků a dívek otočilo: ,,Neřvi ještě." Přiložila jsem si ukazovací prst ke rtům a hned na to se, se všemi zasmála. Vešly jsme do klubu a holky rozhodly, že Devon se Sarah dojdou pro pití a my se zatím uvádíme v nějakém boxu. Cítila jsem se nervózně pod hladovými pohledy opilých kluků. Devon a Sarah přinesly stříbrný tác na, kterém byly panáky s rumem, zelenou a vodkou. Taylor vzala panáka se zelenou, Devon s rumem, Nina s taktéž rumem a já zelenou, na Sarah zbyla vodka: ,,Na nás." Prohlásila Tay a všechny jsme se napily. Nebyla jsem na to zvyklá, tak jsem to chtěla zkusit vypotit na parketu: ,,Jdeme trsat." Drapla jsem Devon a Taylor za ruku a už jsme běžely přímo do středu parketu a rozjely jsme to tam. Kroutila jsem boky ze strany na stranu a ignorovala pohledy lidí okolo mě: ,,Tadyy." Zaječela mi do ucha Devon, aby jí bylo alespoň trochu slyšet přes tu hlasitou hudbu a do rukou mi podala dva panáky, odhaduji, že je v obouch rum. Ťukly jsme si a vypily obě skleničky na ex. Takhle to šlo dál a dál, dokud se mi nemotaly nohy: ,,Dáme fotku?" Řekla Devon a všechny jsme Přikývly
,,Čauky dámy, mohu vás na něco pozvat?" Přišel k nám docela pohledný mladý muž. Všechny jsme Přikývly a on se pouze otočil na barmana a luskl prsty. Přisedl si k nám a začal se představovat: ,,Jsem Connor." Natáhl ruku k Devon na, kterou se celou tu dobu usmíval a ona na něho také: ,,Devon." Usmála se na něj. Poté natáhl ruku ke mně: ,,Scarlett." Usmála jsem se. ,,Taylor. Nina. Sarah." Potřásl si se všema a už nám barman něco pokládal na stůl: ,,Whiskey, pijete?" Já tedy ne, ale zkusím to, pomyslela jsem si a vzala si skleničku do ruky. Přiťukli jsme si a hodili to do sebe na ex. Teď už jsem byla opravdu ráda, že jsem se udržela na nohách, před očima jsem měla mlhu, ale přežít se to dalo. Usmívala jsem se jako blbeček a bylo mi jedno na koho: ,,Toto jsou mý kamarádi Justin a Fredo." Vůbec jsem nezaregistrovala ty jména a šla tančit. Najednou se ke mně jeden z nich přidal a v dlaních sktiskl mé boky. Ruce jsem dala nad hlavu a začala se kroutit jako žížala. Všechny dívky na mně koukaly buď to vražedným pohledem a nebo vystrašeným. Kluci raději uhýbali a já nechápala proč, ale bylo mi to jedno. Vytáhla jsem svůj mobil a namířila fotoaparát na mně a na toho kluka. Přitulila jsem se blíže k němu a krásně voněl. Najednou mi přišla zpráva od Phola, že už je pozdě a mám jít. Pokrčila jsem rameny a toho kluka tam nechala stát. Došla jsem k holkám a podívala se smutně: ,,Musím jít." Objala jsem Devon a Taylor s Ninou. ,,Taky už musíme." Řekla Tay a Nina přitakala. ,,A co ty Dev?" Pokrčila rameny: ,,Čekám na Sarah už půl hodiny jsem jí neviděla." Pohladila jsem jí a se slovy bude to dobrý jsem odešla.
Justin:
Po tom šíleném obchodu jsme se vydali do velice známého baru. Vskutku zábavné pozorovat ty mladá těla jak se tam pohybují. Najednou jsem, ale spatřil Scarlett a nevěřil svým očím, to není možné, aby jí papínek někam pustil. Využil jsem situace a poslal za nimi Connora ať je trochu více opije. A tak se i stalo. Tancovali jsme chvíli spolu, ale pak musela. Byl jsem vzteky bez sebe, takže mi utýct. Když už tu byla nuda kolem té druhé ráno, tak jsem se zbalil a vyjel svým autem domů, moc jsem toho nepil, protože bych zase nechtěl podmáznout nějakého toho fízla. Zaparkoval jsem před domem neobtěžujíc se parkovat v garáži a vešel jsem do domu. Všude klid až na hlasité sténání, které šlo od zhora. Jediný kdo by to mohl být tak Fredo s nějakou štětkou z baru, protože momentálně má v rekonstrukci byt. Z ledničky jsem vytáhl flašku vodky a po cestě do mého pokoje jsem jí vypil.
Scarlett:
Ráno jsem se probudila na zvonění mého mobilu. Bolela mě ke všemu hlava. Přijala jsem hovor od Devon: ,,Ano?" Zasýpala jsem: ,,Scarlett? " zněla uplakaně: ,,Copak se děje?" Vymrštila jsem se do sedu nehledě na to jak moc mě hlava bolela: ,,Sarah nebyla v baru a ani domů nepřišla." Vzlykala: ,,Panebože." Přikryla jsem své ústa rukou a začala přemýšlet co bude dál: ,,Nevím co mám dělat. Je to moje chyba." Znovu se rozbrečela: ,,Poslouchej, vysprchuji se a jsem u tebe hned, Ano?" Znovu jsem si lehla: ,,Děkuji." Típla mi hovor a já si povzdechla, chudák Sarah, snad se jí nepřihodí něco podobného co mě. V mobilu jsem měla rozkliklí fotoaparát, tak jsem se podívala co jsem vyfotila za hrůzy a najednou jsem tam objevila něco co mě velmi znepokojilo a vyděsilo.
Co když on unesl Sarah? Začala jsem vyvádět a rychle seběhla schody dolů, kde už mamka vařila a táta si četl noviny: ,,Jak jsis užila večer." Usmála se mamka: ,,Jo dobrý." Rychle jsem jí odbyla a začala mluvit zběsile na tátu: ,,Tati, Tati, včera večer v tom baru byla i Sarah a někdo jí nejspíše unesl, nevrátila se domů." Rychle jsem vyplivla na otce a ten si pouze povzdechl: ,,Zlatíčko, má své rodiče, tak se do toho nepleť." Dále se začetl: ,,Jenže v tom baru byl i Justin, co když jí unesl on?" Mírně jsem vykřikla: ,,A to víš Jak." Ukázala jsem mu ty dvě fotky: ,,Panebože, milá zlatá máš domácí vězení, nebudu riskovat, že se ti něco stane, Devon řekni ať si to vyřeší s rodiči." Zvedl svůj hlas a já pouze zklopila zrak k zemi, protože můj otec má vždy poslední slovo.
Napsala jsem Devon esemesku.
Pro Devon: Otec mi zakázal kamkoliv jít. Dal mi zaracha.Od Devon: Moje blbá sestřička s někým odešla z baru a zůstala od něho přes noc.
Pro Devon: To se mi ulevilo..
Od Devon: Mé také, ale děkuji.