ZAYN, Taylor Swift - I don't wanna..
Scarlett:
Zaparkovala jsem před našim barákem a vystoupila z auta. Přešla jsem ke kufru a chtěla vyndat tašky s dárkami, které jsem nakoupila pro své rodiče, Justina, Alexe,Devon a Justinovým rodičům, aby se neřeklo, že jsem nezdvořilá, ale v tom mi došlo, že by mohli očekávat, že odemně něco dostanou, když mě uvidí se vláčet s taškami, to v žádném případě. Zabouchla jsem kufr a zamkla auta. Z kabelky jsem vylovila klíče a poté si odemkla. Vyzula jsem se z kozaček a sundala si bundu, když v tom se celým dolním patrem ozýval křik.. Justin a mého bratra. Zarazila jsem se Alex je doma? Celá rozzářená jsem vběhla do obyváku a bezvarování jsem skočila na Alexe: ,,Chyběl jsi mi." Zašeptala jsem mu do ucha. Nepatrně mu cukly koutky, ale potom se opět rozzuřil. Odstoupila jsem od něho a prohlédla si všechny přítomné: ,,Něco jste mi slíbili." Podzvyhl mou ruku, kde mám svůj snubní prstýnek a nenávistným pohledem sjel Justina a rodiče.
,,Alexy zlato, Justin může Scar ochránit lépe než my všichni dohromady." Promluvila mamka: ,,Ale já se kvůli tomuhle všemu stal mužem!" Zvýšil opět svůj tón hlasu: ,,Neuškodí ti To. Bude se ti to v budoucnu určitě hodit jakožto Cápovímu synovi." Vložil se do toho Justin s flegmatickým přístupem na což jsem se usmála, Justina jsem si opravdu hrozně moc oblíbila a troufnu si i říci, že jsem se zamilovala. ,,Kdyby si moje sestřička nemusela brát tohohle hajzla bylo by to lepší." Tohle Alex podle výrazu v Justinových očích vážně přehnal. Je na čase, abych se do toho vložila i já.
,,Alexy, prosím. Nějak jsme se s Justinem sblížili a mám ho ráda." Zašeptala jsem, ale tak, aby mě slyšel. Věnoval mi nevěřícný pohled a poté odešel nahoru, nejspíše do svého pokoje. Povzdechla jsem si a mamka s taťkou také odešli.
Zůstala jsem tu sama s Justinem: ,,Promiň." Vypadlo ze mě. Přišlo mi to jako povinnost se omluvit za člena mé rodiny, když urazil bosse.
,,To je dobré, ty se nemáš za co omlouvat." Přitáhl si mě blíže a políbil mě.***
Další den jsme si pokojně všichni rozdali dárečky a v Únoru se vezmeme. Opravdu jsem si Justina oblíbila. Nechápu sice jak je to možné, ale stalo se.
Bude se mi po tomto příběhu velmi stýskat, ale popravdě mi došli už nápady. Mám vás všechno moc ráda 💋❤ 27.9. 2018