24.

1.6K 49 2
                                    

Beyoncé - Crazy In Love.

O týden později
Scarlett: 

Nic moc se nezměnilo. S rodiči stále nemluvím, možná tak občas s mamkou, ale na tátu se nehodlám ani podívat už tolikrát se pokoušel o kontakt semnou, ale já nereaguji.  Justin mi napsal pár zpráv jestli si to nechci rozmyslet a jít k němu dobrovolně, ale to jsem mu hned poslala zápornou odpověď načež mi řekl, že budu litovat. Ve škole jsem v posledním ročníku a už se mi blíží závěrečky, takže se učím co to jde. Za tři měsíce budou vánoce a to na svátky přijede Alex, takže se těším. Alex je můj mladší bratříček a mám ho stále moc ráda, ale Devon je moje nejlepší kamarádka, kterou beru jako sestru. 

Zrovna jsem si dopsala poslední zápisky z hodiny a otočila se na Devon. Je totiž pátek: ,,Co budeš dnes dělat?"  Usmála jsem se a zbalila si učebnici a zavřela sešit: ,,Přemýšlela jsem nad nějakou párty, co říkáš?" Zákeřně se ušklíbla což jsem jí vrátila a společně s ní jsme se vydaly ke skříňkám: ,,Víš, že se musím učit." Odemkla jsem svou skříňku a vyměnila jsem si učebnice a sešity na další hodinu biologie: ,,No jo, jenže ty se pořád učíš, ale žádný užívání."  Protočila očima. Asi by ses taky měla učit. Povzdechla jsem si: ,,Já ti nevím."  Rozešla jsem se k učebně, kde budeme mít biologii: ,,Prosím. Půjde i Connor, Nina, Taylor." Udělala psí oči. Co mi zbývalo právě teď?: ,,No tak dobře. A u koho je?" Zeptala jsem se A posadila se do volné zadní lavice a Devon ke mně: ,,U Britney u tý roztleskávačky. Pozvala nás." Hodila hrdý pohled a zapla si mobil. Přikývla jsem a podívala se na poslední zápisky z hodiny, protože si myslím, že bude nějaká ta přepadovka. Zazvonilo a přímo se zvoněním vešel učitel s cárama papírů a nelítostným úšklebkem.  Věděla jsem To!: ,,Dobrý den třído, posaďte se."  Ani jsem se neobtěžovala postavit: ,,Napíšeme si takovou krátkou písemčičku." Zasmál se načež si od Devon vysloužil pár urážlivých poznámek. Zaklapla jsem sešit a učitel mi podal papírek: ,,Tak otázky vám nadiktuji, bude jich celkem pět, dávejte dobrý pozor, protože se nebudu opakovat. A málem bych zapomněl tento testíček vám pomůže k závěrečkám." Uchechtl se. Nojo tohle je náš biolog smíšek. Nadiktoval nám celkem pět otázek a já se snažila je mít všechny napsané. Když všichni dopsali, tak si to zase vybral a začal psát novou látku na tabuli. Opsala jsem si to a poté už ho nevnímala a myslela na všechno co se děje okolo mě a hlavně na Justina, kterého nenávidím, ale zároveň ho nemohu dostat z hlavy. Zazvonilo což znamenalo konec školy: ,,Jdem na oběd?" Zeptala se Devon a já pouze s úsměvem Přikývla. Odnesly jsme si veškeré učení a vydaly se do jídelny.

Vzala jsem si tác a na něj dala kuřecí salát a poté balenou vodu. U jednoho stolu jsem spatřila Taylor a šla si k ní s Devon přisednout: ,,Čauky." Řekly jsme sborově a začaly jsme jíst a povídat si.

Po obědě jsem si došla pro lehkou bundičku, protože dneska je venku opravdu hnusné počasí a prší tam. Rozloučila jsem se s Devon a Tay a vydala se k mému  autu. Hned jak jsem nastoupila, tak jsem nastartovala a rozjela se domů. Doma kupodivu byla jenom mamka, která seděla v křesle a popíjela svůj čaj: ,,Ahoj?" Zeptala jsem se spíše místo pozdravu: ,,Ahoj zlatíčko." Usmála se na mě. Najednou se z otcovi pracovny ozval křik, ale naštvaný křik. Nechápavě jsem pohlédla na mamku, která pokrčila rameny: ,,Má hosty."  Pouze jsem Přikývla a v kuchyni si vzala jablko a přešla k sobě do pokoje.  Otevřela jsem si učebnici chemie ve které opravdu plavu a začala se učit.

Po dlouhém studování jak se jaká baňka jmenuje a na co se používá jsem se podívala na mobil a na čas. Bylo něco kolem šesté hodiny večer. Plácla jsem se do čela, takhle dlouho se učit jednu věc je nezdravé. V kontaktech jsem vytočila číslo na Devon, která mi to po pár pípnutí přijala: ,,Ahoj Dev, v kolik a kde?" Uchechtla jsem se A volnou rukou si projela vlasy: ,,V půl osmé u mě před barákem. Můžeš si tu nechat auto,  musím jít pa." Řekla rychle a stručně a položila mi hovor. Sama pro sebe jsem si řekla 'okej budu tam' a začala se pomalu přehrabovat ve skříni co bych si tak mohla vzít. Zřejmě budu u Devon i spát, takže by bylo fajn nějaké jiné oblečení. Vyndala jsem svůj černý adidas batoh do, kterého jsem si dala černé legíny a bílé triko s dlouhým rukávem. Poté jsem si vybrala něco na tu párty což byli černé džíny mé oblíbené a bílé tričko s číslem 23. Koukla jsem se na hodiny a bylo přesně půl sedmé. Pohodila jsem věcma na postel a zaběhla do své koupelny, kde jsem si prostě potřebovala dát sprchu. Umyla jsem si vlasy a celé tělo. Poté jsem vylezla a vyfénovala, učesala vlasy. Poté jsem je přežehlila žehličkou, aby byly úhledně rovné a přešla na make-up. Nanesla jsem si korektor, který jsem rozmazala pod očima. Bronzr na tváře a to celé jsem zapudrovala. Dále jsem si nanesla kouřové stíny z tmavé do světlé a řasenku. Poté jsem si dala jemně růžovou rtěnku a vydala se do pokoje převléct. Natáhla jsem na sebe džíny a potom tričko, které jsem si na pravém rameni stáhla dolů, tak aby bylo holé. Ještě jsem přes sebe přehodila černou koženkovou bundu a obula si páskové boty na podpadku. Do batohu jsem hodila psaníčko s líčením a zapla ho, hodila jsem si ho přes rameno. Do kapsy mobil a do ruky klíče a vydala jsem se po schodech dolů. U dveří mě zastavila mamka: ,,Ty někam jdeš?" Nadzvedla obočí. Přikývla jsem: ,,K Devon." Vtiskla mi pusu na čelo a odešla. Vyšla jsem ven a nasedla do své audi. Rozjela jsem se k baráku Devon a vystoupila. Prozvonila jsem jí a čekala na ní: ,,Ahoj. Pane jo tobě to sluší." Objala mě. Poděkovala jsem jí a společně s ní se vydaly k Britney.

***
Párty jede v plném proudu a já už jsem docela v dobré náladě. S nikým jiným než s Devon jsem netančila. Obě jsme do sebe házely panáka za panákem a užívaly si to. Po chvilce k nám pricupitala Britney: ,,Ahoj, jsem ráda, že tu jste." Usmála se na nás a pohupovala se do rytmu hudby stejně jako my: ,,Jo je to tu super." Zakřičela Devon, aby jí přes ten kravál bylo slyšet: ,,Dáme nějakého panáka společně?" Navrhla Britney a obě jsme Přikývly. Nakonec jsem zjistila, že Brit je super holka.

Od Justin: Nepřeju si, abys pila.

Zavibroval mi v kapse mobil. Dala jsem ho na vibrace, protože bych ho normálně neslyšela. Vytáhla jsem ho a přečetla si sms od Justina. Co ten se stará?!  Najednou mi začal volat. Ukázala jsem na Devon a Britney rukou jakože jdu volat a dostala se z toho kraválu na menší kravál na zahradu. Zvedla jsem mu to a nějak se mi to zamotalo a sedla jsem si do trávy.

,,Co si kurva myslíš, že děláš!" Vyjel po mně hned co jsem to zvedla: ,,Užívám života!" Zakřičela jsem se smíchem nazpět: ,,Fajn, jedu pro tebe."  Tak to ne: ,,Nechci, abys pro mě jel. Jsem velká holka." Postavila jsem se: ,,Nezodpovědná." Típl mi hovor. Vzteklá jsem  byla teda ohromně. Vešla jsem zpět dovnitř a popadla první drink co mi kdo dal. Motaly se mi z toho nohy, ale to nevadí. Najednou se ke mně přimotal nějaký moc fajn a hezký kluk. Vrhla jsem se na něj a začala se s ním líbat. Držel mě za zadek a najednou se ozvala hlasitá rána, která přehlušila tu hudbu. Všichni se dívali na mě a potom na toho kdo vystřelil. Mé ruce vystřelily k puse a pocit adrenalinu mi stoupl v žilách. Hudba se utišila a já se konečně se slzami v očích  odhodlala podívat na vraha. Stal tam on! Justin Bieber osobně! Všichni uhýbaly pohledy, ale já neváhala ani sekundu a utekla do prvního patra. Zamkla jsem se v nejspíš koupelně a začala brečet. Vždyť ten kluk mi umřel před očima. Mám o to další důvod Justina nenávidět. Ozvalo se hrubé zaklepání: ,,Vím, že tam jsi. Tak mi otevři ty pojebaný dveře a nic se ti nestane."  Vzlykala jsem: ,,Neotevřu!." Zaječela jsem: ,,Jestli nechceš skončit jak ten dole, tak otevři!" Řekl klidněji. Co mi zbylo? Opatrně jsem přešla ke dveřím a odemkla je. Otevřela jsem a náhle se mi zamotala hlava až jsem spadla. Justin mě v čas zachytil a v náručí mě někam nesl. Slyšela jsem protestní nadávky Devon a pár vystrašených hlasů. Můj problém byl ten, že jsem  nedokázala otevřít oči a všechno okolo mě bylo tlumené včetně hlasů. Dál už si nic nepamatuju.

Co si myslíte o chování Justina?
Co děláte, když máte špatnou náladu? Mám v poslední době snad pořád.

This Subtle✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat