Scarlett: 1měsíc do Vánoc.
Závěrečné zkoušky jsem zvládla na pohodu a mám svůj vysněný červený diplom tudíž jsem už dostudovala dál to kvůli mé blbé svatbě s Justinem nejde. Když už jsem se zmínila u Justina, tak u něho i chvíli zůstanu. Neviděla jsem ho dva měsíce za což jsem ráda, ale posílá mi květiny což je také milé gesto. Do školy už s Devon nechodíme. Dnes mi je vlastně devatenáct let, mám narozeniny.
Konečně jsem vstala z postele a přešla do své koupelny a dala si dlouhou a teplou sprchu, protože už je polovina Listopadu a já tu nehorázně mrznu. Po sprše jsem si vyčistila zuby, učesala vlasy. Poté jsem se oblékla a namalovala přesně do tohohle👇Nechtěla jsem venku sice mrznout, ale chci vypadat dobře. Jdu totiž k Devon, kde bude pár našich kamarádů a budeme oslavovat.
Otevřela jsem dveře od pokoje a následně zavřela. Ucítila jsem vůni pečeného dortu a protočila oči. Jak já nesnáším rodinné oslavy. Seběhla jsem schody dolů a podívala se na usmívající se mamku. Opět má kruhy pod očima: ,,Mami zase jsi nespala?" Povzdechla jsem si a přešla k ledničce: ,,Nepotřebují spát miláčku." Slyšela jsem mámin ironický úchécht. V poslední době otec není zkoro vůbec doma. S Justinem pořád někde jsou a mamka je z toho na prášky: ,,Každý potřebujeme spát." Nalila jsem si do sklenky pomerančový džus a přešla do obýváku a zapla si televizi. Samá vánoční pohádka to mám ráda: ,,Mimochodem všechno nejlepší drahoušku." Přišla za mnou mamka a podala mi velkou růžovou krabici. Otevřela jsem onu krabici a vykoukly na mně lososové šaty a stejně barevné boty na podpadku. Měla jsem ohromnou radost a okamžitě mamku objala: ,,Děkuju mooc." Zapištěla jsem a vtiskla jí pusu na líčko: ,,Nemáš za Co." Usmála se a odešla zpět do kuchyně. V kapse mi zabrněl mobil. Vytáhla jsem ho ven a přijala hovor Devon: ,,Ano?" Usmála jsem se sama pro sebe: ,,Tak kdy tě máme čekat?" Protočila jsem oči: ,,Ahoj by tě taky nezabilo." Zasmála jsem se: ,,Promiň, Kdy příjdeš?" Řekla rychleji. Podívala jsem se z okna a viděla, že zase sněží: ,,Um, Za chvíli jsem tam." Prohrábla jsem si rukou vlasy: ,,Dobře, tak zatím pa." Rozloučila jsem se s ní také a poté vypla televizi. Náherné šatičky jsem odnesla do svého pokoje a rovnou do šatny. Poté jsem sešla schody a šla za mamkou: ,,Tak já jdu. Odpoledne to oslavíme spolu." Usmála jsem se: ,,Dobře a zlatíčko dávej bacha na silnici." Otočila se na mě a úsměv jí opadl: ,,To jdeš do toho mrazu takhle oblečená?" Protočila jsem oči: ,,Jedu autem, tak Ahoj." Vlepila jsem jí rychlou pusu na tvář a rychlým krokem přešla do předsíně si obout své černé nike boty. Ještě jsem vzala klíčky od auta a běžela k autu. Je vážně zima. Zaplula jsem do auta a zapla si hned topení. Rozjela jsem se po zasněžené silnici a rovnou k Devon. Zaparkovala jsem co nejblíž to šlo a já si všimla už Chrisova auta. To je náš kamarád. Vyběhla jsem z auta a přeběhla k jejím vchodovým dveřím. Ani jsem nemusela klepat, protože mi už otevřela usměvavá Devon: ,,Ahoj." Objaly jsme se. Pustila mě dovnitř a já vešla a zula si boty: ,,Nějaká vyletněná, ne?" Zasmála se Brit. Přikývla jsem se smíchem a všechny objala. Byla tu Britney, Nina, Taylor, Sarah, Devon, Chris, Connor. Všichni mi popřáli všechno nejlepší a dali mi nějaké dárky i přes mé protesty.
,,Dáte si někdo víno?" Ozvala se Devon. Sice bych neměla protože řídím, ale jedna sklenička nevadí. Hned co jsem jí dostala do ruky jsem si jí vyfotila a hodila na snapchat
***
Už bylo kolem páté hodiny večer a tma byla všude: ,,Omlouvám se lidi, musím jít. Mamka chce taky slavit." Řekla jsem a objala se všemi. Nastoupila jsem do auta a rozjela se domů. Nějak mi začíná lézt na nervy Connor. Ani nevím proč, ale už i v tom clubu. Dojela jsem před náš barák a před garáží parkovalo otce auto a neznáme jiné auto. Zaparkovala jsem tedy na přízejdové cestě a vystoupila z auta. Zase sněžilo. Odemkla jsem dveře a celá rozklepaná od zimi jsem vešla do domů, který byl nádherně vychřátý: ,,No konečně." Ozvala se mamka, která byla perfektně nalíčená a oblečená v červených šatech a botech na podpadku: ,,My někam jdeme?" Nadzvedla jsem nechápavě obočí: ,,Ano." Usmála se a zašla do obýváku. V obýváku k mému překvapení seděl můj otec v kvádru a Justin, který seděl jak jinak než v kvádru. Změnil se. Vypadal více mužněji než předtím. Vlasy se změnily na špinavě blond a více nasvalená postava. Musela jsem se zakousnout do rtů. Byl velmi nádherný. Snad ještě hezčí než předtím: ,,Zlatíčko běž se převléci. Půjdeme na večeři a poté do divadla." Prohlásil otec a Justin si mě konečně všiml. Protočila jsem oči a vyšla nahoru do svého pokoje. Co to k sakru má znamenat? Dala jsem si rychlou sprchu, protože jsem opravdu mrzla a poté si oblékla ty nové šaty od mamky. Když jsem byla hotová, tak jsem chtěla otevřít dveře, ale místo mě dovnitř vešel Justin s úšklebkem. V náručí držel obrovského medvídka a kytici rudých růží: ,,Sluší ti to. Všechno nejlepší." Vtiskl mi rychlou pusu na tvář, ale já si za krk přitáhla k sobě. Byl velmi překvapený a ztuhlý přesně tak jako já právě teď. Usmál se do polibku a oplatil mi ho. V rychlosti jsem se odtáhla a s velkým dík jsem si vzala věci, které mi přinesl. Zavrčel a sešel schody zpět dolů. Byla jsem zmatená sama sebou. Kytku jsem dala do vázy a plyšáka dala na postel. Poté jsem už konečně sešla schody a vzala si kabát.
**
Čekali jsme než nám donesou naše jídlo. Justin seděl vedle mě a táta s mamkou naproti nám. Justin propletl naše prsty a zmáčkl je. Nechal naší propletenou ruku na stole a já se na ní zadívala. Poté jsem zvedla zrak a uviděla usmivající se mamku. Měla bych se tvářit šťastně, ale to asi nebude tak lehké jelikož to Justin mě unesl a ubližoval mi. Přivřela jsem oči, aby mi neukápla ani jedna kapka, nechci nic zkazit. Otec by byl naštvaný. Zbytek večera jsem si docela užila a poté únavou padla do teplých peřin.
Druhý den ráno mi opožděně přišlo spoustu květin a různých dárků. Byli od významných mafiánů. Otec také posílá ostatním dcerám, když mají narozeniny. Byla by to totiž urážka mého otce a Justina.