Dj Khaled - No Brainer. (Do komentářů názor na tuto písničku.) ❤
S Justinovou limuzínou jsme zastavili u přepychového hotelu, který svítil na metry daleko. Řidič mi otevřel dveře a nastavil svou dlaň, aby se mi pohodlněji vystupovalo. Nejprve jsem vyhoupla pravou nohu ven z auta a položila jí na asfaltovou silnici, poté jsem svou malou ruku vložila do té, která mi byla nastavena od řidiče a vystoupila ven. Řidič zamnou zavřel dveře a přešel zpět na své místo. Porozhlédla jsem se tu a nakonec jsem zjistila, že jsme u hotelu, kam patří jen ti nejznámnější a nejbohatší mafiáni. Už chápu větu, která mi jasně dávala rozkaz podmanit se Justinovi.
Okolo mého pásu se obmotala Justinova ruka a s kývnutím na poslíčka, který vláčel naše kufry, jsme se rozešli směr do vchodu onoho hotelu.,,Konečně pane Bieber, vítáme vás tu." Objevil se před námi jakýsi postarší pán, menšího vzrůstu a se širokým úsměvem na rtech: ,,Dobré odpoledne Carlosso." Podali si ruce na náznak míru. Chvíli vyřizovali věci ohledně našeho pobytu zde a následně jsme odešli do naše pokoje, který byl jak jinak než v prvním patře úplně nahoře. Zjistila jsem, že zde budu trčet celý týden. S cinknutím Justin vylezl z výtahu a já hned za ním jako poslušný psík. Podal mi platinovou kartu, která vlastnila číslo "6" kufry se, kterými se ještě před malou chvilkou vláčel poslíček, měl teďka Justin pevně ve svých rukou společně s taškou přes rameno ve, které nevím co je. Došli jsme k našim dveřím a já přiložila platinovou kartu k zámku a dveře se jako na povel otevřeli. Justin vešel opět první a já hned za ním. Kufry položil na zem a tašku, která byla dosud přehozená na jeho rameni se válela na manželské posteli. Porozhlédla jsem se po našem apartmá a zjistila jsem, že je zde menší obývací pokoj, kuchyňka a v místnosti vedle byla manželská postel.
Justin přišel zamnou se zbraní v ruce a mě se udělalo špatně, můj žaludek měl potřebu explodovat. Chce mě zabít? Jeho kamenný výraz mi nic nenapovídal. Otevřel pusu a zhluboka se nadechl: ,,Scarlett mám nějakou schůzku kvůli, které jsme tady. Na večeři půjdeme společně s mými kolegy a jejich partnerkami, budeš mi zde dělat doprovod a mou polovičku." Odmlčel se: ,,Ale jestli něco cekneš, tak je po tobě, rozumíš?" Na sucho jsem polkla a opatrně Přikývla. ,,Nic neslyším." Chytl mé vlasy a mírně zatáhl směrem k němu: ,,Ro-rozumím." Vykoktala jsem nervózně. Pustil mé vlasy, ušklíbl se, zastrčil zbraň za opasek, vzal mi kartu z ruky a zmizel za dveřmi. Sesunula jsem se na podlahu a hlavu si schovala do dlaní. Proč mi tohle dělá?Po nějaké té době plakání na podlaze jsem se konečně schopila. Podívala jsem se na dveře, kterými jsme sem přišli a ihned k nim doběhla, ztlačila jsem kliku, ale nic se nestalo. Plácla jsem se dlaní o čelo, vždyť já nemám tu kartu. Když mi nevyšel tento plán, tak si dám alespoň sprchu. Vešla jsem do koupelny a podívala se do zrcadla, to pěkné dílo se, kterým se Zoe tak dlouho patlala bylo rozmazané a zničené. Pokrčila jsem rameny a svlékla si oděv. Vlezla jsem do sprchového koutu a nastavila si teplotu sprchy přesně tak, jak to mám ráda. Nějaké sprchové gely a šampóny na vlasy zde byli, tak jsem toho využila a pořádně se omyla.
Po dlouhé a báječné sprše jsem konečně vylezla na malý kobereček, který ležel před sprchovým koutem. Sáhla jsem po bílém ručníčku, který voněl po levanduli a obmotala si ho okolo těla. Vyšla jsem ven z koupelny a namířila si to ke kufru, kde jsem vylovila odličovací vodu a tři tampónky. Opět jsem se vrátila do koupelny a odlicila zbytek make-upu.
Tak jsem opět tadyy!❤