7.

1.9K 63 0
                                    

Ed Sheeran - Shape of you.

Z pohledu Scarlett:

Opět jsem ležela na chladné zemi s nohama přikrčenýma blíže k tělu a neustále vzlykala. V hlavě mám stále pár otázek,  proč jsem tady? Proč mě otec nehledá?  Zachrání mě?

Po pár minutách jsem zaznamenala otevírání kovových dveří. Neměla jsem sílu se podívat kdo sem zase přišel, jsem bez vody a jídla asi už druhý den a ještě k tomu všemu zmlácená. 

,,Ahoj."  Zašeptala Zoe.  ,,Proč šeptáš?" Posadila jsem se.  ,,Protože bych z toho mohla mít problém, že se s tebou bavím." Pokrčila rameny a na dřevěný stolek položila tác s pagetou a pitnou vodou.  ,,Napij se a najez se, potom ti přinesu formulář."  Už normálně, ale chladně řekla a odešla.

Proč se najednou změnila ve svém chování? Jaký formulář mi přinese? Zase plno otázek, ale žádná odpověď.  Postavila jsem se a opatrně přešla ke stolku s jídlem a pitím od Zoe. Pustila jsem se do toho.

*

Únavou mi klesala hlava, když jsem dopisovala poslední odpověď na otázku. Jsem hrozně moc unavená a špinavá.  Zoe mi nakonec přinesla formulář, který se zkládal z pěti papírů a byly tam různé otázky, typu: jestli jsem měla někdy pohlavní styk, co jsem všechno prodělala za nemoce a tak dále.

Do dveří vešel ten pohledný kluk, který mí předtím ublížil. Vytrhl mi z ruky desky s papíry a arogantně se usmíval.  A následně odešel.

*

Po půl hodině, což jsem tak odhadla přišel zas ten kluk. Vzal mě do rukou a následně si mě hodil přes rameno. Neznámo kam se semnou rozešel a mě pohltil strach.

Přivedl mě k jakýmsi dveřím a hrubě mnou hodil o zem. Následně mě za vlasy vytáhl zpět na nohy a černou páskou mi zavázal oči.  Prošel semnou těmi dveřmi, ale přes tu pásku jsem nic neviděla.

Posadil mě na nepohodlnou židli a tlustými provazy mě svázal. Najednou mi strhl páskou a mé oči zaznamenaly ostrou bolest, zakňučela jsem, načež jsem zaslechla úchecht.

Spatřila jsem staršího muže a dále toho, který mě přivedl. Iritovalo mě to, že jsem neznala jméno ani jednoho z nich.  ,,Jsem Jeremy Bieber." Uchechtl se. Copak mi čte myšlenky? Bliklo mi hlavou to jméno a postupně jsem si dávala dvě a dvě dohromady. ,,Co po mě chcete?" Zašeptala jsem zkoro neslyšně. Já ta, která byla vždy bojácná tu teď šeptám, dokonce i tomu mladíkovi jsem plivla do obličeje, ale potom co mě zbil, už ne. 

,,Myslím, že víš kočičko." Ozval se znovu ten Jeremy. ,,Vážně nevím." Neposlušná slzyčka si našla cestu ven. Jeremy přistoupil blíže k mé osobě a papírovým kapesníčkem, který vzal kdoví kde, mi otřel oči. Divím se, že je takto "hodný" 

,,Justine, běž slečnu vykoupat."  Rozechvěla jsem se.  Za prvé vím jméno toho chlapce a za druhé, že mě půjde koupat. Když mě odvázal, stoupla jsem si a zamotala se mi hlava, rázem jsem padla k zemi.

Chudinka Scarlett. :(

This Subtle✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat