26.

1.6K 53 1
                                    

Ariana Grande - God is a woman.

Scarlett

Probudila jsem se kolem páté hodiny večer. Perfektní den jak strávit neděli. Do rukou jsem uchopila svůj mobil a zapla wifi. Naběhl mi chat s Alexem.

Alex:  Čauky sestřičko. Je neděle a děda mi povolil na pár minut telefon. Tak co? Jak se máš? Zvládáš to doma Dobře?

Je tak starostlivý a to je mladší než jsem já.

Me: Ahoj, jsem ráda, že píšeš. Doma je to na nic. Jsem radši někde pryč než tu.

Odeslala jsem zprávu přemýšlejíc zda mu říct o tom co můj otec zavinil.

Alex: Copak se stalo? Všechno mi řekni!

Me: Ale nic.. Co výcvik?

Alex: Výcvik dobrý, nejsem na tom zas tak špatně. Nezakecávej a piš..!

Me: Otec mě chce provdat za Justina.. Zítra má být prý zásnubní večírek. Justin mě načapal na jedné párty kde jsem byla společně s Devon a pak to navykládal otci, ale v horším podání co ani nebyla pravda..  nenávidím je oba dva!

Alex: Nemám slov.. otec mi něco slíbil..  kvůli tomu jsem vlastně přijel sem, abych se stal mužem a vše po otci převzal a ty mohla mít normální život a normální svatbu.. tohle si Justin ani otec za klobouk nestrčí. Sice se uvidíme za tři měsíce a to o vánoce což nejspíš budeš asi zasnoubená, ale i tak jim to vymaluju..

Me: Chybíš mi bráško. Nechci si toho hajzla brát jen pomyšlení na něj a je mi zle.

Alex: To se ti vůbec nedivím. Zabiju ho. Ale teď musím jít. Drž se sestřičko moje milovaná. Mám rád. Posílám pusu a mamce jí dej taky.

Me: Taky tě mám ráda a dám. Pa.

Těžce jsem polkla a mé oči se zalily slanou tekutinou. Najednou mi, ale bliklo hlavou, že v podzemí máme tělocvičnu. Rychle jsem se převlékla do sportovních šortek a nike sportovní podprsenky.  V koupelně jsem si napustila láhev plnou vody a vzala jeden malý ručník. Sluchátka a Iphone mi samozřejmně nechyběli.

V tělocvičně jsem položila ručník a lahev s vodou na menší konferenční stolek a přešla k běžeckému pásu. Dříve jsem hodně cvičila.  Do mobilu jsem zapla sluchátka a pustila rychlou hudbu. Vlezla jsem na pás a začala běhat. Běhala jsem takovou dobu dokud mi přístroj neukázal jedenáct koleček. Slezla jsem a do rukou si vzala švyhadlo, začala jsem skákat. Potom jsem spadla k zemi a dělala kliky.

Když jsem skončila byla jsem totálně vyřízená, ale s dobrým pocitem. Vypila jsem flašku s vodou a otřela si kapky potu ručníkem. Poté jsem v tělocvičně zhasla a vyšla nahoru rovnou do svého pokoje. Domem se nesla vůně pečené nádivky z čehož jsem usoudila, že je mamka doma.

This Subtle✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat