Alex: (bratr Scarlett. Foto v médiích.)
Prošel jsem zkrz ochranku v otcově 'firmě' Sekretářce jsem něco namluvil a ta husa hloupá mi to sežrala i s naviákem. Poslouchal jsem otcův rozhovor s Biebrovcema a vůbec se mi to nelíbilo. Když to vypadalo tak, že budou odcházet, tak mě nenapadlo nic originálnějšího než vylézt oknem ven. Můj otec má kancelář ve druhém patře, takže to bylo docela adrenalinové, ale slezl jsem po okapu pomaloučku dolů. Nohou jsem se opřel o tu barabyznu a spadl na zem do těch hnusných trnů, které jsem měl zabodlé snad všude.
Druhý den ráno:
Chtěl jsem si promluvit se Scarlett o tom co jsem všechno slyšel a tak jsem se vydal do jejího pokoje. Zaklepal jsem a k mému překvapení už byla vzhůru a malovala se: ,,Někam jdeš?" Usmál jsem se na svou dobře vypadající sestru: ,,Ven s kamarády." Usmála se a dále se malovala: ,,S Devon?" Nadzvedl jsem zvědavě obočí. Scarlett se na mně nechápavě otočila a usmála se: ,,Výslech brácha?" Uchechtl jsem se: ,,To Ne, ale mám pro tebe zajímavou zprávu-" nedořekl jsem to, protože někdo vtrhl do jejího pokoje. Byl to otec: ,,Alexy potřebuji si s tebou o něčem promluvit." Scarlett nadzvedla obočí a odložila svá líčidla. Povzdechl jsem si a postavil se a následně s otcem v patách odešel od Scarlett: ,,Chlapče vím, že jsi poslouchal za dveřmi mé pracovny!" Zakřičel na mě: ,,Nechtěl jsem, ale chci ochránit svou sestru před tím monstrem." Také jsem zvedl hlasitost svého hlasu: ,,Jsi ještě moc mladý." Povzdechl si a posadil se na mnou postel, zatím co já chodil ze strany na stranu mého pokoje: ,,A kolik bylo jemu?" Zeptal jsem se: ,,Myslím si, že od dvanácti v tomhle umí chodit." Monstrum: ,,Také v tom chci umět chodit, jestliže mi to zachrání sestru, tak chci být na tvé pozici." Řekl jsem odhodlaně, pro Scarlett všechno: ,,Nechtěl jsem tebe a ani tvou sestru do tohoto zatahovat, ale jestli si to tak přeješ, tak za dva týdny odjíždíš k dědovi, bude tě trénovat se svými lidmi." Usmál se a poplácal mě chlapsky po ramenou. Přikývl jsem a zklopil hlavu. Otec mezitím odešel a já si lehl na postel.
Thomas: (otec Scarlett a Alexe.)
Měl jsem ohromnou radost, že můj jediný syn se chce vydat v mých šlépějích, ale obávám se, že Justinovi se nikdy nevyrovná. Je to silný muž, který si jen ukáže na oběť a je po něm. Zatím co Alex si tohle bude muset projít sám a všechny ty lidi zabít sám vlastníma rukama. Bojím se, že to nezvládne. V mé maličké pracovně, kterou mám v domě jsem vytočil číslo na Jeremyho: ,,Zdravím. Můj syn se rozhodl naučit všem zvykům v mafii, takže mou dceru nedostanete." Uchechtl jsem se: ,,Jak myslíš Thomasi." S těmito slovy mi to típl a já byl štěstím bez sebe. Ještě jsem zavolal svému otci ať vše potřebné přípravý.