Tanıtım

2.7K 81 33
                                    

Bugünlerde çok popüler fantastik romanları hepiniz bilirsiniz. En önde gidenleri vampirler, kurt adamlar hatta düşmüş meleklerdir. Haklarında birçok kitap yazılmış birçok film çekilmiştir. İzleyicileri ya da okuyucuları milyarları aşan bu fantastik öğeler, herkesin eğlenip heyecanlanıp ama serüven bittiğinde bir kenara bıraktıkları hayal ürünlerinden başka bir şey değildir. Bayılarak bu kitapları okuyup filmleri dakikası dakikasına ezberleyen insanlara yanında bir vampir oturuyor dediğinde ne saçmalıyorsun ilk kurduğu cümle olur. İnsanlar aşık bir vampir ya da kurt adamı izlemekten zevk alsa da bunun gerçek hayatta olması ihtimalini elbette ki düşünmezler. Bunu aptallıklarına mı vermek lazım yoksa korkaklıklarına mı emin değilim. Ah yanlış anlamayın ben vampirlerin ya da kurt adamların olduğunu iddia etmiyorum. Daha önce hiç karşılaşmadım ama benim gibi bir qilin varsa neden bir vampir de olmasın ki? Yanlış duymadınız ben bir qilinim. Hepinizin qilin de ne dediğini duyar gibiyim. Bizleri bilmiyorsunuz ama aranızda yaşıyoruz. Hatta sizlere yardım ediyoruz. Hayatınızın her anında bizimle karşılaşmış olabilirsiniz ama hiçbir zaman bunun farkına varamayacaksınız. Bir qilinin öncelikli amacı yardım etmektir ve tek bir kural vardır! Sakın kimliğini açıklama. Yardım karşılıksız yapılmalı ve yapıldığı bile anlaşılmamalıdır. Bir qilinin gururu buna bağlıdır ve bizler gururumuz için yaşarız. Biz kim miyiz? Arkanıza yaslanın. Size küçük qilinin hikayesini anlatacağım ama unutmayın bu bir sır! Şişşş.

Sakar Şans MeleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin