Chapter 3

3.2K 155 10
                                    

Ada unsur 🔞🔞🔞🔞.. So please read on you own risk. Advise under age 18 not suitable for this chapter.. 

Sophie Yana

"Sy tidak peduli dorang sudah kawin atau mahu ada anak kah. Sekarang ko mesti terima balasan apa yang abang ko buat sama adik sy. Adik sy meninggal gara2 abang ko dan paling teruk dia pukul adik sy lagi."

"Abang sy tidak pukul kak Tania. Jangan tuduh abang sy sembarangan."

Walaupun lemah tapi sy kac tinggi suara sy. Sy mahu bela abang sy juga walaupun dia tiada sudah. 

"Jangan ko berani mahu tinggi suara ko depan sy k sial."

Tu lelaki cekik leher sy tiba2. Dia marah sebab sy tinggi suara sama dia. Sy tidak dapat bernafas dengan betul sudah. Makin kuat tu lelaki cekik leher sy. 

"Ne baru sikit k. Sy akan seksa ko sedikit demi sedikit. Faham!!!"

Dia tolak sy di lantai. Kepala sy terhantuk sana dinding. Kuat ba dia tolak sy. Sebelum keluar dia ludah muka sy lagi.

"Biar ko rasa apa tu lapar dan haus. Sy mahu tengok sampai bila ko boleh bertahan dalam ne bilik. Hahaha.."

Keluar air mata sy terus. Dia tutup pintu terus gelap balik tu bilik. Ada lampu sama kipas tapi tu suiz kena buka. Sy menangis lagi. Mati kelaparan lah sy dalam ne bilik kan. Ne kali tidak sy mahu ketuk2 tu pintu sama teriak2. Sy tahu juga tu lelaki bukan mahu peduli sy. Sy duduk peluk lutut sy jak. Sy cuba tenangkan perasaan sy sendiri. Last2 tertidur di lantai. Bangun pun sebab sakit perut sy. Rasanya macam lama betul sy kena kurung di dalam ne bilik.

Sakit perut mungkin sebab terlalu lapar dan haus. Nasib sepanjang sy di  kurang tidak ada rasa mahu berak. Kencing pun kurang sudah. Kalau ada pun macam boleh dikira berapa titis yang keluar. Sy baring jak ne kali sambil picit perut sy. Sy boleh rasa mata sy bengkak sebab balik2 menangis. Leher pula rasa kering betul. Air liur lagi lah macam tiada sudah keluar. Asal haus sy telan air liur sy. Bibir pecah2 lagi. Bau badan sy tidak payah cakap lah. Mesti muntah kalau orang terhidu. 

Sekali lagi muka sy kena simbah air. Cepat2 sy jilat tu lantai sebab haus betul. Tu lelaki ketawa tengok sy.

"Macam anjing pula ko ne kan. Haha.. Mau minum? Kesiannya.. Kejap yah.."

Dia tuang lagi air tapi kali ne di kaki dia. Sy tengok dia.

"Apa tengok2!! Jilat cepat.. Hahaha.. Jilat sampai bersih k.."

Sy jilat juga la. Macam orang bodoh kan tapi sy betul2 haus. Biar lah dia cakap sy ne macam anjing kah, sy tidak peduli sudah.

"Bagus.. Pandai dengar cakap pula.. Mulai sekarang sy panggil ko angjing dan ko pula mesti panggil sy tuan."

Sy geleng2 kepala. Macam tidak boleh keluar suara sy sebab masih kering tekak sy. Apa lagi kena penampar terus. Sy pegang pipi sy dan mula menangis. Mana pernah abang sy pukul sy ba. 

"Panggil sy Tuan.. Cepat!!"

Dengan suara yang serak dan putus2..

"Tu..an.."

Tu lelaki tarik rambut sy kemudian dia tampar lagi muka sy.

"Bagus. Ko cuba lawan lagi cakap sy, jangan harap ko dapat minum lagi lepas ne."

Sy angguk2 jak. Dia tolak kepala sy lepas tu dia keluar dan kunci tu pintu. Sy menangis lagi. Apa lah nasib sy diperlakukan seperti ini. Sy cuba mahu tidur tapi tidak dapat. Perut sy sakit balik dan muka sy terasa pedih2. Tidak lama tu kena buka pintu lagi.

Tu lelaki pegang mangkuk dan letak depan sy. Sy tengok ada air bercampur macam baja berbiji2. 

"Makan lah.. Tak kan mahu sy suapkan pula. Cepat.. Kalau tidak sy ambil balik ne. 1.. 2.. Ti..."

Hardest Time.. Completed.. 😊Where stories live. Discover now