Chapter 19

4K 273 39
                                    

Ricky Wayner

"Lama juga dorang ne."

"Sabar saja lah. Siapa suruh ko tidak bagitahu wife ko pakai bagus sikit."

"Ko tu lah pilih tempat pun yang high class. Kan tadi sy pesan pilih tempat yang biasa-biasa saja. Mana lah Sophie suka bergaya. Lain lah si Zoy tu."

"Mesti mo bergaya mah. Ada girlfriend mesti mahu tunjuk extra sikit. Ko tu yang tidak pandai mahu tunjuk effort sikit sama Sophie."

"Apa yang boleh sy buat Max. Dia milik orang. Sy cuma mahu gunakan masa ne sepanjang dia berada di Bangkok untuk buat dia happy saja."

"Don't give up ba. I know you can do extra to win her back even if she already have husband. Remember you still her legal husband. You have the right on her not that guy that you told me."

Max ne membatu api lagi. Sanggupkah sy kac musnah rumahtangga Sophie? Masa sy nampak dia dengan suami dia di dalam Mcd pun dorang macam happy saja. Tidak sanggup sy mahu rampas kebahagian dia. Cukup apa yang pernah sy buat sama dia dulu. Menyesal pun tiada guna juga. Sy sudah tahu sudah kejadian sebenarnya dan siapa yang penyebab adik sy dan abang Sophie meninggal. Sumpah balik saja dari Bangkok, sy akan cari tu samseng yang pernah daddy sy upah dulu. Perbuatan mereka mesti dibalas. Sebelum sy berangkat ke Bangkok, sy bagitahu James supaya siasat siapa samseng-samseng tu dan jejak di mereka berada sebab bila-bila masa sy akan buat perhitungan dengan mereka semua.  

Tunggu pun tunggu hampir 4o min sudah berlalu. Lamanya dorang tukar baju.  Apa saja Zoy buat sama Sophie ne. Sy tidak kisah bah sebenarnya Sophie pakai apa sebab dimata sy dia sentiasa nampak cantik dan sexy. Yes.. Sexy.. Makin solid body dia. Sy masih teringat masa party di hotel sy beberapa hari lalu. Aura dia sangat kuat. Mungkin juga jodoh kami pun masih kuat. Ngam kah tu? Hehehe... 

Kami duduk-duduk di ruang Lobby sampai lah sy nampak Zoy keluar dari pintu lift. Max berdiri dan peluk Zoy. Sy perhatikan dua burung yang hangat bercinta. Terus berkiss lagi ne manusia dua ekor. Tidak pandai cover sikit ba dorang ne. Nasib diluar negara kalau di negara sendiri pasti kena viral sudah berkiss di open space. Bikin sakit mata saja dengan gaya over romantic dorang dua. Sy geleng kepala dan masa pusing kepala sy mahu tengok S.O.P.H.I.E..

Mata sy tidak berkelip. Mulut sy ternganga. Jantung sy macam mahu stop. Sy rasa sesak nafas. Betulkah dengan apa yang lihat sekarang depan mata sy ne? Is this Sophie? Sophie jalan dengan gaya model berjalan pergi tempat sy berdiri. She is super damn HOT.. SEXY.. My God.. Gila besar boobs dia. Tu baju betul-betul menunjukkan bentuk badan Sophie yang solid. Macam bukan mama orang saja. 

Macam sy mahu tarik dia masuk dalam bilik sekarang. Dammit Sophie.. Kenapa ko buat sy merana sekarang ne? Automatic bebird sy berdenyut. Dupp..Dup.. My beautiful sexy wife. She is my wife. Bila sudah kami berhadapan, Sophie kiss pipi sy dan terus pergi peluk lengan sy. Sengaja lagi di kac langgar-langgar tu boobs dia dengan lengan sy ba. 

"Darling.. Tutup tu mulut ba. Malu sayang nanti."

Dia bisik ditelinga sy dengan suara manja dia. Dia goda sy kah ne? My god.. Menyumpah-yumpah sudah sy dalam hati. Bukan marah tapi tidak tahan. Dengan pantas sy pegang muka Sophie terus cium dia di situ juga. Peduli lah dorang Max sama Zoy. Sekarang sy mahu menikmati bibir sexy Sophie dulu. Sudah kiss sy peluk pinggang dia. Sy bisik di telinga dia.

"Don't be so noty sayang. After our dinner I will punish you."

Sophie tengok sy terus dia pukul dada sy. Shit.. Kenapa boleh berubah gaya ne? Jadi manja tiba-tiba lepas tu pandai mengoda lagi. Dia pergi tempat Zoy tinggal sy yang masih belum puas mahu kiss dia lagi. Dorang dua berjalan bersama. Sy masih tidak percaya Sophie boleh berubah jadi begitu nakal. Mesti angkara Zoy lah ne.

Hardest Time.. Completed.. 😊Where stories live. Discover now