Capitolul 1

23.3K 804 33
                                    


       Camryn

   Suntetul enervant al alameri mă trezește din somnul mult prea scurt.
   Întind mâna spre noptieră și o opresc apoi mă ridic din pat.
   Îmi trec de câteva ori mâna prin pat în timp ce merg spre baie.
   Fac un duș apoi mă privesc în oglindă în timp ce mă spăl pe dinți.
   Păr blond și ochi albaștrii puțin cam spălaciți, mi-ar fi plăcut să fie o nuanță mai închisă, să fie de culoarea oceanului poate, la fel ca a unuia dintre prietenii mei, Ben Shaw.
   Imi piaptăn părul și îl las liber pe spate în bucle. Îmi dau cu creion dermatograf și rimel apoi îmi aplic pe buze un luciu.
   Mă duc spre dulap și după ce aleg o pereche de pantofi care să se asorteze cu rochia crem pe care am ales-o, mă îmbrac.
   Când cobor la parter, părinții mei au plecat deja la servici:
-Doriți micul dejun, domnișoară Miles?
Scutur din cap în timp ce imi scot cheile de la mașină din geantă:
-Nu mulțumesc, Maria!
Femeia dă scurt din cap și se întoarce la treburile ei.
  Ies din casă și mă îndrept spre mașina mea roșie, un Mustang Gt 2007.
  Ador mașina aceasta.
  Am vrut-o cu orice preț deoarece e mașina fratelui meu. E singurul lucru care mă mai leagă de el.
  Mama și tata nici măcar nu îi mai pomenesc numele. Presupun că durerea e prea mare așa că e mai bine să nu invârtim cuțitul în rană. Tata se crispa de fiecare dată când numele fratelui meu era pomenit.
  Nu știu sigur ce s-a intamplat când a murit ,, Fratele tău a avut un accident", mi-a spus mama, dar la modul în care părinții mei tresar când cineva din cerul lor de prieteni importanți îi spune numele, îmi imaginez că e ceva oribil.
  Mă urc în mașină și îi pornesc motorul. Ies de pe alee și conduc pe drumul lin până la școală.
  Eu aveam 7 ani atunci când fratele meu a murit.
  Imi aduc aminte că mă ascundeam pe scări în timp ce tata și el se certau în hol. Nu îi mai văzusem niciodată să se certe așa.
  Tata striga la el iar el îi răspundea înapoi la fel. Mama era și ea acolo, ii privea cu mâna la gură apoi tata a strigat ceva și s-a făcut liniște după care fratele meu a ieșit pe ușa trântind-o.
  Nu s-a mai întors niciodată. A fost ultima dată când l-am mai văzut.
  Mă gândesc că poate de asta ai mei sunt atât de stricți când vine vorba de el. Probabil că tata se simte vinovat că ultima dată când și-a văzut fiul se certau.
  Imi scutur capul ca să îmi eliberez mintea de acele amintiri atunci când ajung în parcarea școlii.
  Opresc mașina, imi iau geanta și cobor:
-Camryn!
   Vocea nazală a Juliei răsună în întrega parcare. Mă uit spre ea. E în brațele lui Nate și îmi face cu mâna.
   Mă gândesc la momentul în care, cu două săptămâni în urmă, era în brațele lui Adam.
Le fac și eu cu mâna când mă apropii de ei.
Nate, Adam Dyer și Sam, trei dintre băieții din echipa de fotbal și Julia, căpitanul secund al majoretelor.
-Hei, lume, ce mai e nou?
-Mai nimic.
-Școala asta e cu adevărat plictisitoare! Nu se întâmplă niciodată nimic interesant!
Julia își dă teatral capul pe spate. Mă gândesc la toate bârfele pe care le împrăștie prin școală aproape în fiecare zi, ca și cum s-ar hrăni din ele. Dacă școală asta e atât de plictisitoare de unde scoate toate bârfele astea?
-Hellooo!
Ben Shaw apare chiar la momentul potrivit, cu zâmbetul său larg, și deja mă simt mai bine. Ben e genul acela de prieten care te poate face să râzi în orice situație:
-Hei, Ben!
Vocea Juliei iasă în evidență iar eu mă uit la ea. Chiar și acum, în brațele lui Nate ochii ei tot se scurg după Ben.
Aproape că îmi dau propii ochi peste cap, dar reușesc să mă abțin.
Ben o salută doar scurt din cap apoi dă mână cu colegii săi de echipa și în final se întoarce spre mine:
-Bună, Camryn!
Îmi zâmbește și la fel fac și eu. Observ cu coada ochiului cum Julia se strâmbă.
Auzim clopoțelul ceea ce o face pe Julia să protesteze:
-Oh, m-am săturat atât de tare de școală! Noroc că mai avem doar câteva luni!
- Dar faculatea? Ce vrei să faci după liceu? intreb eu
Julia ridică nepăsătoare din umeri:
-Habar nu am, nu m-am gândit atât de departe.
-Nu e nimic. Ești destul de drăguță, o să îți găsești tu pe cineva care să aibe grijă de tine.
Spune Ben. Julia pare încântată la început de faptul că Ben i-a spus că e drăguță, durează puțin mai mult până să își dea seama că de fapt a fost o jignire nu un compliment.
Imi vine să pufnesc în râs dar Ben ne zoreste:
-Haide-ți, o să întârziem!
Apoi își pune o mână pe după gâtul meu și intrăm în școală.

Atracție Interzisă #Grey Sisters Vol I Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum