CamrynLa finalul orelor am antrenament.
Poate să spună cine ce vrea dar am muncit cu adevărat ca să ajung șefa majoretelor și ca să îmi mențin locul acela.
Ore întregi de antrenamente peste program.
Mai ales acum că săptămâna viitoare urmează un meci și multe dintre dansatoarele din echipă încă nu știu noua coregrafie și dacă nu o să o invețe până la finalul săptămânii o să am o adevărată durere de cap:
-Haide-ți fetelor! Lily! Întinde picioarele mai mult! Sabina, sunt două întoarceri la dreapta și una la stânga!
Incerc să motivez și să le susțin pe fete cât de mult posibil, dar după un an întreg de când sunt căpitanul echipei, până și ele știu că atunci când e vorba să mă implic în ceva, mă dedic trup și suflet și mă implic până la capăt.
La finalul antrenamentului, mă schimb la vestiar apoi merg în parcare.
-Ne vedem mai târziu la un suc?
Mă întreabă Julia. Deșii știm amândoua că nu o să bea un suc in veci. Prea multe calorii spune ea.
Dau din cap:
-Sigur. Dă-mi un mesaj.
Ea dă din cap și îmi face cu mâna în timp ce se îndreaptă spre mașina ei scumpă.
Drumul spre casă e liniștit. De fapt, e unul dintre momentele mele preferate din zi. Atunci când conduc și sunt doar eu, cu gândurile mele și uneroi puțină muzică pe fundal.
Imediat ce ajung acasă, Maria mă anunță că prânzul e gata și că e servit în salon.
Mănânc singură. Salată de legume cu friptură.
După masă urc la mine în cameră și mă apuc de teme. Nu îmi ia mai mult de două ore să le fac și apoi vine partea zilei în care nu mai știu ce să fac.
Mă învârt un timp prin cameră, citesc câteva capitole dintr-o carte și apoi primesc un mesaj de la Julia.
Ne vedem la Art Cafe la 7.
Testez un bineee. Și adaug o inimioară apoi îmi deschid dulapul uriaș care chiar ar putea fi considerat o cameră mai mică și imi aleg niște haine.
O pereche de pantaloni de stofă albi și o bluză neagră cu umerii decupați și o pereche de pantofi de aceeași culoare.
Mă dau cu ruj și am grijă să fie perfect. Mama ar face un infarct dacă rujul ar fi puțin întins sau Doamne ferește să păteze dinții.
Imi trec de două ori mâna prin păr și cobor la parter. Maria apare din bucătărie:
-Mama și tata nu s-au întors?
-Nu, domnișoară.
Dau din cap:
- Bine. Eu ies puțin. Dacă se întorc spune-le că mă întorc acasă până la 11.
Ea dă din cap și se retrage.
Nu e ca și cum aș putea să vin mai tarziu. Tata a impus ora aceata de venit acasă și toți știm că dacă el spune ceva așa rămâne.
De când am fost mică, cuvântul tatei a fost lege. Atât pentru mine. Atât pentru toți cei pe care îi cunoaște.***
Art cafe, e o cafenea din mall. Mall-ul e la aproximativ o jumătate de oră distanță de casa mea.
Imediat ce ajung, o văd pe Julia, la masă, cu unghiile înfipte în brațul lui Nate dându-și capul pe spate și râzând.
Adam, Sam sunt lângă. Lily, o altă majoretă, e lângă Adam și povestesc iar de cealaltă parte a mesei, e Ben Shaw.
E primul care mă observă și imi zambește. Ii zâmbesc și eu și îmi face semn să mă așez pe scaunul de lângă el.
Mă duc în direcția aceea și atunci mă observă și ceilalți, în special Julia care imi aruncă o privire incruntată atunci când mă așez, privire pe care mă prefac că nu o observ.
Chelnerul vine să ne ia comanda și eu cer un capucino ceea ce o oripilează pe Julia care cere o apă cu lămâie:
-Știi cât de mult zahăr au băuturile alea?
Julia are obiceiul ăsta de a calcula caloriile pe care le mănâncă cei din jurul ei. În special mie. Ii place mereu să îmi arate că ea mânânca mai sănătos. Și îi place să îmi spună cum o să îmi afecteze corpul ,, Gogoașa aceea o să ți se pună direct pe coapse." ,, Îți dai seama câte calorii conține sucul acela?", ,, O să trebuiască să alergi o oră în plus doar ca să arzi caloriile cartofilor prăjiți pe care tocmai i-ai mâncat".
Julia scutură din cap de parcă s-ar infiora:
-Or să ți se pună direct pe șale.
-In cazul ăsta, cred că ne putem bucura toți că tu bei doar apă cu lămâie.
Il aud pe Ben Shaw spunând de lângă mine.
Mă uit la el. A spus-o sincer dar știe să o lovească pe Julia unde o doare mai mult.
Eu imi duc o mână la gură ca să îmi ascund zâmbetul și mă uit la Julia care s-a făcut roșie și nu mai zice nimic.
Ben îmi face cu ochiul și când mă las pe spatele scaunul își trece o mână în jurul umerilor mei.
Julia mă privește cu o privire ucigătoare de pe partea cealaltă a mesei.
O ignor.
CITEȘTI
Atracție Interzisă #Grey Sisters Vol I
RomanceCamryn Milles e una dintre fetele acelea care au totul. Toată lumea își dorește ceea ce are ea. Frumusețe. Inteligență. Bani. Popularitate. Viața ei pare perfectă...cel puțin din exterior. ,, Perfectul acoperă imperfectul" Dar cu cât Ca...