Camryn
Două săptămâni mai târziu, în timpul unei ore de mate, Alba Robinson, iasă în fugă din clasă.
Ben Shaw aleargă imediat după ea și nu se mai întorc în clasă.
Când mă îndrept în parcare spre mașina mea primesc un apel de la Ben Shaw:
-Alo?
-Camryn?
-Da.
-Am nevoie de ajutorul tău.
Ben mi-a spus de ceea ce are nevoie și i-am spus că ajung cât pot de repede. Am trecut pe acasă, am luat ceea ce am avut nevoie și am mers acasă la Ben.
Am mers pe jos deoarece casa lui era la două străzi distanță.
Am bătut la ușă și imediat a deschis:
-Haide înăuntru!
Nu era pentru prima dată când eram acasă la el. I-am întins o geantă:
-Aici ai haine și în caserolă, e supă de pui. Maria a făcut-o.
Ben dă din cap și îmi zâmbește. Se apropie de mine și mă sărută pe obraz:
-Mersi, Camryn!
-Cu plăcere!
Ben urcă la etaj unde știu că e Alba. Zâmbesc. Mă bucur că e fericit.
Mă conduc singură afară, merg să îmi iau mașina apoi merg la mall.Mă plimb aproximativ două ore prin magazine până când, în final să dau de o rochie care imi place și este potrivită pentru strângerea de fonduri.
Imi cumpăr și pantofi asortați, chiar și un colier cu perle.
Folosesc cardul pentru ocazii speciale, e cardul de pe care imi fac cumpărăturile atunci când avem un eveniment. Sunt sigură că sunt o mulțime de bani în contul acela.
Mai am încă două carduri.
Unul e pentru strictul necesar. Benzină. Mâncare. Haine. Orice alte taxe care țin de școală.
Și cel de al treilea card unde am o sumă de bani alocată pentru ceva extravagant. Cum ar fi haine în plus. Ieșiri scumpe. Etc.
Tata nu crede în banii gheață așa că rar se întâmplă să am la mine bani cash.
Plătesc totul cu cardul.Julia imi trimte un mesaj și mă întreabă dacă vreau să mâncăm ceva la un restaurant din centrul mallului.
Imi iau cumpărăturile și mă îndrept în direcția aceea.
Julia și Lily, sunt deja acolo. Sam, Adam și Nate ni se alătură în scurt timp.
Julia se tot uită în jur ca un vultur de parcă ar aștepta să vadă pe cineva:
-Ben vine? întrebă ea la un moment dat
-E ocupat. zic eu
-Ocupat? Cu ce?
Încerca să nu pare atât de interesată pe cât știu că e. Ridic din umeri:
-Nu știu. A spus doar că e ocupat.
Mint eu. Știu că Ben are grijă de Alba Robinson, dar asta nu e treaba mea.
Julia nu mai zice nimic și își bea apa cu lămâie.***
Sâmbătă seara, mă privesc în oglindă ca să văd dacă găsesc vreun detaliu care trebuie retușat. După câteva clipe, îmi dau seama că îmi place cum arăt.
Rochia de un verde smarald, și lungă până în pământ, cu o despicatură până deasupra genunchiului drept, îmi curge pe corp în valuri mătăsoasă.
Perlele de la gât merg perfect asortate cu pantofii argintii.
Mi-am lăsat părul liber și am prins doar două șuvițe din față cu o agrafă la spate.
Cobor la parter unde mama și tata arată impecabil ca intotdeauna.
Luam mașina tatei, dar nu el conduce.
Sebastian, e șoferul tatei și el va fi cel care ne va duce și ne va aduce acasă.
Strângerea de fonduri, se ține intr-o clădire mare din centru. O mulțime mașini scumpe sunt parcate în față și în interior lumea e îmbrăcată impecabil.
Un chelner aranjat la patru ace și puțin stresat, ne conduce spre masa noastră.
Tata se ridică ca să socializeze, iar eu și mama rămânem la masă.
Imi plimb privirea prin încăpere și zâmbesc când îl văd pe Justin.
Doar că el deja rânjește la mine deoarece mă privea de dinate să îl văd eu.
Mă ridic de la masă și merg spre locul în care stă el.
Imi ia mâna și mi-o sărută:
-Mă bucur să te revăd, Camryn!
-De cat timp mă priveai?
Rânjetul ii crește și ridică din umeri de parcă nu ar conta:
-Să spunem de aproximativ...de când ai intrat. Ești pe departe, cea mai incatataoare reprezentantă a sexului feminin din această cameră.
Ridic o sprâncenă:
-Doar a sexului feminin?
-Da, păi eu câștig clar la categoria masculină. Cred că am face o pereche bună. Una chiar perfectă...
Se uită puțin în gol de parcă ar gândi ceva:
-De fapt, cred că ar trebuii să ne incoroneze regele și regina balului.
Apoi îmi face cu ochiul:
-Vrei ceva de băut?
-Nu beau alcool.
-Deloc?
Scutur din cap și el ia o gură de șampanie:
-Hmm...Nu știu dacă asta e o chestie snoabă sau ar trebuii să te felicit pentru că respecți legea.
Il lovesc ușor peste braț ceea ce îl face să își dea capul pe spate și să râdă.
- Deci, doar eu cred că evenimentele astea sunt o mare prefăcatorie. Și că oamenii nu vin defapt aici ca să doneze și să ajute pe cineva ci doar ca să arate că pot să doneze și că ținutele pe care le poartă în clipa asta sunt mai scumpe decât ceea ce au pus în plicul lor pentru donații?
Justin ridică întrebător dintr-o sprânceană.
Eu deschid gura apoi o închid la loc. Trec câteva clipe și o deschid iar:
-Wow!
- Ești impresionată?
-Ar trebuii să te faci avocat sau ceva.
Din nou în ochi îi apare acea licarire când se apropie puțin mai mult spre mine:
-Dar nu pot, deoarece am ales să studiez economia.
Ia o gură de șampanie și apoi trebuie să mergem fiecare la masa sa deoarece se servește felul principal.
CITEȘTI
Atracție Interzisă #Grey Sisters Vol I
RomanceCamryn Milles e una dintre fetele acelea care au totul. Toată lumea își dorește ceea ce are ea. Frumusețe. Inteligență. Bani. Popularitate. Viața ei pare perfectă...cel puțin din exterior. ,, Perfectul acoperă imperfectul" Dar cu cât Ca...