Camryn-Stai jos, Camryn!
Ultimul lucru pe care mi-l doream era să stau jos. Dar vocea tatei era poruncitoare. Nu lăsa loc de impotrivire.
M-am așezat.
Inima imi bătea atât de tare încât eram sigură că o să fac stop cardiac, de fapt, dacă mă gândeam, poate că ar fi mai bine. M-ar scăpa de toate astea:
-Suntem foarte dezamăgiti de tine, Camryn! Ai încălcat regulile. Ne-ai mințit!
Mi-am strâns mâinile în pumni și mi-am dat seama că cu fiecare cuvânt pe care tata îl rostea, sentimentul de vinovăție scădea și furia creștea în mine.
-Ne-ai făcut de rușine, Camryn!
În clipa în care tata a spus asta, am sărit în picioare.
Toți anii în care m-am străduit să fiu fiica perfectă. Fiica care ascultă mereu. Care are cele mai mari note care nu încalcă niciodată regulile și nu iese din cuvântul părinților a dispărut.
Am auzit-o pe mama icnind și când am privit-o, avea o mână la gură:
-Cu ce ești îmbrăcată?
Am privit în jos și abea atunci mi-am dat seama că încă port tricoul lui Riley.
Am fost atât de speriată când mama a apărut în cameră încât am uitat că îl purtam.
Dar de data asta, nu voiam să îl ascund. Voiam ca ei să îl vadă:
-E tricoul lui Riley.
-De unde il ai?
-L-am gasit în mașină.
Mi-am încrucișat brațele la piept:
-De fapt, unde sunt toate lucrurile sale? Unde a dispărut totul? Fiecare haină, carte, poză? Unde au dispărut totue?
-Știi că am scăpat de ele cu ani în urmă.
-Știu. Ați scăpat de toate lucrurile sale. De orice dovadă că el a existat! Ați scăpat de ele, și v-ați prefăcut că nici măcar nu a existat!
Vocea mea era deja ridicată:
-Nu îmi amintesc înmormântarea lui! A avut măcar o înmormântare? Unde e mormântul lui? De ce nu mergem niciodată la mormântul lui?
Vocea a început să mi se frângă dar furia care continua să crească în mine, mă făcea să rămân pe poziții:
-Unde e? Unde e Riley?!
Am strigat eu. Tata a sărit de pe scaunul pe care stătea și am văzut-o pe mama tresărid când el a spus:
-Nu pomeni numele acelui trădător în casa mea!
-Trădător? Poftim?
M-am uitat confuză de la mama la tata:
-Riley nu ar fi...
Și atunci am făcut ochii mari. Mă simțeam de parcă m-ar fi lovit un fulger:
-Riley nu e mort?
Mama și tata nu au răspuns. Am făcut un pas în spate simțind trădarea mai puternică ca niciodată:
-Dar ați spus....Ați spus că a fost un accident! In toți anii aceștia m-ați lăsat să cred că a murit!
-Băiatul acela a făcut familia de rușine!
-Băiatul acela e fiul tău!
Am strigat eu la tata:
-Fiul pe care v-ați prefăcut că a murit!
-Fratele tău ne-a făcut numele de rușine! Nu era demn de această familie!
-Și v-ați prefăcut că e mort? Ați mințit pe toată lumea! La naiba! Ați spus că a fost un accident.
Mi-am dat capul pe spate și am râs în hohote:
-Sunteți bolnavi!
-Camryn! Nu îți dau voie să vorbești așa sub acoperișul meu!
Am zâmbit batjocoritor:
-Știți ceva? Poate că lui Riley i-a fost mai bine, oriunde ar fi acum, decât să rămână aici cu voi!
M-am întors pe călcâie și am pornit spre ușa casei.
-Dacă pleci din casă acum, nu mai ești bine venită aici!
Cuvintele acelea îmi străfulgeră intreaga ființă.
Fac ochii mari când amintirea îmi inundă memoria:
-Dacă pleci acum, Riley, nu mai ești bine venit aici! îi spune tata categoric fratelui meu
-Dacă nu mă poți accepta așa cum sunt, atunci mai bine mor decât să locuiesc aici! îi răspunde fratele meu sfidător
Furia de pe fața tatei e ceva ce nu am mai văzut în viața mea iar vocea sa e atât de puternică încât cred că urechile o să înceapă să îmi sângereze atunci când începe să strige in continuu:
-Ieși afară! Ieși din casa mea! Nu vreau să te mai văd în fața ochilor! Dispari din fața mea și să nu te mai întorci niciodată!
Fratele meu și-a ridicat ochii spre locul de pe scări în care stăteam eu. Probabil că era singurul care știa că eram acolo și că asistasem la întreaga scenă.
Când ochii noștri s-au întâlnit, am văzut cum pe fața lui, acea hotărâre de fier pe care i-a arătat tatei a dispărut preț de o clipă.
Însă tata nu a încetat din a striga.
Fratele meu s-a mai uitat odată la mine ca și cum își cerea scuze. Ca și cum isi lua rămas bun.
-Ieși afară!
Riley a deschis ușa, a ieșit, apoi a trântit-o în urma lui.
Tata i-a spus lui Riley să plece și să nu se mai întoarcă niciodată.
Așa a și făcut.
Iar acum, zece ani mai târziu, eu fac exact la fel.
CITEȘTI
Atracție Interzisă #Grey Sisters Vol I
DragosteCamryn Milles e una dintre fetele acelea care au totul. Toată lumea își dorește ceea ce are ea. Frumusețe. Inteligență. Bani. Popularitate. Viața ei pare perfectă...cel puțin din exterior. ,, Perfectul acoperă imperfectul" Dar cu cât Ca...