II.fejezet-1 rész- A büntető szóba

261 16 0
                                    

Jennie:
Órák után mind a négyen elmentünk a bűntető szóbába.
Ez egy igen kis aranyos hely volt, mintha egy elit börtönbe lettünk volna.
Mikor leültünk rá néztem arra a bizonyos lányra, aki már reggel óta megragadta a figyelmemet. Hogy lehetett ennyire szép? Folyton ezt kérdeztem magamtól a nap folyamán.

20 perc után.

- Na jó, mi miért vagyunk itt, de most komolyan? (Lisa)
- Ugyanezen gondolkozom amióta betettük ide a lábunkat. Le kéne innen lépni, inkább vagyok máshol, mint itt! (Rose)
- Menjünk el enni, meghívhatsz. ( Lisa)
- Mi? Hogy én? Esetleg majd te meghívhatsz. Mondta játékosan Rose.
- De akkor én választom ki, hogy mit eszünk.
Rosenak ezután egy szava sem lehetett, felálltak majd elmentek sietve.
Már csak Jennie és Jisoo maradt ott.
- Hát ketten maradtunk... (Jennie)
Jisoo csak bólogatott erre. Egy kicsit megijedt, hogy valakivel kettesben kell lennie.
Jennie felállt és körbe nézett, hátha talál valami érdekeset, amivel feldobhatja a hangulatot kettőjük között.
Majd rá talált egy ajtóra, kinyitotta és egy zongora tárult elé.
A szemei elkezdtek csillogni tőle. Felnyitotta, és játszani kezdett rajta, majd hozzá énekelni is.

Jisoo ezt meghallotta és követte a hangot. Belépett a szóbába és teljesen elveszett Jennie hangjában.
Nem tudott mit tenni, csatlakozott Jennie-hez és együtt énekeltek.
- Hú, gyönyörű hangod van Jisoo!
- Én még soha senki előtt nem mertem énekelni.
- Úgy látszik, akkor különleges vagyok számodra.
Jisoo teljesen elpirult, amikor ezt meghallotta.
- Mellesleg neked is jó hangod van.
Mindkét lány zavartan állt ott, csak csodálták egymás tehetségét. Majd Jennie úgy döntött, hogy felkel, azonban a hangosítóban megbotlott és Jisoo felé esett.
Még jó, hogy Jisoo jó reflexekkel rendelkezik. Egyből elkapta a felé eső Jennie-t.
Ezt követően miután nagy nehezen mindketten visszanyerték az egyensúlyukat egymás szemébe néztek.
Csak csend volt, és ők ketten egymástól pár centire. Az ajkuk bármelyik percben összeérhet egy rosszabb mozdulatot követve.
- HÉ, LÁNYOK ROSEVAL ARRA GONDOLTUNK, HOGY HOZUNK NEKTEK IS ENNIVALÓT, MERRE VAGYTOK ?
A két lány, ahogy ezt meghallotta gyorsan külön váltak, és mindkettő teljesen zavarban volt.
De nagy nehezen erőt vettek magukon és kimentek a többiekhez.



Blackpink új világWhere stories live. Discover now