XIII.fejezet -1rész-Coming out

149 8 0
                                    


Jennie pov:

Szeretet, ezt mondják minden egyes alkalommal, ha valami történik, vagy valaki bajba keveredik.
„ A szeretet mindent megold. „- „ Együtt ebből kimászhatunk"
De néha nem elég ennyi...
A dolgoknak következménye van, ahogy ennek is, ami történt.
Szerinted vannak véletlenek vagy csak egy sima egybeesés egy ismeretlen alakkal mennyire ronthat el bármit is?
Nos, a mi helyzetünkbe akár a karrierünk mehet tönkre.
Szeretném azt gondolni, hogy képes vagyok bármire, de ebben a pár napban jobban megrémültem, mint eddig bármitől, és nem, nem azért mert a szerelmem megingott, hanem azért mert tudtam, hogy ez másoknak mit jelent.
Lisa-val próbáltunk erősek maradni, mindennél erősebbek, hisz megmondtuk anno, hogy felvállaljuk egymást. De amikor ténylegesen kiderül a nagyvilág elé, akkor a „coming out" mégsem olyan egyszerű. A gyomrod összeszorul, várod a legrosszabbat, életedben nem voltál még ilyen stresszes, mint akkor abban a pillanatban. Pedig a szerelemben tényleg nem szabadna, hogy korlát legyen bárki számára.
A legnagyobb megpróbáltatás, amikor a szüleink felhívtak minket, és megkérdezték, hogy ez tényleg igaz-e. A gyomrom összeszorult, hogy nem én voltam az, akitől elsőkét megtudták.
Csalódtak, letörtek voltak mindkét részről. Fájt nekik, hogy ennyire nem bíztunk meg bennük.
Aki teheti, soha ne essen ebbe a hibába...
Nagy nehezen megbocsátottak érte, de időt kértek, hogy el is fogadják, hogy mi együtt vagyunk.
Természetesen a cégünk mindent próbált tagadni. Bár ez nem volt annyira egyszerű számukra sem.
Megkértek minket, hogy tartsunk egy interjút ezzel kapcsolatban. Azt akarták, hogy tagadjuk le az egészet, hogy ne mondjuk róla semmit, még ha a képek erős bizonyítékok is. De egyszerűen ez túlságosan is sok volt. Miért akarnak mindig mindent helyettem eldönteni? Megértem, hogy vállalok minden dolgot, amit ők mondtak, de ő az életem szerelme. Ő az, akiért bármit megtennék, és úgy érzem, hogy mellette bármit képes vagyok elérni. Sokat kellett küzdenie miattam, és nem érdekel, ha az emberek nem fogadnak el. A lényeg, hogy a családom és a csapatom megtegye. Hála istennek, ebből az egyik biztosan megvan.
Eldöntöttem, hogy mi lesz.

Az idő csak telt, én egyre csak idegesebb lettem.
Végre egy kicsit kettesben lehettem Lisa-val.
- Hé, nézz rám, mindent megoldunk együtt! (Lisa)
- Ne mondd ezt! Én tudom, hogy mit akarok, de ebben együtt kell lennünk és együtt kell döntenünk. (Jennie)
- Én bármit megteszek érted, és mindenbe melletted állok. (Lisa)
Majd gyengéden megcsókolt.
- Erre is számítottam. Mosolygott rá Jennie.

Bementük a terembe, és rengeteg riporter ott volt. Nagy port kavartunk Korea életébe.
Mindannyian leültünk és megkezdődött az egész beszélgetés.
Riporterek sorra tették fel a kérdéseket, és természetesen az összeset tagadta a cég.
Betelt a pohár egy idő után. Nagy lendülettel felálltam és az asztalra csaptam.

Mindenki elhallgatott és rám figyelt.
- Ha jól tudom, ma azért vagyunk itt, hogy mi mondjuk el, hogy az a kép valós-e vagy sem.
Igen, valós és megtörtént az egész, megpusziltam őt nem egyszer már és nem kétszer, mert szeretem őt. Ő az, akiért mindent megtennék, és életem szerelmének tartom. Tudtommal a szerelemért nem büntethet meg senki. Minden egyes következményt vállalok érte, ha kell, és megvédem őt bármi áron. Szóval csak, hogy tudja mindenki, mi együtt vagyunk, és nagyon szeretem őt. (Jennie)

Lisa sírva fakadt ennek hallatára. Jennie oda rohant hozzá és megfogta a kezét.
Együtt felálltak és megölelték egymást.
- Nagyon szeretlek! (Lisa)
- Én is nagyon szeretlek. (Jennie)
Majd Jennie megtette az első lépést és mindenki előtt megcsókolta. Mintha senki sem lett volna körülöttük.
A fényképezők csak kattogtak, és a két legjobb barátnőnk Rose és Jisoo csak tapsoltak.
Viszont a fények kialudtak, és minket elkezdtek az autóhoz vinni. 

Blackpink új világWhere stories live. Discover now