Lisa:
- El sem tudom hinni, hogy anyuék azt akarják, hogy elköltözzek. Tudom, hogy teljesen jót akarnak nekem, de egy idegen világban ahol senkit sem ismerek még, csak azért, mert egy nagyon elit iskolába kell mennem, nekem nem éri meg. Thai földre köt az életem. Itt mindenem megvan, amit csak kérhettem. De most mégis el kell mennem innen és magam mögött kell hagynom ezt a helyet.
Az új otthonom pedig Dél-Koreában lesz.
6:50 van, ami annyit jelent, hogy indulnom kell, nehogy lekéssem a repülőt.
Gyorsan elbúcsúztam anyuéktól és beszálltam a taxiba.
10 perc alatt ki is értem a reptérre, majd pár órás repülő úttal az új otthonomhoz érkeztem.
Itt majd a nagyszüleimmel fogok élni, akik milliomosok, szóval panaszra okom nem lehet majd semmiben.
Elém jöttek, ahogy az várható volt tőlük. Nagyon kedves emberek és rengeteg szeretet van bennük.
Amint beszálltunk az autóba haza is vittek. Mikor megláttam, hogy mit neveznek ők otthonuknak teljesen tátva maradt a szám. Ez egy kastély, nem hittem volna, hogy ennyire gyönyörű házuk lesz. Hiába milliomosok, nem ez alapján kell megítélni őket.
Nagy nehezen azért be mentem és le raktam a cuccaimat, majd el kezdtem kicsomagolni mindent, hogy holnap újult erővel lássak neki az elit YG sulinak.
Rose:
-Az ember azt hinné, hogy nem történhet már semmi az életében. Erre itt találom magam egy teljesen rossz környezetben, ahol a lányok dohányoznak és isznak, mert számukra ez a menő. Én komolyan nem értem, hogy miért kell 16 évesen már cigizni. Csak a barátnőm miatt vagyok itt, akit úgy hívnak, hogy Chae Young.
Ő egy tipikus rossz lány, mindent kipróbál, és természetesen benne van ezekben a káros dolgokban. De ennek ellenére mélyen egy aranyos kedves lány, csak senki sem tudja róla.
- Hé Rosé, ezt a cigit próbáld ki! Ízesített és ráadásul epres!
- Tudod jól, hogy nem vagyok oda az ilyen dolgokért, nem is értem, hogy igazából én mit keresek itt veled törpe.
- Csak értem vagy oda valljuk be, és ne nevezz törpének, tudod jól, hogy allergiás vagyok erre! Mondta Chaeng egy kicsit megemelkedett hanggal.
- Ugyan már törpe, nem tudnál te engem bántani, ahhoz túlságosan szeretsz.
- Ne élj vissza ezzel, de kérlek, ha már itt vagy akkor igyál meg egy üveg soju-t.
Rose először ellenkezett, de aztán megitta azt az egy üveg soju-t, és annyira berugott tőle, hogy teljesen feloldódott.Jennie:
- Ugh hihetetlen, már megint ezek a lányok hemzsegnek az utcán. Miért kell nyilvánosan inni valahol? Innának otthon ahelyett, hogy itt szórakoznak.
Éppen vásárolni indultam a kedvenc helyemre. Szeretnék jól kinézni a holnapi napra.
Holnap kezdem az iskolát egy elit helyen, azaz a YG-ben. Ide csak is a legjobbak kerülhetnek be, most nem fényezném magam, de hát istenem őstehetség vagyok.
- Áhh Jennieee miért kell mindig a legrosszabb pillanatokba vásárolni mennünk ???
- Nyuszi, nincs olyan pillanat, amikor nem lennének itt, és tudom, hogy te is utálod ezeket az iszákosokat, de próbáld, meg elviselni addig ameddig át nem megyünk.
Ő itt a legjobb barátnőm Nayeon, hihetetlenül hisztis tud lenni, de imádom.
Nagy nehezen át mentük rajtuk és végre eljutottunk a kedvenc helyemre ahol órákat tudnék eltölteni. Ohh várj... ezt is szoktam tenni.
Jisoo:
- A mai nap során több minden történt velem.
Először is kiderült, hogy valójában a családban csak én nem tudtam, hogy összeházasodik a testvérem, akivel mellesleg teljesen utáljuk egymást. Most, hogy így belegondolok, lehet ez miatt nem tudtam. Másodszorra, holnap iskolába kell mennem. Ezért eldöntöttem, hogy elmegyek, veszek valamit. De mire a pénztárhoz értem a zsebem olyan üres volt, mint sivatagban a vízkészletek. Ezzel még nem is volt gond, alig égtem végül is le. Na de ami ez után következett.
Aranyosan sétáltam kifelé az előbbi történetről megfeledkezve, mikor éreztem már, hogy történni fog valami velem. Elkezdtem sietni, hogy a sors se tudjon velem kibabrálni, de aztán megcsúsztam és mi lett belőle? Hát mi? Egy pocsolyába estem.
Fürdésre nem volt panaszom többé, de azért az a tudat, hogy több ember előtt csurom víz lettem, nem segített. Nagy nehezen felkeltem és haza mentem. Majd mindent elintézve vártam a holnapot, hogy végre suliba mehessek.
VOUS LISEZ
Blackpink új világ
Roman d'amourEz egy történet a lányokról akiket igazán kedvelek. Szerettem volna már régóta írni róluk, de csak most jutottam el idáig. Főleg Jensoo-ról szeretnék majd írni. De ezek mellett próbálok egy jó és vicces történetet összerakni.