X-fejezet-2 rész- Mégsem olyan könnyű

118 7 0
                                    

Lisa pov:

Fények, világítás. hangos zene... ez az életünk egy-két hete már. Nem azt mondom, mindig is ezt akartam. De hiányzik ő az életemből.
Amióta aláírtuk a papírokat nem is szól hozzám szinte. A többiek persze ezt észrevették, de nem szóltak rá semmit.
Hiányzik, és azt szeretném, hogy velem legyen. De megállapodtunk azzal, hogy mindketten aláírtuk a papírokat.
Rose hirtelen előttem mutogatni kezdett, hogy éber vagyok-e.
- Mi van veled Lisa? Próbálnunk kell, hamarosan megjelenik az első nagy számunk, amivel debütálhatunk. De úgy érezzük mindannyian, hogy te mégsem vagy itt velünk. (Rose)
- Semmi nem történt. Mondtam Rosenak, de belül sírtam és széttépet a fájdalom.
- Miért próbálsz nekem nem igazat mondani? (Rose)
Rá néztem Jennire, a terem másik felében volt. Éppen a tánc gyakorlat volt, csak én álltam meg azért, hogy igyak egyet.
Ő is rám nézett, de amilyen gyorsan rám nézett olyan gyorsan el is fordította a fejét. Folytatta tovább a táncot a tanárral.
Végig néztem rajtuk, majd megint elkezdtem könnyezni. Rose egyből kizökkentett. Megfogta a kezem és kimentünk egy üres szobához.
- Mi történt veled? Azonnal válaszokat akarok Lisa!
Elég mérges volt Rose, soha nem láttam még így eddig. De nem akarom elmondani ezt senkinek. Úgyis az lenne a válasz, hogy most a karrier fontosabb mindennél.
De hogy lehet karriert építeni, ha közben nem kiegyensúlyozott az életem?
- Mondtam már neked... semmi nem történt... (Lisa)
- Komolyan, meddig akarsz még nekünk hazudni? Ez azért van, mert visszautasítottalak? (Rose)
- Nem, dehogyis. Tiszteletben tartom a döntésedet. (Lisa)
- Nem kell keménynek tűnnöd, tudom, hogy mit tettem és, hogy megbántottalak téged.
De nem akartam ezt tenni, nem akartalak félre vezetni és úgy hozzád állni.
Eleinte tényleg bennem volt, hogy megpróbálhatnánk, de aztán jött egy személy, aki iránt fura érzéseim lettek. Így hát tényleg nem akartam, hogy neked rossz legyen. Ezért utasítottalak vissza téged. (Rose)
- Együtt vagy ezzel a személlyel? (Lisa)
- A dolgok egy kicsit most bonyolultak. Nem lehetünk együtt, mert szerződés köt minket. De megbeszéltük és úgy állunk hozzá, hogy ennél mi erősebbek vagyunk és kibírjuk. Meg hát amit nem tudnak az emberek az nem fáj nekik. (Rose)
- Szóval titokban együtt vagytok, de nyilvánosan nem...( Lisa)
- Pontosan. Egy kisebb boldog mosollyal mondta Rose.
- Nem haragszom, azért ami történt. (Lisa)
- De akkor mi bánt tényleg? (Rose)
- Nem akarok beszélni róla. (Lisa)
- Jól van, nem fogom erőltetni. (Rose)
Kinyújtotta a kezét, és megölelt. Majd felálltunk és visszamentünk gyakorolni.

Ahogy véget ért minden, haza mentünk mind a négyen. De meglepetésünkre ott volt pár ember.
- Sziasztok lányok! Mondták egyszerre.
- Amiért most mi itt vagyunk az az, hogy közöljük 1 hét és egy kisebb tánc videót fogunk felrakni youtube-ra. Ezzel is titeket promotálva. Ha bármi kérdésetek lesz majd, akkor jelezzétek nekünk, holnaptól kezdve.
A többit majd megbeszéljük, addig aludjatok jól. Puszi!
- Na jó, ez most fura volt. Szóval mit eszünk? (Jisoo)
- Már megint a kaja.. (Jennie)
- Te nem vagy éhes királylány? (Rose)
- Pff, jól van de az vagyok. Együnk pizzát. (Jennie)
- Lányok én nem vagyok éhes csak fáradt. Ezért felmegyek a szobámba. (Lisa)
Mind a hárman csak néztek rám, de bólintottak egyet. Felmentem a szobámba és a legrosszabb érzés, hogy azzal kellett osztoznom, akibe szerelmes vagyok.
Gyorsan lezuhanyoztam és átöltöztem, majd magamra húztam a takarót és csak álomba merültem... 

Blackpink új világDonde viven las historias. Descúbrelo ahora