XII.fejezet-2 rész-Bajban

90 5 0
                                    

Jisoo pov:

- Rose beszélnünk kell! (Jisoo)
- Mi a baj? Miért rángatsz reggel korán? (Rose)
- Lehet, hogy olyat láttam, amit nem akartam. Nem tudom, hogy helyes lenne ezt neked így elmondanom, de amikor kimentem szólni a lányoknak, láttam egy-két dolgot. (Jisoo)
- Miféle dolgokról beszélsz? (Rose)
- Erotikusabb, amit nem kéne látnom. Ez a csapat hírnevébe is kerülhet. (Jisoo)
- Most azt mondod, hogy ne támogassuk őket? (Rose)
- Várj! Téged ez meg sem lepett? (Jisoo)
- Látszott rajtuk, hogy van valami. Kik vagyunk mi, hogy ítélkezzünk? Főleg úgy, hogy köztünk is van valami. (Rose)
- Igen, falak az egyetértésben. Tudom, hogy rossznak tartasz most, de csak a csapat érdekét nézem, hogy ne legyen belőle bajuk. (Jisoo)
- De mégis mi honnan tudjuk, hogy nekik mi lenne jó? Lehet azzal, ha közbeszólunk csak szenvedést okozunk nekik. (Rose)
- Tudom.. de mégis mit tehetnék? (Jisoo)
- Csöndbe maradsz és meg várod, még ők elmondják. (Rose)

Eközben:
Mint Jennie mint Lisa felkeltek, elkészültek és pont reggelire leértek a többiekhez.
Együtt megbeszélték, hogy mi lesz a mai program s a szerint készültek el.
Először lesz egy műsor, amin rész kell venniük, most hogy megvolt az első számuk.
Ez egy nagy ugrás lesz nekik, hiszen karrierlendítő.
A műsort el kezdték forgatni, különböző játékok voltak, szint felmérő és egyéb dolog.
Egy kisebb szünet következett, ezért a lányok kimentek egyet enni.
Jennie és Lisa elmentek a lányoknak üdítőt venni. Igen, volt menedzser, de úgy gondolták, hogy így legalább együtt lehetnek.
Nem kellett sok még odaértek a bolthoz.
- Megfoghatom a kezed? (Lisa)
- Nyilvánosan vagyunk, nem biztos, hogy jó döntés lenne. (Jennie)
Jennie látta, ahogy Lisa hisztis képet kezdett el vágni, ezért megfogta inkább a kezét s egyből egy nagy mosoly jelent meg az arcán.
Odaértek a kasszához és kifizették, amit kellett.
Elkezdtek kifelé sétálni, lassabban, hogy több időt legyenek együtt.
Jennie megállította Lisa-t, majd felé fordult és megpuszilta az arcán.
Arra viszont nem számítottak, hogy követték őket, és ezt mind lefényképezték. 

Blackpink új világTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang